Strona 1 z 1
Różnica w obrotach na v-power diesel.
: śr wrz 05, 2007 18:06
autor: BENITO
Siema.
Jak myślicie, czy to możliwe, czy to tablice oszukują?
Autko tankowane na shellu, przykładowe wartości:
Diesel extra: 60km/h 3000rpm 3-ci bieg
V-power diesel: 60km/h
2500rpm 3-ci bieg
Czyżby w TD była taka różnica?
Czyli jakby nie było 1/6 obrotów mniej (nie licząc tego, że przy 2500 turbo dopiero zaczyna wstawać).

: śr wrz 05, 2007 18:21
autor: bongo
BENITO, Może pasek ślizga
Nie możliwe żeby więcej pokazywało.
: śr wrz 05, 2007 19:47
autor: AndrzejP4
bez względu jakie masz paliwo w baku, przy stałej prędkości na danym biegu, będziesz mieć IDENTYCZNE OBROTY silnika, bo przecież przełożenie się nie zmienia. Chyba coś pokręciłeś patrząc na deskę w czasie jazdy...
: śr wrz 05, 2007 20:36
autor: BENITO
Kurde jeszcze raz sprawdzę, bo nie wierzę.

: śr wrz 05, 2007 20:41
autor: meverick
hmmmm paliwo tu nie ma nic do rzeczy, moze pasek Ci się slizga. ja przy 4 tys czasami mam ponad 150 a czasami nawet 130km/h, a wina tkwi w pasku

: śr wrz 05, 2007 20:42
autor: PinkFloyd
BENITO pisze:Kurde jeszcze raz sprawdzę, bo nie wierzę.

Chyba cos pokreciłęs albo pasek od altka był mokry

Przeciez obroty zaleza od przełożenia skrzyni biegów, nie ważne czy przy 90km/h na 3 biegu masz 2 tys obr z wcisnietym gazem czy z puszczonym jak hamujesz biegami-, obroty zawsze beda takie same, chyba ze ci sprzegło popuszcza to przy konkretnych obrotach na danym biegu mozesz miec wiekrza predkosc obrotową.
: śr wrz 05, 2007 20:48
autor: BENITO
Jak zatankuję zwykłego diesla to porównam jeszcze raz. Sprzęgło jest nowe i ma góra 1500 km przejechane, więc odpada.
: śr wrz 05, 2007 20:50
autor: bongo
BENITO, a nie byłeś na kacu?
[ Dodano: Sro Wrz 05, 2007 20:51 ]
Bo mnie na kacu też straszy...
: śr wrz 05, 2007 20:51
autor: BENITO
Właśnie nie, a może powinienem.

poza tym to nie może być sprzęgło, bo prędkość jest ta sama ale na niższych obrotach silnika a nie na wyższych.
Znaczyło by to wtedy że wcześniej sprzęgło się ślizgało a teraz przestało
