W jaki sposob zlokalizowac nieszczelnosc w dolocie?
: śr wrz 05, 2007 15:36
Wiem,ze podobne watki juz byly,ale zadnego cwanego sposobu nikt nie podal.Rozkrecilem caly uklad rur na linii turbina-IC-kolektor.Nastepnie poszczegolne elementy zanurzalem w misce z goraca woda,ale zadnej dziury nie znalazlem,wiec to raczej nie wina komponentow.Wina musi lezac po stronie nieszczelnosci bo czesciowa utrata mocny nastapila dwa dni po tym jak pierwszy raz rozkrecilem ten uklad zeby oczyscic go z oleju.Na vag-u wszystkie zaworki,przeplywka,turbina,wtryski w normie wiec tym bardziej nasila sie moja irytacja.Przyspieszajac z niskich obrotow od 1800 nie rwie juz tak zajebi... jak wczesniej i ewidentnie slysze glosniejsza prace silnika i nieco inny szum powietrza.
Czy ta nieszczelnosc zeby spowodowac takie objawy moze wystepowac w innym miejscu (np. miedzy filtrem powietrza,a turbina),czy mam szukac wylacznie na w/w odcinku.
Czy ta nieszczelnosc zeby spowodowac takie objawy moze wystepowac w innym miejscu (np. miedzy filtrem powietrza,a turbina),czy mam szukac wylacznie na w/w odcinku.