Jest ktos chetny na grupowe tansze chipowanie?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cobreti
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 74
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 20:25
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Skoda Octavia 2 FL
Silnik: BLT
Kontakt:

Jest ktos chetny na grupowe tansze chipowanie?

Post autor: cobreti » pn wrz 03, 2007 20:33

Powiedzcie mi czy jest ktos chetny na tansze, grupowe chipowanie swojej furki np. w Diagtronic tak jak to wczesniej zrobilo kilka osob z S-R??

Jezeli zebrala by sie jakas grupka na takie chipowanie to bysmy zrobili razem i taniej a chlopaki pomogliby z poprzedniej grupy w rozmowach z Diagtronik.
Poprzednia grupa przy 10 osobach miala cene za profesionalnego wirusa - 900 zl!!!
Ostatnio zmieniony pn wrz 03, 2007 21:00 przez cobreti, łącznie zmieniany 1 raz.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: Grupowe(Tansze) Chipowanie?? Ktos Chetny??

Post autor: Gitner » pn wrz 03, 2007 20:59

cobreti pisze:Poprzednia grupa przy 10 osobach miala cene za profesionalnego wirusa - 900 zl!!!
Heh to nieduzo wiecej zaplacisz jadac sam do uysy'ego, u niego pewnie taka promocja bedzie jeszcze tansza :)

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » pn wrz 03, 2007 21:05

Gitner pisze:Heh to nieduzo wiecej zaplacisz jadac sam do uysy'ego, u niego pewnie taka promocja bedzie jeszcze tansza
a pewnie za sama pamiec ze wsadem jeszcze taniej


Pozdrawiam Bizak

Awatar użytkownika
Arczi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Re: Grupowe(Tansze) Chipowanie?? Ktos Chetny??

Post autor: Arczi » pn wrz 03, 2007 22:45

Gitner pisze:
cobreti pisze:Poprzednia grupa przy 10 osobach miala cene za profesionalnego wirusa - 900 zl!!!
Heh to nieduzo wiecej zaplacisz jadac sam do uysy'ego, u niego pewnie taka promocja bedzie jeszcze tansza :)

Gitner
Troche dołoż :)



GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » pn wrz 03, 2007 22:58

Diesel -Tuning.pl robi to za 850 przy wyjmowaniu kompa(np 1Z). W nowszych przy zmianie softu poprzez złącze diagnostyczne jeszcze taniej troszku. i to 2 x hamownia, diagnostyka + soft, wart sprawdzić.


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

Awatar użytkownika
Arczi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Arczi » pn wrz 03, 2007 23:19

GRIZLI pisze:Diesel -Tuning.pl robi to za 850 przy wyjmowaniu kompa(np 1Z). W nowszych przy zmianie softu poprzez złącze diagnostyczne jeszcze taniej troszku. i to 2 x hamownia, diagnostyka + soft, wart sprawdzić.
Ja juz jestem z Usym na czwartek ugadany, i wole miec pewnosc ze bedzie ok. Zreszta w okolicy tez mam za 850.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn wrz 03, 2007 23:22

No ja tez byl bym chetny zeby jakas grupa pojechac do Uysy`ego


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pn wrz 03, 2007 23:44

GRIZLI pisze:Diesel -Tuning.pl robi to za 850 przy wyjmowaniu kompa(np 1Z). W nowszych przy zmianie softu poprzez złącze diagnostyczne jeszcze taniej troszku. i to 2 x hamownia, diagnostyka + soft, wart sprawdzić.
Widziales ich softy?
Z tego co ja widze na ich www to po kazdym chipsie straty rosna ! A to najtansza droga do papierowego tuningu. Pozatym wygladaja te wykresy jak by max 3 mapy zmieniali...
No i popatrz na Golfa 4 ASZ....153KM wiec wynik mizerny, przebiegi momentu i mocy do bani a podobno 250km/h lata :D chyba ze mu 7 bieg razem z chipem wgrali...smiech na sali. :panna:


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » wt wrz 04, 2007 02:23

rob555 pisze:No i popatrz na Golfa 4 ASZ....153KM wiec wynik mizerny, przebiegi momentu i mocy do bani a podobno 250km/h lata chyba ze mu 7 bieg razem z chipem wgrali...smiech na sali.

:rotfl:
Na ic hstronei widze też przykładowe moce
1.4 TDI po chipie 104KM i 250NM :helm: rob to tak ładnie się kręcą te silniki czy kolejny bajer ? :grin:
Ostatnio zmieniony wt wrz 04, 2007 02:27 przez Tominator, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt wrz 04, 2007 09:59

Tominator pisze: Na ic hstronei widze też przykładowe moce
1.4 TDI po chipie 104KM i 250NM :helm: rob to tak ładnie się kręcą te silniki czy kolejny bajer ? :grin:
Jak umiejetnie zwiekszysz straty np leciutko hamujac przy zwalnianiu na rolkach to wszysko mozliwe :)
Dla mnie chlopaki kumaja ze dzwoni ale jeszcze nie wiedza w ktorym kosciele.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt wrz 04, 2007 10:22

rob555 pisze:Jak umiejetnie zwiekszysz straty np leciutko hamujac przy zwalnianiu na rolkach to wszysko mozliwe
W ten sposób mozna podnieśc moc na "papierze" nie zaglądając do ECU :bajer:
Ostatnio zmieniony śr wrz 05, 2007 11:02 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt wrz 04, 2007 10:41

homsky pisze:
rob555 pisze:Jak umiejetnie zwiekszysz straty np leciutko hamujac przy zwalnianiu na rolkach to wszysko mozliwe
To kogo oni chcą oszukiwać ??? W ten sposób mozna podnieśc moc na "papierze" nie zaglądając do ECU :bajer:
jak sie nie ma wiedzy i doświadczenia to tak sie dzieje


www.vagtune.pl tel. 502730289

voss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
Lokalizacja: Obertshausen

Post autor: voss » wt wrz 04, 2007 10:57

no ja tez ogladam te wykresy i widze tylko ze straty sie minimalnie podnasza.

Na oko pedalem hamulca nikt tego niezrobil. Poza tym widzialem juz duzo wykresow z hamowni i prawie zawsze byly podobne odchylki.
Smiem nawet twierdzic ze jesli ktos zrobil dwa hamowania i wyszly mu dokladnie dwa identyczne wykresy strat ( co do joty ) to cos niegra ( to podobnie jak z bilansem :-)).

A co do modow to moze ktos z forum tam cos robil, niech sie lepiej wypowie jak sie na tym jezdzi, to wiecej bedziemy wiedziec niz z tych obrazkow.

Dlamnie osobiscie wazniejsze jest odczucie z jazdy niz KM i Nm.

Ale jest tylko moje subiektywne zdanie o mocy modach itd.


pozdr.
voss

GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » wt wrz 04, 2007 17:51

Może własnie dlatego wspomniałem o tej firmie, aby ktoś wypowiedział się o nich. Sam jestem zainteresowany dodaniem nieco kucyków, jednak ceny na rynku sa dla mnie zaporowe(min 40% więcej od nich). 850 z 2krotnym hamowaniem i diagnozą stanu technicznego to cena do przyjęcia. Pozostaje jedynie kwestia jakości. Ja rozumiem, że wiedza kosztuje ale wkład pracy jest nieproporcjonalny do kosztow aby lekką reką pozbyć się ok 1500zł.


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 110 gości