Proszę was o pomoc w mojej sprawie, ostatnio w sobotę wymieniłem świece żarowe, podregulowałem przedni grzybek [ poduszkę ] i ustawiałem dawkę paliwa [ samemu metodą prób]
teraz problem , zauważyłem dzisiaj że po tych operacjach pojawiły się stuki [ można nazwać klekotem ] podczas gwałtowniejszego przyspieszania z obrotów poniżej 2tys obr , np na 2 ,3 biegu ,
czy może to mieć związek z jaką kolwiek z tych rzeczy , czy może miał ktoś taki przypadek, objaw nie zawsze się pojawia , a podczas przyspieszania powyżej 2tys obr automatycznie ginie
na wolnych obrotach nie slychać tego , słychać tylko standardowe klekanie diesla
auto przyspiesza dobrze .
Stuki [ klekot ] podczas przyspieszania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dawkę ustawia się śrubką w pompie wtryskowej,
dawkę regulowałem na zasadzie , że za każdą zmianą się przejechałem , no i najpierw na minimum możliwe ustawiłem , potem ustawiłem o 1/4 obrotu śruby więcej aż doszedłem do zbyt dużej dawki [ tzn kopcenie ] no i zmniejszyłem o 1/2 obr śruby. teraz nie kopci , ma przyspieszenie , i zabaczymy jak spalanie spadnie
dawkę regulowałem na zasadzie , że za każdą zmianą się przejechałem , no i najpierw na minimum możliwe ustawiłem , potem ustawiłem o 1/4 obrotu śruby więcej aż doszedłem do zbyt dużej dawki [ tzn kopcenie ] no i zmniejszyłem o 1/2 obr śruby. teraz nie kopci , ma przyspieszenie , i zabaczymy jak spalanie spadnie
Rozumiem ze masz zwykla pompe wtryskowa. To powiem ci ze taki klekot w czasie przyspieszania mialem w escorcie jak rozregulowalem cisnienie na wtryskach (takiego klekotu sie spodziewam u ciebie) to brzmialo jakby mi panewka poszla albo cos podobnego. Opisz dokladnie jaki to klekot.Djeight pisze:Dawkę ustawia się śrubką w pompie wtryskowej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości