Strona 1 z 1

Kompletny remont silnika

: ndz wrz 02, 2007 13:03
autor: SkinnerPL
Siemka chlopaki.
Kto remontowal caly silnik turbo diesla? Ile zaplaciliscie za taka operacje?

: ndz wrz 02, 2007 20:04
autor: SkinnerPL
dzieki za cynk, juz do niego napisalem

: ndz wrz 02, 2007 22:50
autor: jakubek
Ja robie.. Odbieram go w środe :) Wyniesie cos koło 2 Tyś ;/

: pn wrz 03, 2007 14:12
autor: luki202
ja robiłem to co najważniejsze i wyszło mnie 800 zł.

: wt wrz 04, 2007 15:12
autor: SkinnerPL
jakubek, powiedz mi co wchodzilo w czesci do wymiany i remontu, co z silnikiem bylo robione? a kompresor stary czy nowy masz?

[ Dodano: 04 Wrz 2007 15:12 ]
luki202, czyli co wymieniles w tej cenie?

: czw paź 04, 2007 16:15
autor: jakubek
Sorki ale nie zagladalem w ten temat. A wiec tak wymienilem :
Panewki
Pierścienie
Tłok(jeden bo był zatarty)|
Uszczelka głowicy
Prowadnice zaworów
Uszczelniacze zaworów
Pompa wody(po złozeniu zaczeła cieknąć)
Oring chłodnicy oleju
Uszczelniacze wału korb.(przód tył)
Uszczelniacz wałka rozrządu i wałka pompy oleju

Te czesci wymienial we wlasnym zakresie mechanik
ja kupilem wszystkie uszczelki, śruby do głowicy filtry. rozrząd itp

W silniku było robione :
Szlif bloku,obróbka wału,Sprawdzanie korbowodów,Wymiana prowadnicy i uszczelniaczy zaworów.planowanie głowicy,wymiana panewek, Pierscieni, I musialem spawac gniazda zaworów dokładnie 2

Koszty : za swoje czesci zapłacilem 500 zł + 120 zł Pompa z grzybkiem. Za jego czesci i robocizne zaplacilem 1800 zł.
i to chyba na tyle. Jeszcze został mi tysiąc km do dotarcia ;/

: pt paź 05, 2007 17:35
autor: vw_vandal
SkinnerPL, ja robiłem remont TD JR i wyszedł coś ok 2 tyś. bez szlifu cylindrów. Co u ciebie jest padniete ??
Daj znac to ci napisze co mniej wiecej kosztuje i jakie firmy brac !!
jakubek, a ten tłok to nowy czy używka ??

: pt paź 05, 2007 18:03
autor: Djeight
Znajomy robił remont silnika 1,6D [JP] kapitalka wyszła 3 tyś zł , to była kapitalka a nie remont szwedzki :bigok:
- tulejowanie bloku silnika
- 4 kompletne korbowody nowe [ korbowód , tłoki, sworznie, zabezpieczenia i pierścienie ]
- wał do szlifu
- panewki wału i korbowodów
- splanowana głowica
- nowe zawory , prowadnice uszczelniacze , szklanki
- końcówki wytrysków , pompa wtryskowa po regeneracji
- pasek rozrządu z kołami zębatymi ,
- pompa wody
- uszczelki do silnika wszystkie nowe,


to można nazwać kapitalką
a nie remont z wymianą jednego tłoka , od kiedy te elementy wymienia się pojedyńczo, :grin:

: pt paź 05, 2007 22:57
autor: jakubek
vw_vandal pisze: jakubek, a ten tłok to nowy czy używka ??
Kupiłem 4 tłoki z korbowadami za 150 zł :) Na szczescie znalazl sie dobry :)

[ Dodano: Pią Paź 05, 2007 22:58 ]
Djeight pisze: to można nazwać kapitalką
a nie remont z wymianą jednego tłoka , od kiedy te elementy wymienia się pojedyńczo, :grin:
Po co mialem zmieniac jeszcze 3 i płacic prawie 200 zł za jeden tłok skoro reszta była dobra ? Zmienilem tylko pierscionki i ten zatarty tłok.
W sumie kapitalka taka jak Twoj znajomy robil to moze nie byla bo tlokow nie wsadzalem nowych, reszta jest cacy.

: sob paź 06, 2007 08:46
autor: vw_vandal
Chłopaki nie wymienia się jednego tłoka chyba że na używke z podobnym przebiegiem.
Djeight, jak bym miał u siebie robic tulejowanie, i szlif wału to bym silnik wywalił na złom !!! Wiesz że po szlifie wał jest osłabiony i tak silnik sie nie nadaje już dla kogoś który lubi depnąć albo ciąga przyczepkę.