Jak sie zwieksza cisnienie - wkrecajac czy wykrecajac imbusa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lipton1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: sob lis 13, 2004 17:37
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław
Kontakt:

Jak sie zwieksza cisnienie - wkrecajac czy wykrecajac imbusa

Post autor: Lipton1985 » czw sie 30, 2007 09:58

ale nie mogę znaleźć czy zwiększa się ciśnienie poprzez wkręcanie tego imbusa czy wykręcanie??? PROSZE bardzo o FOTKE turbinki z zaznaczeniem miejsca co i jak w ktora strone sie kreci... zmeirzylem - mam 0.85 a chce do 1 bara dociagnac... z Góry dzieki za wszystkie pomocne odpowiedzi
Ostatnio zmieniony czw sie 30, 2007 15:03 przez Lipton1985, łącznie zmieniany 1 raz.



maro_dr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 03:39
Lokalizacja: VrocłaW
Kontakt:

Post autor: maro_dr » czw sie 30, 2007 10:22

Lipton1985, Turbin było parę i w zależności od modelu są różnice w regulacji. Mam taką turbinę jak na załączonym linku: http://img118.imageshack.us/my.php?imag ... 210qo6.jpg
to jest K14 i w tym przypadku w tej gruszce (westgate-albo jakoś tak) odkręca się kontrę kluczem 10 i wkręca się imbusem 3 srubę. Są turbiny gdzie reguluje się ramieniem, dźwignią poprzez wydłużanie jej. Nie zlinczujcie mnie jeśli się mylę :o) Na forum jest mnostwo informacji na ten temat jak poszukasz to znajdziesz zdjęcia i dokładne opisy.
Ostatnio zmieniony czw sie 30, 2007 16:56 przez maro_dr, łącznie zmieniany 1 raz.


white golfenstein

Awatar użytkownika
Lipton1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: sob lis 13, 2004 17:37
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław
Kontakt:

Post autor: Lipton1985 » czw sie 30, 2007 10:28

maro_dr dzieki za radę ale nie otwiera mi sie link... a bardzo by mi fotka pomogła :)


Zapraszam do oglądania i oceny. Wszelkie sugestie mile widziane :D [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1526714#1526714[/url]

[img]http://img92.imageshack.us/img92/2944/001wn7.gif[/img]

[img]http://www.format.nr5.pl/vwgolf-jetta/front%20mini.jpg[/img]

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » czw sie 30, 2007 11:47

Witam kolege ze Strzelina. Nie widziałem tu nigdzie Twojej jettki, a mieszkam tu już jakiś czas. Tu masz bardzo fajny link z turbiną T3 w roli głównej czyli chyba taka jak u Ciebie :) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100480 Pozdrawiam


Obrazek

maro_dr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 03:39
Lokalizacja: VrocłaW
Kontakt:

Post autor: maro_dr » czw sie 30, 2007 17:02

Lipton1985, Spróbuj teraz: http://img118.imageshack.us/my.php?imag ... 210qo6.jpg

A tu masz obszerny temat jak jeden z mistrzów euglen kręci swoją bryke, jest tam dużo na temat turbo.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0


white golfenstein

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » czw sie 30, 2007 20:49

maro_dr, cięgno trzeba skracać by więcej ciśnienia było. Tak jest w Garettach.



maro_dr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 03:39
Lokalizacja: VrocłaW
Kontakt:

Post autor: maro_dr » czw sie 30, 2007 23:53

1 6 D, Sorki za wprowadzenie w błąd :)


white golfenstein

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości