Strona 1 z 4
Brak mocy, czarny dym, nierowna praca klekota.
: śr sie 29, 2007 16:07
autor: OHMTech
Mam problem i nie wiem jak go rozwiązać. Niezależnie czy silnik mam prawie rozgrzany czy rozgrzany.
Wrzucam 1 bieg i daje w palnik obroty wskakują bardzo szybko i ....
zaczyna sie silnik strasznie kopci, na asfalcie czarna sadza w miejscu gdzie narzygał z wydechu. Dziwnie sie zachowuje jakby nie pracował równo, brak mocy. Wyłączenie silnika nic nie pomoże. Jest na to rada dodać gazu do około 2000 obr. i wszystko wchodzi do normy. Na pozostałych biegach nie mam tego zdarzenia. Nie wiem czo to notlauf czy tryb awaryjny bo nie wiem jak to wygląda. Proszę o pomoc może GITNER będzie znał odp. bo posiada taki sam MKIII jak ja tyle ze kolor inny.
I mam jeszcze jedna prośbę bo nie mogę znaleźć czy ktoś może podać do jakich klas pasują dane silniki?
: śr sie 29, 2007 16:58
autor: Corvax
Czarny dym swiadczy o złym stosunku paliwa do powietrza i tu szukaj problemów - albo za mało powietrza albo za duzo paliwa - zacznij od nieszczelności w dolocie (za mało powietrza), skończ na układzie wtryskowym (za duzo paliwa), ja obstawiam dziurę w dolocie.
: śr sie 29, 2007 17:07
autor: arturo
Może być nieszczelny dolot, ale wówczas raczej równo będzie silnik pracował, tylko kopcił będzie i słabo targał. Może też być zasyfiony nastawnik pompy!
Najlepiej na początek kompa podpiąć.
: śr sie 29, 2007 17:11
autor: damcio151
OHMTech pisze:Dziwnie sie zachowuje jakby nie pracował równo, brak mocy. Wyłączenie silnika nic nie pomoże. Jest na to rada dodać gazu do około 2000 obr. i wszystko wchodzi do normy.
nierówno pracuje , czyli tak jakby palił na 2 gary

: śr sie 29, 2007 17:21
autor: OHMTech
właśnie jakby jarał na 2 gary tylko nie wiedziałem jak to napisać (na 2 cylindry - jak cylindry nie pracują tylko tłoki i zaraz by sie mnie czepiali i smiali)
: śr sie 29, 2007 17:26
autor: damcio151
OHMTech pisze:właśnie jakby jarał na 2 gary tylko nie wiedziałem jak to napisać (na 2 cylindry - jak cylindry nie pracują tylko tłoki i zaraz by sie mnie czepiali i smiali)
to masz problem z ciśnieniem oleju ...
Corvax Ci to wyjaśni

: śr sie 29, 2007 17:34
autor: OHMTech
oleju mam w normie cisnienie tez kontrolka mi sie nie swieci temp. tez w normie.
Jaka moze byc przyczyna? co sie z nim dzieje wszystko wydaje mi sie ok ma przejechane ok 63000 km.
: śr sie 29, 2007 17:41
autor: damcio151
OHMTech pisze:oleju mam w normie cisnienie tez kontrolka mi sie nie swieci temp. tez w normie.
jak dodasz gazu to ciśnienie rośnie .... heh poczekaj na
Corvaxa
OHMTech pisze:Jaka moze byc przyczyna?
dysza wtrysku oleju (?)
OHMTech pisze:co sie z nim dzieje wszystko wydaje mi sie ok ma przejechane ok 63000 km.
mało , za mało , pewnie cofany licznik i ma przejechane 250 000+
masz napisane na wyświetlaczu total
[ Dodano: Sro Sie 29, 2007 17:43 ]
OHMTech pisze:I mam jeszcze jedna prośbę bo nie mogę znaleźć czy ktoś może podać do jakich klas pasują dane silniki?
a dokładniej

: śr sie 29, 2007 17:47
autor: OHMTech
Kupiłem go od rodziny z niemiec nic innego nie robil jak wymieniał płyny przeglady robił i przede wszystkim pucował i stał w garazu. Od wielkiego dzwona gdzies nim jechał. To był pierwszy samochod ktory kupił i taki sentyment. Mam chiptuning moze dlatego? Czasami sie zapomne i jak dopi... do dechy tak znienacka to moze sie zadławia. Sam nie wiem.
: śr sie 29, 2007 17:50
autor: damcio151
OHMTech pisze:Kupiłem go od rodziny z niemiec nic innego nie robil jak wymieniał płyny przeglady robił i przede wszystkim pucował i stał w garazu.
odpowiedz mi na
damcio151 pisze:masz napisane na wyświetlaczu total
: śr sie 29, 2007 17:59
autor: OHMTech
byłem w klekocie mam na TOTAL - 63 582 jak kupiłem miał ~ 58 000
: śr sie 29, 2007 18:00
autor: damcio151
OHMTech pisze:byłem w klekocie mam na TOTAL - 63 582 jak kupiłem miał ~ 58 000
jeżeli kupiony był od 1 właściciela to ok .... jeżeli nie to na bank był cofany
: śr sie 29, 2007 18:07
autor: arturo
to masz problem z ciśnieniem oleju
Czyżby ciśnienie oleju powodowało "podpieranie zaworów" (?) Mało prawdopodobne, ale
teoretycznie możliwe

: śr sie 29, 2007 18:09
autor: damcio151
Czyżby ciśnienie oleju powodowało "podpieranie zaworów" (?) Mało prawdopodobne, ale
teoretycznie możliwe

hehe nie mało prawdopodobne bo tak jest
