: wt sie 28, 2007 16:28
jak rob555 mówi , że to jest tego wina to tak jestszach11 pisze:Podczas wizyty u Rob555, powiedział mi ze mam zapieczone sterowanie gruszka ze ciezko chodzi ta dzwigienka - czy to moze byc tego wina ?

jak rob555 mówi , że to jest tego wina to tak jestszach11 pisze:Podczas wizyty u Rob555, powiedział mi ze mam zapieczone sterowanie gruszka ze ciezko chodzi ta dzwigienka - czy to moze byc tego wina ?
Popryskaj WD 40 i spróbuj rozruszać ręka a jak sie nie bedzie dała to turbinka kwalifikuje sie do czyszczeniaszach11 pisze:ze ciezko chodzi ta dzwigienka
tak to jest powodem notlaufu i turbo dziurychodzi mi o to ze chce sie upewnic czy zapieczone kierownicy czy tam sztanga gruszki sa powodem przeladowań i wejscia w tryb awaryjny czy takze sa przyczyna jakby "turbo dziury przy nizszych obrotach"
Może być jedno i(albo) drugie, zależy w jakim położeniu zatrzymały sie kierowniceszach11 pisze:chodzi mi o to ze chce sie upewnic czy zapieczone kierownicy czy tam sztanga gruszki sa powodem przeladowań i wejscia w tryb awaryjny czy takze sa przyczyna jakby "turbo dziury przy nizszych obrotach"