Zaworki N75 i N 18 w AFN-nie
: pn sie 27, 2007 23:34
Witam wszystkich!
Mam pytanie, czy moje zaworki N75 (czarny koncuweczka) i N18 (biała koncuweczka) są prawidłowo podłączone tymi weżykami.Moje pytanie bierze sie stąd ze zaworek z biała głowka ma ułamana jedna końcuweczke a na jedym z pozostałych wężyków odchodzących od niego jest trójnik zrobiony. Auto łapie tryb awaryjny gdyż turbinka przeładowuje, dochodzi do 2500 milibarów przy 3000 tys. obr ( wklejałem tydzien temu screena z testow vagiem).Nie wiem czy to może być przyczyna przeładowania.Jeśli nie to bedziemy szukac dlelej.Napiszcie też jak mozecie jak to powinno być podłączone bo- CI mechanicy mnie osłabiają.Pomóżcie prosze.Dołączam foty połączenia tych zaworków.
Mam jeszcze jedno pytanko: moj ojciec ma golfa II GTD (88/89) i ma tam ABS spalił mu sie silnik pompy ABS. Ma ktos moze taki silniczek na zbyciu albo wie gdzie go mozna dostac bo nigdzie tego nie ma. Oto numer z tego silniczka 10. 0511-90 281.DZieki wielkie.
Mam pytanie, czy moje zaworki N75 (czarny koncuweczka) i N18 (biała koncuweczka) są prawidłowo podłączone tymi weżykami.Moje pytanie bierze sie stąd ze zaworek z biała głowka ma ułamana jedna końcuweczke a na jedym z pozostałych wężyków odchodzących od niego jest trójnik zrobiony. Auto łapie tryb awaryjny gdyż turbinka przeładowuje, dochodzi do 2500 milibarów przy 3000 tys. obr ( wklejałem tydzien temu screena z testow vagiem).Nie wiem czy to może być przyczyna przeładowania.Jeśli nie to bedziemy szukac dlelej.Napiszcie też jak mozecie jak to powinno być podłączone bo- CI mechanicy mnie osłabiają.Pomóżcie prosze.Dołączam foty połączenia tych zaworków.
Mam jeszcze jedno pytanko: moj ojciec ma golfa II GTD (88/89) i ma tam ABS spalił mu sie silnik pompy ABS. Ma ktos moze taki silniczek na zbyciu albo wie gdzie go mozna dostac bo nigdzie tego nie ma. Oto numer z tego silniczka 10. 0511-90 281.DZieki wielkie.