Strona 1 z 1

Zaworki N75 i N 18 w AFN-nie

: pn sie 27, 2007 23:34
autor: krzys887
Witam wszystkich!
Mam pytanie, czy moje zaworki N75 (czarny koncuweczka) i N18 (biała koncuweczka) są prawidłowo podłączone tymi weżykami.Moje pytanie bierze sie stąd ze zaworek z biała głowka ma ułamana jedna końcuweczke a na jedym z pozostałych wężyków odchodzących od niego jest trójnik zrobiony. Auto łapie tryb awaryjny gdyż turbinka przeładowuje, dochodzi do 2500 milibarów przy 3000 tys. obr ( wklejałem tydzien temu screena z testow vagiem).Nie wiem czy to może być przyczyna przeładowania.Jeśli nie to bedziemy szukac dlelej.Napiszcie też jak mozecie jak to powinno być podłączone bo- CI mechanicy mnie osłabiają.Pomóżcie prosze.Dołączam foty połączenia tych zaworków.

Mam jeszcze jedno pytanko: moj ojciec ma golfa II GTD (88/89) i ma tam ABS spalił mu sie silnik pompy ABS. Ma ktos moze taki silniczek na zbyciu albo wie gdzie go mozna dostac bo nigdzie tego nie ma. Oto numer z tego silniczka 10. 0511-90 281.DZieki wielkie.


Obrazek Obrazek Obrazek

: wt sie 28, 2007 06:54
autor: makeć
krzys887 pisze:N75 (czarny koncuweczka) i N18 (biała koncuweczka)
-odwrotnie.
może ten rysunek Ci coś powie...
Obrazek

: wt sie 28, 2007 08:24
autor: krzys887
U mnie ten z czarna koncuweczka byl przykrecony na blotniku a ten z biala gdzies tam nizej.ten z Od tego z biala odchdoza tylko dwa wezyki a jedna wyjscie tak jakby bylo ulamane. Nie wiem co mam z tym robic. Jesli kupie inny zaworek to nawet nie wiem jak to polaczyc.Poradzcie cos.

: wt sie 28, 2007 10:05
autor: androv
Podłącz jak na foto

: wt sie 28, 2007 22:38
autor: krzys887
Androv dobry ten twoj rysunek ale moglbys jeszcze wrzucic opis do tych elementow bo ja widze tam jakeis 3 zaworki :).Dzieki

: wt sie 28, 2007 23:10
autor: damcio151
krzys887, przecież w drugim Twoim takim samym temacie dałem CI schemat z opisem ..... możesz równie dobrze korzystać z niego

[ Dodano: Wto Sie 28, 2007 23:37 ]
no i dałem CI schemat do Twojego silnika
na tym schemacie zamieszczonym przez androv masz tak
1,3 nie tyczą się Twojego silnika
2. N18
4. N75
5. zawór zwrotny
6. zbiornik podciśnienia
7. obudowa filtra powietrza
8. turbo
9. EGR
10. jakiś łącznik

: wt sie 28, 2007 23:49
autor: krzys887
Oki damcio151 dzieki, jutro cos popróbuje moze jeszcze pojade do jakies speca jak bede w polsce.dzieki jeszcze raz.