Czy N75 i N18 sa prawidlowo podlaczone

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krzys887
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 21:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Czy N75 i N18 sa prawidlowo podlaczone

Post autor: krzys887 » pn sie 27, 2007 23:28

Witam wszystkich!
Mam pytanie, czy moje zaworki N75 (czarny koncuweczka) i N18 (biała koncuweczka) są prawidłowo podłączone tymi weżykami.Moje pytanie bierze sie stąd ze zaworek z biała głowka ma ułamana jedna końcuweczke a na jedym z pozostałych wężyków odchodzących od niego jest trójnik zrobiony. Auto łapie tryb awaryjny gdyż turbinka przeładowuje, dochodzi do 2500 milibarów przy 3000 tys. obr ( wklejałem tydzien temu screena z testow vagiem).Nie wiem czy to może być przyczyna przeładowania.Jeśli nie to bedziemy szukac dlelej.Napiszcie też jak mozecie jak to powinno być podłączone bo- CI mechanicy mnie osłabiają.Pomóżcie prosze.Dołączam foty połączenia tych zaworków.

Mam jeszcze jedno pytanko: moj ojciec ma golfa II GTD (88/89) i ma tam ABS spalił mu sie silnik pompy ABS. Ma ktos moze taki silniczek na zbyciu albo wie gdzie go mozna dostac bo nigdzie tego nie ma. Oto numer z tego silniczka 10. 0511-90 281.DZieki wielkie.



Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony wt sie 28, 2007 10:50 przez krzys887, łącznie zmieniany 1 raz.



krzys887
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 21:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: krzys887 » pn sie 27, 2007 23:42

Ok Moglbys jeszcze jakis opisisk do tej fotki dołączyc bo ja nie bardzo widze co jest gdzie w tym schemacie.Dzieki z gory.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 27, 2007 23:45

Obrazek Obrazek



krzys887
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 21:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: krzys887 » wt sie 28, 2007 00:19

Z tego co widze to oba zaworki powinny miec 3 wyjscie a u mnie ten z białą główka ma tylko dwa czy to moze byc przyczyna ze samochod wpada w tryb awaryjny. Jak to moglo dzialac z tym uszkodzonym zaworkiem?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt sie 28, 2007 10:11

krzys887 pisze:Z tego co widze to oba zaworki powinny miec 3 wyjscie a u mnie ten z białą główka ma tylko dwa czy to moze byc przyczyna ze samochod wpada w tryb awaryjny. Jak to moglo dzialac z tym uszkodzonym zaworkiem?
jak to ma 2 :?: jeden jest ułamany :?:
podmień n18 z n75 miejscami



krzys887
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 21:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: krzys887 » wt sie 28, 2007 13:58

no wlasnei tego nie kumam, zaworek z biala koncowka ma tylko dwa wyjscie trzecie jest zlamane :(.Mialem kilka napraw w tym samochodzie i napewno jakis dupek mi to podmienil kurde a wtedy jeszcze sie kiepsko orientowalem.chetnie bym je podmienila ale jak mam to zrobic skoro jeden ma dwa wyjscia a drugi 3 :(.Zeby wszystko bylo jasne
biala koncowka -n18 ?
czarna koncowka - n75 ?
czy na odwrot ?
dzieki z gory za pomoc



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt sie 28, 2007 14:08

krzys887 pisze:no wlasnei tego nie kumam, zaworek z biala koncowka ma tylko dwa wyjscie trzecie jest zlamane :( .Mialem kilka napraw w tym samochodzie i napewno jakis dupek mi to podmienil kurde a wtedy jeszcze sie kiepsko orientowalem.chetnie bym je podmienila ale jak mam to zrobic skoro jeden ma dwa wyjscia a drugi 3 :( .Zeby wszystko bylo jasne
n18 jest od EGR , więc się nie przejmuj tym 3 wężykiem , a najlepiej zaślep wężyk który wchodzi w EGR .... lub w ogóle zaślep metalową karbowaną rurkę od EGR
krzys887 pisze:biala koncowka -n18 ?
czarna koncowka - n75 ?
czy na odwrot ?
na odwrót ;)
podmień te 2 zaworki ze sobą miejscami i się przejedź :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości