Strona 1 z 1

Problemy z MBC

: pn sie 27, 2007 13:30
autor: wozekGTD
Zamontowalem MBC firmy ProPerfekt, poczatkowo przeprowadzilem test na odkreconej srubie od MBC- cisnienie wskazywalo dokladnie 0,6bar i utrzymywalo sie na stalym poziomie podaczas przyspieszania. Pierwsza proba i 0,7- wszystko w porzadku. Nastepnie wkrecilem mocniej srube i w czasie zalaczania turbiny(garrett t2) cisnienie skacze gwalotownie do 1bar zeby sekunde pozniej spac do 0,4 i utrzymywac sie na tym poziomie to konca. Udalo mi sie ustalic takie polozenie pokretla w ktorym trzymam caly czas 0,85 bar ale wszystko powyzej niestety powoduje spadek doladowania :panna: . Dodam ze zrobilem przerobke LDA na pompie, jeszcze ale nie ruszalem dawki paliwa, poniewaz te objawy wydaja mi sie dziwne( moze mam jakis zawor upuszczajacy powietrze w kolektorze). Prosze o jakas odpowiedz- aha przy modyfikacji z boost pinem i pilowaniu podkladki poczulem delikatny przyrost, podniesienie cisnienia narazie nie dalo zadnego efektu- mam nadzieje ze z paliwkiem pojda i osiagi.

: pn sie 27, 2007 14:16
autor: andrew19_86
więcej paliwka-->większe ciśnienie spalin oddziaływujące na gorącą część turbo,przez co rośnie ciśnienie doładowania :bigok:

: pn sie 27, 2007 15:28
autor: wozekGTD
Lol nie o to mi chodzi, chodzi mi o to ze jak ustawie wiecej niz 0,9Bar na MBC to najpierw skacze do tej wartosci a sekunde pozniej spada do 0,4 i tak sie trzyma. Nie wiem czym jest to spowodowane bo nie moge wycisnac wiecej niz 0,85 bar.

[ Dodano: 27 Sie 2007 16:35 ]
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=2554 - znalazlem cos takiego, mysle ze to wlasnie nie wykonanie tej modyfikacji jest powodem przez ktory nie moge dobic do 0,9 bar+, porpawcie mnie jesli sie myle :D

: pn sie 27, 2007 16:57
autor: souler
po raz kolejny nie wiem i nie rozumie czemu macie problemy z mbc i cisnieniem. biorac pod uwage gowniane wykonanie tego mbc z properfektu, to przy porzadnym wkreceniu sruby uzyskuje sie bardzo duze doladowania. gorzej z uzyskaniem niskiego boosta.

u mnie kazde musniecie gazu powoduje szał pał nawet do 1.6 bara dawno temu :satan:

: pn sie 27, 2007 18:37
autor: wozekGTD
Juz zrobione. Narazie 0 efektow ale czego spodziewac sie bez paliwa :rotfl: . Jutro zabieram sie ze dokladne ustawienie dawki a pozniej pomysle o wydechu 2,5 cala- boje sie troche wysokiego EGT. Orientacyjny koszt takiego wydechu? :kac:

: pn sie 27, 2007 20:37
autor: Tomallus
U mnie było podobnie z ciśnieniem. Waliło do 1.0 i momentalnie spadało do 0,4-0,3. Z tym, że regulowałem na WG, później trochę wykręciłem, ale nie wchodziło więcej jak na 0,5 bara, a na końcu z biedą dochodziło do 0,3. Okazało się, że przy 1barze spadały mi wężyki z trójnika (podłączenie wskaźnika), poprawiłem mocowanie i teraz jest dobrze.