Strona 1 z 2
					
				Prosze o rade - brak mocy
				: ndz sie 26, 2007 23:03
				autor: s_wistak
				Cześć.Mam mały problem brak mocy w pełnym zakresie obrotów,no jedzie jak sdi albo gorzej stało sie to podczas jazdy.Jeśli możecie dajcie jakieś wskazówki. Dodam jeszcze ze sprawdzałem kierownice ok , przewody wszystkie ok i słysze świst jak odejme gazu .Za pomoc z góry dziękuje. Zapomniałem  napisać ze chodzi o AXR  rok 2002
			 
			
					
				
				: ndz sie 26, 2007 23:05
				autor: damcio151
				1.diagnoza dynamiczna vag
2. odłącz wtyczkę od przepływomierza i zobacz jak będzie
3. puszcza batorego 

 
			 
			
					
				
				: ndz sie 26, 2007 23:14
				autor: s_wistak
				z vag to juz bedzie jutro w vw , odłaczyłem przepływke i było to samo batorego nie ma .Zagladałem do turbo i na przewodzie  idacym do gruszki na biegu jałowy nie było pociśnienia tzn nie drgneła sztanga
			 
			
					
				
				: ndz sie 26, 2007 23:20
				autor: damcio151
				s_wistak pisze:z vag to juz bedzie jutro w vw
i wszystkiego się dowiesz 
s_wistak pisze:odłaczyłem przepływke i było to samo  
więc raczej nie ona , chociaż to wyjdzie po diagnozie
s_wistak pisze:batorego nie ma
ok , czyli nie ma nieszczelności
s_wistak pisze:Zagladałem do turbo i na przewodzie idacym do gruszki na biegu jałowy nie było pociśnienia tzn nie drgneła sztanga
niech ktoś wciśnie gaz i wtedy patrz
 
			 
			
					
				
				: ndz sie 26, 2007 23:35
				autor: s_wistak
				własie patrzyłem jak ktos dodawał gazu .p.s jak sie cytuje czyjeś wypowiedzi bo z tego tematu jestem nogo :)Dzieki za szybka odpowiedz
			 
			
					
				
				: ndz sie 26, 2007 23:38
				autor: damcio151
				własie patrzyłem jak ktos dodawał gazu
w PD pewnie jest tak samo ...... podmień n75 z n18
s_wistak pisze:p.s jak sie cytuje czyjeś wypowiedzi bo z tego tematu jestem nogo 

 
zaznaczasz tekst i klikasz na tą małą chmurkę po prawej "cytowanie selektywne" 

 
			 
			
					
				
				: pn sie 27, 2007 00:42
				autor: s_wistak
				damcio151 pisze:w PD pewnie jest tak samo ...... podmień n75 z n18 
 no właśnie     ale patrze na to i tych rurek jes pare  a jestem w temacie disel słaby 

 
			 
			
					
				
				: pn sie 27, 2007 08:54
				autor: makeć
				s_wistak pisze:słysze świst 
 ten świst może się wydobywać z rur IC ,może gdzieś na łączu się wyczepiły ,może jest walnięty oring. Przejrzyj wszystkie rury na łączeniach.
 
			 
			
					
				
				: pn sie 27, 2007 11:44
				autor: rob555
				Dobry pomysl z ta podmiana n75 bo mozliwe ze sztangi wogule nie wciaga i stad brak doladowania wiec tez brak mocy.
Jak to nie pomoze to jeszcze bym caly uklad podcisnieniowy posprawdzal a jak to wykluczysz to chyba przeplywka zostanie skoro po jej odpieciu nie ma roznicy.
			 
			
					
				
				: pn sie 27, 2007 15:41
				autor: s_wistak
				Sprawa sie wyjaśniła padł miernik masy powietrza nie wiem co to jest ważne że już jest ok:)Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
			 
			
					
				
				: pn sie 27, 2007 15:42
				autor: damcio151
				s_wistak pisze:Sprawa sie wyjaśniła padł miernik masy powietrza nie wiem co to jest ważne że już jest ok:)Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
czyli jednak przepływka 

wyszło na vagu 

 
			 
			
					
				
				: pn sie 27, 2007 16:53
				autor: s_wistak
				Tak na vag-u wykazało ale dopiero podczas jazdy na postoju wszystko było ok .
			 
			
					
				
				: pn sie 27, 2007 18:14
				autor: Kulon
				chłopaki mam podobny problem, nie podłączłem pod vag bo na chwile obecna nie mam jak, ale moje MK4 nie ma mocy, przy 105 km, oczuwalne jest i to bardzo zamulenie
przewody i N75 wyminiłem i jest to samo, co dalej moge sprawdzic i jak (i gdzie znajduje się ta sztanga?) jeżeli odepne kabel od przepływki co powinno się dziać żeby sprawdzić czy jest dobra lub nie
silnik AHF 110KM 2000 rok VW golf Variant
			 
			
					
				
				: pn sie 27, 2007 18:28
				autor: damcio151
				kulon-x, przepływkę można sprawdzić najlepiej przez diagnozę dynamiczną  , ale tu masz wypowiedź 
voss i spróbuj tak zrobić
voss pisze:- sa dwa rodzaje LMM? przeplywki
1. z wtyczka 5 pin ( w jednym rzedzie pin 1 jest niepodlaczony ) i tu podlancza sie diode z 4 na 5
2. z wtyczka 6 pin ( tu pin 4 jest niepodlaczony ) i tu podlancza sie diode z pin 1 na pin 6
w zadnym wypadku nie z pin 3 ( tu mamy 12V ktore mimo, ze ecu jest zabezpieczony , moze uszkodzic ecu )
pin 4 ( wer.2 pin 1) to nie 12V a 5V piny 5 lub 6 to sygnal z LMM
wpinajac diode dajemy na ecu ~4,4 V co symuluje max. mozliwa masse powietrza
Trzeba pamietac, przy takim tescie, zeby odlaczyc sterowanie AGR ( z zucic i zaslepic wezyk do AGR ) bo inaczej na wolnych bedziemy mieli Batorego 
kulon-x pisze:(i gdzie znajduje się ta sztanga?
sztanga jest przy turbinie ...... wychodzi z gruszki
zdjęcie zapożyczone z postu 
cowboya
 