Strona 1 z 1

max obroty + biały dym

: pt sie 24, 2007 17:21
autor: marcin999
witam

niestety, ale moj golf pierwszy raz zawiodł na całej linii.
Dzisiaj z rana jadac do pracy poczułem w pewnym momencie jakby samochod przygasł.
3 km dalej golf zaczal sam przyspieszac odjalem gaz a on przyspiesza, po wcisnieciu sprzegla zamykał obrotomierz, wiec go zgasilem. Wyciagnalem filtr paliwa i wylalem wszystko co bylo a bylo tam troche wody itd. Mam podejzenia ze to paliwo z woda albo cos w tym stylu. Dolalem 20l nowego i dalej to samo.
Stanelo na tym ze auto po odpaleniu na luzie ma jakies 2200obr a przy max gaazie w podlodze jakies 2600. Przy czym leci pelno bialego dymu. Po jakims czasie auto przestalo wogole odpalac juz chyba nie zapali :/

Co sie moglo stac? czy cos z rozrzadem? niby pasek jest napiety...
Samochod zostal scholowany do mechanika i zobaczymy co dalej.
z gory dzieki za sugestie
pozdrawiam

: pt sie 24, 2007 17:33
autor: souler
zmierzyc kompresje krok 1

: pt sie 24, 2007 20:32
autor: adam16v
uuu to nie wróży nic dobrego...

: pt sie 24, 2007 20:38
autor: marcin999
tomcio pisze:może uszczelka puszczać zaczęła
niby olej byl ok tak samo jak ply chlodniczy...

a moze cos z klin na wale poszedl, bo na rozrzadzie mialem zrobione okolo 75 kkm.

: pt sie 24, 2007 22:01
autor: souler
marcin999 pisze:
tomcio pisze:może uszczelka puszczać zaczęła
niby olej byl ok tak samo jak ply chlodniczy...

a moze cos z klin na wale poszedl, bo na rozrzadzie mialem zrobione okolo 75 kkm.
i to bylo bardzo nierozsadne z twojej strony. najpierw sprawdzic rozrzad na znaki, potem kompresja i bedzie wszystko jasne.

: pn sie 27, 2007 18:01
autor: marcin999
rozrzad sprawdzony wychodzi na to ze jest OK.

jutro postaram sie sprawdzic kompresje, ale to raczej odpada.

jakis czas temu sczytywalem bledy z kompa i bylo cos takiego:

1.zawor ograniczenia pelnego obciazenia N194, zatrzymanie otwarcia przepustnicy- zawor zatrzymania prfzepustnicy N194

2. czujnik dlugosci impulsu wtrysku G175, czujnik stalosci wtrysku paliwa G175

zaraz pojade go podepne jeszcze raz zobacze co tam w nim siedzi.
jezeli ma ktos jakies doswiadczenia, albo pomysly to bardzo prosze. Odrazu powiem, ze silnika nie bede swapowal jak juz to zmienie samochod.

[ Dodano: 27 Sie 2007 21:49 ]
niestety komputer nic nie podpowiada...

ma ktos moze adres do jakiegos dobrego serwisu pomp wtryskowych??? najlepiej w lubelskim.