Ustawianie kąta wtrysku w 1Z
: pt sie 24, 2007 08:53
Witam forumowiczów, ostatnio mialem okazje pobawic sie Vagiem w moim golfie, i mam takie spostrzezenia:
-na biegu jalowym przeplywomierz pokazuje wiecej niz powinna byc teoret.masa powietrza
-kat wtrysku TDI TIMING oscyluje w granicach 9-16 co jest dozo ponizej pierwszej kreski na wykresie.
-bledow nie ma zadnych
W zwiazku z tym ze niedawno wymienialem kompletny rozrzad to chcialem prosic o wskazowki jak ustawic ten kat wtrysku,czy da rade zrobic to VAGIEM czy trzeba pompą?
Przed wymiana rozrzadu bylo tak samo.
I czy przeplywomierz ktory zawyza ma wplyw na osiagi i spalanie?
-na biegu jalowym przeplywomierz pokazuje wiecej niz powinna byc teoret.masa powietrza
-kat wtrysku TDI TIMING oscyluje w granicach 9-16 co jest dozo ponizej pierwszej kreski na wykresie.
-bledow nie ma zadnych
W zwiazku z tym ze niedawno wymienialem kompletny rozrzad to chcialem prosic o wskazowki jak ustawic ten kat wtrysku,czy da rade zrobic to VAGIEM czy trzeba pompą?
Przed wymiana rozrzadu bylo tak samo.
I czy przeplywomierz ktory zawyza ma wplyw na osiagi i spalanie?