Strona 1 z 1

Przerywa w czasie przyspieszenia

: czw sie 23, 2007 09:19
autor: concord19
Witam w moim mk4 1.9tdi przy przyspieszaniu czasami tak przerwie jak by sie pusicilo lekko pedal gazu- a trzymam w deche. i pozniej juz normalnie wszystko, co to moze byc??

: czw sie 23, 2007 09:55
autor: voss
concord19,

zobacz tu problem podobny , niewiem czy powod ten sam ale bez logow trudno bedzie powiedziechttp://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=117426

: czw sie 23, 2007 10:49
autor: damcio151
voss pisze:Witam w moim mk4 1.9tdi przy przyspieszaniu czasami tak przerwie jak by sie pusicilo lekko pedal gazu- a trzymam w deche. i pozniej juz normalnie wszystko, co to moze byc??
odepnij wtyczkę ze skrzyni biegów i zobacz jak będzie ..... u mnie na 4 i 5 biegu do 2000obr strasznie przerywało coś , tak jakby co chwilę nie podawał paliwa ( nie było to szarpanie , tylko przerywanie ;) ) .... winny był nastawnik , po wyczyszczeniu jest extra :D

: czw sie 23, 2007 11:20
autor: Adamm
damcio151 pisze:odepnij wtyczkę ze skrzyni biegów i zobacz jak będzie ..... u mnie na 4 i 5 biegu do 2000obr strasznie przerywało coś , tak jakby co chwilę nie podawał paliwa ( nie było to szarpanie , tylko przerywanie ;) ) .... winny był nastawnik , po wyczyszczeniu jest extra
raczej malo prawdopodobne w MKIV - jeszcze sie z tym nie spotkalem :)

poza tym co za 1.9 TDI tam siedzi? bo do wrozek nie nalezymy :P podaj oznaczenie silnika i rok auta to cos sie wymysli

: czw sie 23, 2007 11:30
autor: damcio151
Adamm pisze:raczej malo prawdopodobne w MKIV - jeszcze sie z tym nie spotkalem :)
kto wie :) w końcu niektóre silniki też mają takie nastawniki :D

: czw sie 23, 2007 16:20
autor: concord19
to jest 2000r 90km

: czw sie 23, 2007 18:39
autor: damcio151
concord19 pisze:to jest 2000r 90km
czyli AGR , lub ALH
zrób najpierw ten test z wtyczką ze skrzyni biegów

: czw sie 23, 2007 18:40
autor: Grześko
Może przycina się sztanga przy turbinie, tzn najpierw przeładowuje później za bardzo ściąga ciśnienie (więc tnie dawkę), czyli mamy spadek mocy, a potem uzyskuje zadane ciśnienie i już spadków mocy do końca przyspieszania nie ma?
Trzebaby zrobić logi.