Problem z obrotomierzem - wersja GTD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sp9qzf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 21, 2007 13:43
Lokalizacja: Chrzanów

Problem z obrotomierzem - wersja GTD

Post autor: sp9qzf » wt sie 21, 2007 13:55

Witam wszystkich! Nie mogę sobie już poradzić - mianowicie mój gofer jest z 91 roku i w liczniku jest jedna wtyka - znalezienie takowego graniczy jak wiemy z cudem, a problem z obrotkiem jest następujacy: jak kupiłem auto na wolnych obrotach nie działał , dopiero przegazuwa pomagała i było ok, ale po wyłączeniu silnika problem znowu taki sam. Od pewnego czasu już przegazuwa nie pomaga, nie włącza się wogóle? Dzisiaj wymieniam reg. nap., końcówka W z altka ok, nowy styk, dzisiaj sprawdzę kabel sygnałowy od styku W i przy liczniku czy jest sygnał (woltomierzem). Jeżeli to nie pomoże to oznacza definitywnie awarię obrotka? Gdzie jeszcze szukać? Z góry dzięki za rady :)



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt sie 21, 2007 15:49

sp9qzf pisze:Dzisiaj wymieniam reg. nap., końcówka W z altka ok, nowy styk, dzisiaj sprawdzę kabel sygnałowy od styku W i przy liczniku czy jest sygnał (woltomierzem)
Powinno pomóc.Czasem brak styku na wyjściu W powoduje takie cyrki.



Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » wt sie 21, 2007 17:04

niewiem jak w 2 ale w mk3 jak obrotek nie trybi to wina alternatora :D

moga byc szczotki do wymiany :grin:


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt sie 21, 2007 17:34

To by mu akumulator rozładowało, a poza tym by nie odpalił, chyba że na pych.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości