Problem z mocą na wyzszych obrotach:/

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Problem z mocą na wyzszych obrotach:/

Post autor: tomogolf2 » wt sie 21, 2007 10:07

Witam.Mam taki problem ze jak sobie przyspieszam od 1 biegu i daje mu gazu i szybko zmieniam bieg to na 2 biegu około 3 tys obr brakuje mocy, czuje ze auto nie przyspiesza tak jak powinno potem od około 4tys obr znow dostaje kopa, znow zmieniam bieg na 3 i od około 3tys obr znow taki chwilowy brak mocy i od około 4 znow dostaje kopa.i tak samo na 4 biegu..... na 5 to juz nie jest odczuwalne.....co to moze byc?czasem nawet zdaza sie ze ten prog braku mocy zaniza sie i nawet od 2,2 obr do 3,5 to wystepuje.... Cisnienie ładnie pompuje do 1,4 bara.na poczatku stawialem na układ paliwowy ale zadne pechezyki powietrza mi sie nie pojawiaja w rurkach jak daje gazu.......moze to wina sprzegła bo juz troche mi sie przypaliło?a moze cos z pompka paliwa w zbiorniku(jezeli taka jest bo nie wiem :/ ) poratujcie bo juz głupieje......


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » wt sie 21, 2007 16:35

juz mam to dlugi czas.......swego czasu bylo to mało wyczuwalne i myslalem ze to wina małej ilosci paliwa.... a teraz staje sie to coraz wieksze i bardziej odczuwalne.... nawet pasazer czuje ze w pewnym momencie auto traci przyspieszenie az nagle dostaje kopyta......


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt sie 21, 2007 17:35

Jeśli turbo sprawdzone to stawiam na pompę.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » wt sie 21, 2007 19:07

BENITO pisze:stawiam na pompę.
wlasnie przygladalem sie pompie i zauwazulem ze w miescu tego ciegna gazu jak nim ruszam to slysze syczenie, jak nacisne to nie syczy a jak pusze to syczy, i malenikie pechezyki powietrza sie pojawiaja. mysle ze to wina tej tulejki co tam siedzi......kiedys mi z tamtad ropa wyciekala ale jakos samo sie zatamowalo :) a teraz to chyba czas wymiany..... Obrazek myslice ze jak wymienie to problem zniknie??
Ostatnio zmieniony wt sie 21, 2007 19:11 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt sie 21, 2007 19:47

Czyli w przewodzie zwrotnym masz powietrze. Czyli jak na razie pompa.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » czw sie 23, 2007 18:06

panowie tak jak pisalem mialem problem z brakiem mocy miedzy 3000 a 3600 obr/min

wpadlem na pomysla i kupilem pina od 1,6TD wrazenia bezcenne ale znowu tylko do 3000 bo pozniej czarna chmura za golfem od 3600 oki co jest grane pomozcie :prayer: :cry:


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » sob sty 12, 2008 18:20

odsiwerzam temat bo dalej mam ten sam problem :( , ale co zauwazylem to jak na postoju daje gazu i odpuszczam i znow daje to pojawiaja sie pechezyki powiertza, wiec co to moze byc?? jakis przewod mam dziurawy?, moze cos w baku sie przytkało??a moze cos z pompa wtryskowa?? :grrr:


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » sob sty 12, 2008 18:35

tomogolf2 pisze:odsiwerzam temat bo dalej mam ten sam problem :( , ale co zauwazylem to jak na postoju daje gazu i odpuszczam i znow daje to pojawiaja sie pechezyki powiertza, wiec co to moze byc?? jakis przewod mam dziurawy?, moze cos w baku sie przytkało??a moze cos z pompa wtryskowa?? :grrr:
hehe mam to samo bo mam walnietego smoka w baku. to sie dzieje przy pelnym baku ? czy moze akurat masz ostatnie 10 - 15 litrow w baku? jesli masz prawie na czerwonym polu i wtedy ci lapie powietrze to smok .


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz sty 13, 2008 12:32

Bolekrsko, wlasnie tez mysllalem ze to sparwka tego ze mam malo paliwa ale zalalem ropy prawie pod korek i dalej to samo :/


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » ndz sty 13, 2008 13:39

10 - 15 litrow w baku? jesli masz prawie na czerwonym polu i wtedy ci lapie powietrze to smok .
w sumie to jakbym mogl ci uwierzyc ale robilem plkanie zbiornika i teraz tak wyszlo ze mam dokladnie na pierwszej kresce wachy, na tej od ktorej zaczyna sie rezerwa i nawet na zakretach mi nie przerywa.

sadze ze to wina pompy i mechanizmu zwiekszania dawki. tam bym szukal


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Jerry-GOLF-TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr lis 21, 2007 09:42
Lokalizacja: Rudnik nad Sanem

Post autor: Jerry-GOLF-TDI » ndz sty 13, 2008 20:49

jeśli dobrze pamiętam to gddzies juz było o tym pisane i o tej dziurze w mocy na pewnych obrotach. Jesli dobrze pamiętam to ktoś w tym przyapdku miał zasyfiony filtr paliwa czy cos w tym stylu.....



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz sty 13, 2008 23:25

tomogolf2, opisz dokładnie ten brak mocy, zmieniasz bieg i przy 3 tys, pojawia się ten objaw braku mocy, ale obroty nadal rosną, czy jak, auto przyspiesza? Bo ja miałem podobnie, ale przy wysokich obrotach szarpnęło mi, gaz w dechę, a on nic, nie przyśpiesza. Popuszczam gaz i jedzie dalej. U mnie pomogła wymiana filtra paliwa na nowy, jak ręka odjął, stary pewnie gdzieś lewe powietrze łapał przy wyższych obrotach, spróbuj wymienić, może pomoże:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości