Spadek mocy, duże zużycie oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mietek333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lis 03, 2006 10:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Spadek mocy, duże zużycie oleju

Post autor: mietek333 » pn sie 20, 2007 10:01

Mój golfik jest po wymianie silnika na wiosnę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
- i znów zaczyna szwankować.

Jeszcze 2 tyg,. temu cieszyłem że że spalanie na trasie wyszło 5,5l/100km (z klimą)
a tu znów pojawił się problem (dziś autko oddaję do diagnostyki).
Samochód stracił moc - na wszystkich biegach, "żre" olej (na ok 500 km dolewałem kilka razy po pół litra), zwiększyło się zużycie paliwa.

Ciekawe co tym razem padło?
Czy to może mieć związek z awarią jaka miała miejsce kilka miesięcy temu?

Mietek
Ostatnio zmieniony pn sie 20, 2007 10:01 przez mietek333, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 20, 2007 10:03

stawiam , że turbo sra olejem

[ Dodano: Pon Sie 20, 2007 10:10 ]
mietek333, odkręć rury id IC i sprawdź czy nie ma w nim oleju



Awatar użytkownika
mietek333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lis 03, 2006 10:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: mietek333 » pn sie 20, 2007 10:29

damcio151 pisze:stawiam , że turbo sra olejem
jeśli się okaże to prawdą to ile kasy muszę szykować?

Mietek
Ostatnio zmieniony pn sie 20, 2007 10:30 przez mietek333, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 20, 2007 10:33

mietek333 pisze:jeśli się okaże to prawdą to ile kasy muszę szykować?
koło 1000zł
napisz do zaprzala to może Ci coś taniej załatwi :)

[ Dodano: Pon Sie 20, 2007 10:34 ]
ale póki co zobacz w ten IC :)

[ Dodano: Pon Sie 20, 2007 10:35 ]
aha ja mówie o nowym turbo :) używka wyjdzie dużo taniej :)



Awatar użytkownika
mietek333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lis 03, 2006 10:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: mietek333 » śr sie 22, 2007 16:26

SZUKAM bardzo dobrego i doświadczonego DIAGNOSTY od TDI.
(okolice Białej Podlaskiej, Lublina, Siedlec)

m
Ostatnio zmieniony śr sie 22, 2007 16:27 przez mietek333, łącznie zmieniany 1 raz.



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » śr sie 22, 2007 16:33

http://www.tdi-tuning.pl/home.htm
nie wiem czy oni tez diagnozuja, ale skoro tuninguja to i to pierwsze chyba tez ;) zreszta jest to bardzo znana firma


Pozdrawiam Bizak

Awatar użytkownika
mietek333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lis 03, 2006 10:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: mietek333 » pt sie 24, 2007 11:34

Kupiłem NOWĄ turbinę (jest w trakcie wymiany).
Majster sugeruje również, że przyczyną wchodzenia silnika na "dzikie" obroty jest KOMPUTER, który może podawać zbyt dużą ilość paliwa.

Co na to doświadczeni forumowicze?

Mietek



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sie 24, 2007 11:38

mietek333 pisze:Majster sugeruje również, że przyczyną wchodzenia silnika na "dzikie" obroty jest KOMPUTER, który może podawać zbyt dużą ilość paliwa.

Co na to doświadczeni forumowicze?

Mietek
nie to nie to :P ECU tak sobie nie będzie zwiększać obrotów bez przyczyny :P
Jeżeli turbo wali olejem , to silnik będzie się wkręcał na obroty



Awatar użytkownika
mietek333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lis 03, 2006 10:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: mietek333 » pt sie 24, 2007 14:45

"Jeżeli turbo wali olejem , to silnik będzie się wkręcał na obroty"

Jeśli jeszcze jakiś fachowiec potwierdzi ww. stwierdzenie to dam spokój ECU.

Mietek
Ostatnio zmieniony pt sie 24, 2007 14:46 przez mietek333, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » pt sie 24, 2007 15:00

mietek333 pisze:"Jeżeli turbo wali olejem , to silnik będzie się wkręcał na obroty"

Jeśli jeszcze jakiś fachowiec potwierdzi ww. stwierdzenie to dam spokój ECU.

Mietek
ja potwierdzam,znam to z autopsji :grin:


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt sie 24, 2007 16:57

mietek333 pisze:"Jeżeli turbo wali olejem , to silnik będzie się wkręcał na obroty"

Jeśli jeszcze jakiś fachowiec potwierdzi ww. stwierdzenie to dam spokój ECU.

Mietek
co tu potwierdzac, tak jest i kropka. czekaj dalej to zobaczysz jak pieknie silnik sie rozbiega na maxa. wtedy ty sie posrasz, bo nie bedziesz wiedzial jak zgasic, a jak nie zdusisz to baj baj tdi :satan:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
mietek333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lis 03, 2006 10:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: mietek333 » pt sie 24, 2007 17:11

SouleR pisze: co tu potwierdzac, tak jest i kropka. czekaj dalej to zobaczysz jak pieknie silnik sie rozbiega na maxa. wtedy ty sie posrasz, bo nie bedziesz wiedzial jak zgasic, a jak nie zdusisz to baj baj tdi :satan:
nie wiem czy dobrze czytałeś wątek,
mam nową turbinę tylko się upewniam czy problemy z rozbieganiem teraz znikną
i były związane tylko TYLKO ze starą turbiną (czy może jeszcze np. z ECU)
Ostatnio zmieniony pt sie 24, 2007 17:17 przez mietek333, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pt sie 24, 2007 17:16

mietek333 pisze:Kupiłem NOWĄ turbinę (jest w trakcie wymiany).
Rozumiem, że potrzebujesz wysłać trzecią sztukę w kosmos by w końcu zainteresować się PRZYCZYNĄ ich notorycznych uszkodzeń?? :bajer:



Awatar użytkownika
mietek333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lis 03, 2006 10:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: mietek333 » pt sie 24, 2007 17:24

uysy pisze:
mietek333 pisze:Kupiłem NOWĄ turbinę (jest w trakcie wymiany).
Rozumiem, że potrzebujesz wysłać trzecią sztukę w kosmos by w końcu zainteresować się PRZYCZYNĄ ich notorycznych uszkodzeń?? :bajer:
Ludziska - czytajcie ze zrozumieniem ;)
Wymieniam po raz pierwszy turbinę - przy wymianie przy wcześniejszej awarii silnika została stara.
I ona najprawdopodobniej bruździła przy 1 silniku i teraz też.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości