Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Piole
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 22:27
- Lokalizacja: Örebro Szwecja
-
Kontakt:
Post
autor: Piole » pt sie 17, 2007 08:34
Pomozcie, nie wiem co sie stalo z moim dieselkiem nagle przestal chciec odpalac (odpalal od strzalu), teraz jak krece rozrusznikiem to kleby bialego dymu, ale jak odpali to chodzi jak za dawnych dobrych czasow rowniutko i bez zadnego dymku. Powiedzcie ze to nic waznego bo jestem za granica i jestem uzalezniony od samochodu, a z kasa na mechanikow krucho. Pozdrowki...
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pt sie 17, 2007 09:53
zauważyłeś , żeby ubywało Ci płynu chłodzącego , lub oleju
-
Corvax
- V.I.P.
- Posty: 2577
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
- Lokalizacja: Skierniewice
-
Kontakt:
Post
autor: Corvax » pt sie 17, 2007 11:50
sprawdź kąt wtrysku, na początek
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
AndrzejP4
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontakt:
Post
autor: AndrzejP4 » pt sie 17, 2007 14:56
Wygląda mi to na problem z zasilaniem paliwem. Być może kąt wtrysku jest opóźniony.
Ale jeżeli stało się to z dnia na dzień, to kąt raczej nie mógł się przestawić.
Biały dym jest także gdy świece nie grzeją, ale w obecnych temperaturach te się raczej nie włączają i to nie ich wina.
Najlepiej podjedź na VAG.
-
Piole
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 22:27
- Lokalizacja: Örebro Szwecja
-
Kontakt:
Post
autor: Piole » pt sie 17, 2007 19:08
Zarowno olej jak i plyn chlodzacy jest bez zmian, tak ze to nie tedy droga. Chyba rzeczywiscie bede musial gdzies jechac pod tego VAG-a mam nadzieje tylko ze mnie to nie zrujnuje...
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pt sie 17, 2007 19:22
Zarowno olej jak i plyn chlodzacy jest bez zmian, tak ze to nie tedy droga. Chyba rzeczywiscie bede musial gdzies jechac pod tego VAG-a mam nadzieje tylko ze mnie to nie zrujnuje...
jeżeli olej i płyn ok , to raczej masz tak jak napisał
Corvax, czyli kąt wtrysku
-
Piole
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 22:27
- Lokalizacja: Örebro Szwecja
-
Kontakt:
Post
autor: Piole » pt sie 17, 2007 20:41
A wiecie moze jak domowymi sposobami moglbym sobie z tym poradzic, i sprobowac naprawic to?
-
bizak
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
- Lokalizacja: Rogoźno
-
Kontakt:
Post
autor: bizak » pt sie 17, 2007 20:49
damcio151 pisze:jeżeli olej i płyn ok , to raczej masz tak jak napisał Corvax, czyli kąt wtrysku
Piole, a sprawdzales czy nie masz przypadkiem powietrza w paliwie bo mi to bardziej wyglada na problem z powietrzem w paliwie
Pozdrawiam Bizak
-
pawel21_5
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
- Lokalizacja: Podkarpacie
Post
autor: pawel21_5 » pt sie 17, 2007 21:06
Ja bym postawił na świece.Właśnie 2 dni temu to samo miałem.Ja mam gtd 2 ale to bez różnicy.Miałem bezpiecznik spalony zobacz jak idzie ci kabel od świec to dojdziesz do bezpiecznika. Taka blaszka metalowa.A przepalił się za to że przekaźnik od świec był walnięty i świece grzały cały czas po zapaleniu.Z tym bym się nie zgodził że terz nie potrzebuje świec do odpalenia.
-
bizak
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
- Lokalizacja: Rogoźno
-
Kontakt:
Post
autor: bizak » pt sie 17, 2007 21:48
pawel21_5 pisze:Ja bym postawił na świece
w takich temperaturach jak teraz sa tdi nie uzywa swiec do odpalania, a nawet jakby to by telepal po odpaleniu a kolega pisze ze po odpaleniu chodzi ok,
ja stawiam na powietrze w paliwie
[ Dodano: 17 Sie 2007 21:50 ]
pawel21_5 pisze:Z tym bym się nie zgodził że terz nie potrzebuje świec do odpalenia.
TDI to nie TD
Pozdrawiam Bizak
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pt sie 17, 2007 22:24
pawel21_5 pisze:Ja mam gtd 2 ale to bez różnicy
hehe , jest różnica i to potężna
bizak pisze:ja stawiam na powietrze w paliwie
raczej to nie powietrze
owszem ciężej by odpalał , ale nie kopcił by na biało
-
bizak
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
- Lokalizacja: Rogoźno
-
Kontakt:
Post
autor: bizak » pt sie 17, 2007 22:51
damcio151 pisze:hehe , jest różnica i to potężna
no dokladnie
damcio151 pisze:raczej to nie powietrze
owszem ciężej by odpalał , ale nie kopcił by na biało
a ja bym jednak sie upieral ze to powietrze i ze powietrze moze powodowac bialy dym (oczywiscie powietrze w paliwie)
Pozdrawiam Bizak
-
Piole
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 22:27
- Lokalizacja: Örebro Szwecja
-
Kontakt:
Post
autor: Piole » pt sie 17, 2007 22:52
Jutro sprawdze ten bezpiecznik do swiec. Czy moglby mi ktos powiedziec jak sprawdzic to powietrze w paliwie? Z gory dziekuje.
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pt sie 17, 2007 22:54
bizak pisze:a ja bym jednak sie upieral ze to powietrze i ze powietrze moze powodowac bialy dym (oczywiscie powietrze w paliwie)
każdy ma swoje zdanie
Piole pisze:Jutro sprawdze ten bezpiecznik do swiec
bez sensu , ale jak nie szkoda Ci czasu
Piole pisze:Czy moglby mi ktos powiedziec jak sprawdzic to powietrze w paliwie?
od filtra paliwa idą rurki doprowadzające paliwo do pompy ..... są przeźroczyste i będzie widać , czy lecą tamtędy bąbelki powietrza
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości