Sprzegło od VR6 + koło zamachowe 1Z a rozrusznik?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Sprzegło od VR6 + koło zamachowe 1Z a rozrusznik?

Post autor: Tominator » czw sie 16, 2007 09:40

Byłem dzisiaj u mechanika który ma mi zakładać ww zestaw , nie jest za tą przeróbką, bo mówi że ilość zębów rozrusznika może sięnie zgadzać i trzeba bedize inny rozrusznik, poza tym twierdzi że jak zmienia dwumas na jednmasowe to bedzie chodził głośno jak traktor? Co o tym sądzicie? Czy rozrusznik może nie pasować - mam Ibize 98 AFN, pomóżcie bo nie wiem czy sie umawiać czy nie bo jak okaże sie że rozrusznik inny lub coś nie pasuje to mu zalokuje kanał i wogóle bedzie lipa



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: Sprzegło od VR6 + koło zamachowe 1Z a rozrusznik?

Post autor: mirass » czw sie 16, 2007 13:22

tak jak rozmawialismy przez tel - zakładaj :D
sprzegło od VRa jest troche głosne na wolnych obrotach co wynika ztwardości sprężyn,ale coś za cos


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » sob sie 18, 2007 23:13

Tominator ja zakładam zaraz po niedzieli koło jednomasowe od 1Z VW 037 105 273C (czyli teoretycznie od G60. 9A, ABF lub AGR do 100 000 egzeplararza). Do tego zakupiłem kompletne sprzęgło Sachs od G60 (tarcza + docisk) nr Sachs 3000 332 001 i łożysko oporowe SKF VKC 2241. Zakładam to do Passata AFN B4.
Tarcze sprzęgła od AAA (VR6) odradził mi sam Radzikowski, ponieważ jest ona nieco inaczej ukształtowana jak ta od G60 i może ocierać sprężynami o koło do G60. Poza tym ma sprężyny obliczne do silnika 6 cylindrowego a nie 4 cylindrowego, dlatego może na wolnych obrotach przenosić większe drgania, bo nie tłumi dużych amplitud drgań. Poza tym wg. katalogu Sachsa dociski G60 i VR6 są takie same, więc powinny przenieść takie same momenty a całość na 100% pasuje do siebie.
Ostatnio zmieniony sob sie 18, 2007 23:15 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob sie 18, 2007 23:40

jaro4444 pisze:Tominator ja zakładam zaraz po niedzieli koło jednomasowe od 1Z VW 037 105 273C (czyli teoretycznie od G60. 9A, ABF lub AGR do 100 000 egzeplararza). Do tego zakupiłem kompletne sprzęgło Sachs od G60 (tarcza + docisk) nr Sachs 3000 332 001 i łożysko oporowe SKF VKC 2241. Zakładam to do Passata AFN B4.
Tarcze sprzęgła od AAA (VR6) odradził mi sam Radzikowski, ponieważ jest ona nieco inaczej ukształtowana jak ta od G60 i może ocierać sprężynami o koło do G60. Poza tym ma sprężyny obliczne do silnika 6 cylindrowego a nie 4 cylindrowego, dlatego może na wolnych obrotach przenosić większe drgania, bo nie tłumi dużych amplitud drgań. Poza tym wg. katalogu Sachsa dociski G60 i VR6 są takie same, więc powinny przenieść takie same momenty a całość na 100% pasuje do siebie.
ale to samo sprzeglo g60 teoretycznie jest w TDI 1z, alh, agr, ahu...
http://allegro.pl/item223505835_sprzegl ... _nowe.html

wiec w koncu vr6 jest mocniejsze czy nie?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » ndz sie 19, 2007 00:02

Ja kupiłem kompletny zestaw od VR6 sacha(tarcza, docisk,łożysko)-był chyba tylko jeden model tego sprzegła i kolo od jeden !Z dokładnie to 273C. Mam nadieje że wszystko bedzie hulać :chytry:



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz sie 19, 2007 12:53

Tominator pisze:Czy rozrusznik może nie pasować -
może ,a żeby było ciekawie np do 1 z sa chyba ze 4 rodzaje ich,ale znalazłem coś takiego który będzie pasić na bank

Obrazek
Napięcie [V]: 12
Moc znamionowa [kW]: 1,8



Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » czw sie 23, 2007 21:20

Dzisiaj założyłem sprzęgło i chula bez problemów, na jałowym chodzi troche głośniej :|
BTW czy można to jakośzmienić np podwyższajac obroty ?



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pt sie 24, 2007 09:00

Tominator pisze:Dzisiaj założyłem sprzęgło i chula bez problemów, na jałowym chodzi troche głośniej :|
BTW czy można to jakośzmienić np podwyższajac obroty ?
niestety taki urok jego, a podniesienie obrotów nic nie da

pozdro


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » pn wrz 03, 2007 15:44

zaprzal pisze:jaro4444 napisał/a:
Tominator ja zakładam zaraz po niedzieli koło jednomasowe od 1Z VW 037 105 273C (czyli teoretycznie od G60. 9A, ABF lub AGR do 100 000 egzeplararza). Do tego zakupiłem kompletne sprzęgło Sachs od G60 (tarcza + docisk) nr Sachs 3000 332 001 i łożysko oporowe SKF VKC 2241. Zakładam to do Passata AFN B4.
Tarcze sprzęgła od AAA (VR6) odradził mi sam Radzikowski, ponieważ jest ona nieco inaczej ukształtowana jak ta od G60 i może ocierać sprężynami o koło do G60. Poza tym ma sprężyny obliczne do silnika 6 cylindrowego a nie 4 cylindrowego, dlatego może na wolnych obrotach przenosić większe drgania, bo nie tłumi dużych amplitud drgań. Poza tym wg. katalogu Sachsa dociski G60 i VR6 są takie same, więc powinny przenieść takie same momenty a całość na 100% pasuje do siebie.
ale to samo sprzeglo g60 teoretycznie jest w TDI 1z, alh, agr, ahu...
http://allegro.pl/item223...skoda_nowe.html


powróce do tematu bo nie została podana odpowiedź na to ostatnie pytanie.
Według Intercars-u jest takie samo sprzęgło w G60 i 1Z czy tak rzeczywiście jest??
Ostatnio zmieniony pn wrz 03, 2007 15:46 przez janek822, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn wrz 03, 2007 15:58

janek822 pisze:
zaprzal pisze:jaro4444 napisał/a:
Tominator ja zakładam zaraz po niedzieli koło jednomasowe od 1Z VW 037 105 273C (czyli teoretycznie od G60. 9A, ABF lub AGR do 100 000 egzeplararza). Do tego zakupiłem kompletne sprzęgło Sachs od G60 (tarcza + docisk) nr Sachs 3000 332 001 i łożysko oporowe SKF VKC 2241. Zakładam to do Passata AFN B4.
Tarcze sprzęgła od AAA (VR6) odradził mi sam Radzikowski, ponieważ jest ona nieco inaczej ukształtowana jak ta od G60 i może ocierać sprężynami o koło do G60. Poza tym ma sprężyny obliczne do silnika 6 cylindrowego a nie 4 cylindrowego, dlatego może na wolnych obrotach przenosić większe drgania, bo nie tłumi dużych amplitud drgań. Poza tym wg. katalogu Sachsa dociski G60 i VR6 są takie same, więc powinny przenieść takie same momenty a całość na 100% pasuje do siebie.
ale to samo sprzeglo g60 teoretycznie jest w TDI 1z, alh, agr, ahu...
http://allegro.pl/item223...skoda_nowe.html


powróce do tematu bo nie została podana odpowiedź na to ostatnie pytanie.
Według Intercars-u jest takie samo sprzęgło w G60 i 1Z czy tak rzeczywiście jest??
w katalogu tez jest to samo
http://webcat.zftrading.de/index.asp?SPR=19


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » pn wrz 03, 2007 16:54

skoro to samo to pewnie takie bede zakładał
jest na allegro w fajnej cenie nawet 25% taniej niż w sklepach http://moto.allegro.pl/item228180672_sp ... _nowe.html mam nadzieje że to nie jakaś lipa, co sądzicie?


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn wrz 03, 2007 17:17

janek822 pisze:skoro to samo to pewnie takie bede zakładał
jest na allegro w fajnej cenie nawet 25% taniej niż w sklepach http://moto.allegro.pl/item228180672_sp ... _nowe.html mam nadzieje że to nie jakaś lipa, co sądzicie?
tu jest neizla cena na sprzeglo z VR6
http://moto.allegro.pl/item229529128_sa ... rrado.html


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » śr wrz 05, 2007 21:23

janek822 pisze:est na allegro w fajnej cenie nawet 25% taniej niż w sklepach http://moto.allegro.pl/it...skoda_nowe.html mam nadzieje że to nie jakaś lipa, co sądzicie?
Brałem od tego gościa. 100% oryginał. Pełna rekomendacja za obsługę i uczciwość.
janek822 pisze:powróce do tematu bo nie została podana odpowiedź na to ostatnie pytanie.
Według Intercars-u jest takie samo sprzęgło w G60 i 1Z czy tak rzeczywiście jest??
Tak sprzęgło 1Z, ALH, G60, ... to jest to samo sprzęgło.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » czw wrz 06, 2007 11:02

jaro4444, dzięki za konkret odp
PZDR :bigok:


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 100 gości