Regeneracja Turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Regeneracja Turbo

Post autor: gniochu » śr sie 15, 2007 14:34

Nie wiem czy pisze w dobrym temacie jesli nie to pewnie i tak ktos przeniesie :). Mam pytanko ile kosztuje regeneracje turbo?? Bo doszedlem do wsniosku ze u mnie jest cos nie tak z turbina.... Wszyscy mowia ze jak przygazuje na jalowym to powinny sie robic twarde weze u mnie cos tam czuc ale ledwo co.... I to pompowanie cisnienia.... MBC na max zakrecone a dochodzi mi tylko do 0.9 bar'a. :(. Wiec dlatego pytam gdzie regeneruja, za ile, ile to potrwa...??



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr sie 15, 2007 14:36

w zaleznosci od uszkodzenia 600-1000zl, przecietnie 800zl. czas jakies 3-4 dni


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr sie 15, 2007 14:52

olej ta regeneracje, za 300zl mozna miec uzywke z gwarancja i to wieksze np. k24/t3 jak cos to wal na PW

a nawiasem mowiac to na luzie wcale ci nie napompuje, tylko w czasie jazdy pod obciazeniem


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » śr sie 15, 2007 16:14

zaprzal pisze:a nawiasem mowiac to na luzie wcale ci nie napompuje, tylko w czasie jazdy pod obciazeniem
ale na luzie tez chyba powinno byc czuc jak rosnie cisnienie w wezu?? A u mnie nie czuc nic. Najlepiej by bylo podjechac gdzies gdzie sprawdzaja turbiny tylko nie wiem gdzie to u mnie w miescie robia.... :(. W czasie jazdy nie sprawdze czy weze sie robia twarde czy nie, a wskaznik maxymalnie pokazuje mi tylko 0.9 bar'a :blush:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr sie 15, 2007 16:37

gniochu, a luzy jakies na wirniku są znaczne ?? olej połyka itd ??



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » śr sie 15, 2007 16:38

To_mas, luzow nie ma wlasnie nie czuje palcami ale olej gdzies mi ginie....



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr sie 15, 2007 16:40

gniochu pisze:ale olej gdzies mi ginie....
duzo ??

Bo jeśli chodzi o regeneracje to zaprzal, mówi dobrze !! Poszukasz a połowe taniej znajdziesz większą torbinke na której naprawde bedziesz mógł pośmigać ;P



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » śr sie 15, 2007 16:50

To_mas pisze:duzo ??
zalezy ile dla kogo to duzo.... nie wiem nigdy nie mierzylem prawde mowiac.... Bo to nie ma tak ze ginie mi tyle i tyle, tylko zalezy tez od jazdy....



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr sie 15, 2007 20:20

tomcio pisze:ja zauważyłem że tak do 5 kkm prawie nic nie ubywa a powyżej już zaczyna troszeczkę ubywać więc coś w tym jest.
u mnie podobnie :)

[ Dodano: Sro Sie 15, 2007 21:48 ]
tomcio, a na jakim oleju śmigasz ?? bo ja na Mobila 15W/40 ale qrde chyba zaleje coś innego teraz przed zimą



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw sie 16, 2007 09:33

na tym ?? 15w40 Diesel Semi-Synthetic
ciekawe czy jakbym zalał tym a nie jak do tej pory moim mobilem co by sie działo :)

Ile płacisz za taki olej ???



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw sie 16, 2007 13:49

jak przegazujesz to jest ciśnienie ale w VNT. na starym T3 nigdy nie udało mi sie na luzie więcej napompować jak 0,2.
jak nie ma luzów i nie dymi jak lokomotywa to olej to. nazbieraj conajwyżej na większą i wtedy przełóż


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości