Jak poznac czy mam filtr czastek stalych?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

WRX TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw maja 31, 2007 23:00
Lokalizacja: ja wzialem na 2 auta?!
Kontakt:

Jak poznac czy mam filtr czastek stalych?

Post autor: WRX TDI » pt sie 10, 2007 13:07

Silnik to BKD 2.0 TDI/140PS,rp.2004.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sie 10, 2007 14:07

WRX TDI pisze:Silnik to BKD 2.0 TDI/140PS,rp.2004.
prawdopodobnie jest bez FAP-a

ale jeśli producent zaleca olej 505.01 5W40 to na 100 % bez filtra

do FAP jest norma 504.00/507.00 5W30



WRX TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw maja 31, 2007 23:00
Lokalizacja: ja wzialem na 2 auta?!
Kontakt:

Post autor: WRX TDI » pt sie 10, 2007 17:16

cowboy pisze:
WRX TDI pisze:Silnik to BKD 2.0 TDI/140PS,rp.2004.
prawdopodobnie jest bez FAP-a

ale jeśli producent zaleca olej 505.01 5W40 to na 100 % bez filtra

do FAP jest norma 504.00/507.00 5W30
Wiesz, ta norma jest zalecana w instr obslugi...Czyli zakladamy, ze jakby mial FAP, to bylaby inna instrukcja, tak?
Widze, ze mnie sledzisz... :bigok:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob sie 11, 2007 18:33

WRX TDI pisze:jakby mial FAP, to bylaby inna instrukcja, tak?
tak

nie chce mi się szukać ale FAP pojawił sie na pewno w wersjach 170KM - BMN ale nie wykluczone że w silnikach 140KM tez był, chyba w skodach ale moze gdzieś źle zapamiętalem
Widze, ze mnie sledzisz...
że co ?

ps. masz auto i nie wiesz czy masz FAP-a ? zajrzyj pod auto albo zadzwon do ASO podając VIN



Awatar użytkownika
janu5z
TDI Power
TDI Power
Posty: 60
Rejestracja: śr cze 20, 2007 18:27
Lokalizacja: PPL
Kontakt:

Post autor: janu5z » ndz sie 12, 2007 13:02

Panowie przykładowo filtr cząstek stałych montowano nawet w 1,9 TDI o mocy 85 Kw w Audi A4 (nowym), natomiast 2,0 TDI o mocy 103 Kw były z filtrami i zarówno bez nich..........kolego WRX TDI, o istnieniu filtra dowiesz się najprawdopodobniej dgy zobaczysz w wstecznm lusterku tymany czarnego jak noc dymu a na desce ujżysz dziwną żółtą kontrolkę od tegoż dziadostwa....lub możesz zrobić tak jak polecił Ci kolega cowboy.

73!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 172 gości