Strona 1 z 1

Spadek mocy po rozgrzaniu - logi

: śr sie 08, 2007 23:41
autor: rafal.k
Witam,

Od jakiegoś (dłuższego) czasu mam wrażenie, że po rozgrzaniu silnik jest słabszy. Niby bez problemu potrafię go rozpędzić do 190, ale jednak to nie to przyśpieszenie w porównaniu z zimnym silnikiem. Szczególnie odczuć to można na niższych biegach. Gdy silnik jest zimny, wdepnięcie gazu w wciska w fotel. Tak jest mniej więcej do połowy wskaźnika temperatury. Później robi się nieco mułowaty i mam wrażenie, że silnik pracuje mniej równomiernie.

Generalnie temat podobny do
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1296752#1296752

Zrobiłem diagnozę dynamiczną VAGiem i przy okazji wyszło parę błędów:
Address 01: Engine
Controller: 038 906 012 FB
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 3350
Coding: 00002
Shop #: WSC 00046
WVWZZZ1JZ2B028264 VWZ6Z0A3690465
1 Fault Found:
17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation
P1248 -- 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

Address 03: ABS Brakes
Controller: 1C0 907 379 E
Component: ESP FRONT MK60 0104
Coding: 0019458
Shop #: WSC 00046
2 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
013 -- Check DTC Memory - Intermittent
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
014 -- Defective

Co czujnik temperatury ma do ABSu?
Błąd 17656 wystąpił niedawno i na pewno nie jest przyczyną spadku mocy.

Na koniec jednak sprawa najważniejsza, czyli logi (2 razy na czwartym biegu, gaz w podłodze)

blok 003, 008, 011:
Obrazek

blok 004, 010, 013:
Obrazek

Mógłby ktoś zerknąć na te logi i powiedzieć, czy wszystko jest ok?

Pozdr.

: czw sie 09, 2007 00:49
autor: leo...
logi są Ok - co do błędów - albo masz wodę w paliwie - albo przestawiony kąt wtrysku - zobacz 04->000 - drugie okno od lewej jaką ma wartość ...
co do mulenia - oglądnij cooler - zobacz czy nie jest zabity jakimś robactwem połapanym po drodze :bajer:

: czw sie 09, 2007 16:09
autor: TomTDI
z tego co widzę to przepływka słabnie powyżej 4tys (kanał 008 wartości ostatniej kolumny mniejsze od przedostatniej) tu radze test z diodą

jak przestawia pompa to trochę za krótki log z kanału 004

w sumie jak silnik reaguje na temperature to zobacz na logi 007
może któryś czujnik zawyża