Czy to jest BOX?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
janu5z
TDI Power
TDI Power
Posty: 60
Rejestracja: śr cze 20, 2007 18:27
Lokalizacja: PPL
Kontakt:

Czy to jest BOX?

Post autor: janu5z » pt sie 03, 2007 12:49

Czy to na zdjęciach to jest BOX? I jeśli tak to do czego służy ten potencjometr i ten wystający wtyk?

Obrazek Obrazek Obrazek

I drugie pytanie czy może mieć wpływ na zapalanie silnika i na jakiej zasadzie on działa?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sie 03, 2007 13:04

januszowczarek, a do czego to jest podłączone :?:
januszowczarek pisze:Czy to na zdjęciach to jest BOX?
może być to box
januszowczarek pisze:I jeśli tak to do czego służy ten potencjometr
potencjometrem ustawiasz rezystancję
januszowczarek pisze:i ten wystający wtyk?
niewyraźne to zdjęcie i nie bardzo wiem co to jest :P
januszowczarek pisze:I drugie pytanie czy może mieć wpływ na zapalanie silnika i na jakiej zasadzie on działa?
jak najbardziej ma wpływ na zapalanie autka , działa on na zasadzie tłumienia sygnału zwrotnego z pompy do ECU , w wyniku tego ECU podaje większą dawkę paliwa



Awatar użytkownika
janu5z
TDI Power
TDI Power
Posty: 60
Rejestracja: śr cze 20, 2007 18:27
Lokalizacja: PPL
Kontakt:

Post autor: janu5z » pt sie 03, 2007 19:43

damcio151 pisze:januszowczarek, a do czego to jest podłączone :?:
otóż podłączone to jest do wtyczki przy samej pompie natomiast inny kabel chowa się w podszybiu
jak najbardziej ma wpływ na zapalanie autka , działa on na zasadzie tłumienia sygnału zwrotnego z pompy do ECU , w wyniku tego ECU podaje większą dawkę paliwa
dawka ustawiona na 3,8 brak błędów wszystko OK i mimo to kręci z 3 s żeby zapalił



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sie 03, 2007 19:57

januszowczarek pisze:damcio151 napisał/a:
januszowczarek, a do czego to jest podłączone :?:
otóż podłączone to jest do wtyczki przy samej pompie natomiast inny kabel chowa się w podszybiu
więc raczej jest to box
januszowczarek pisze:dawka ustawiona na 3,8 brak błędów wszystko OK i mimo to kręci z 3 s żeby zapalił
sam dawkę ustawiałeś , czy tylko sprawdziłeś jaka jest :?:
sprawdź kąt wtrysku



Awatar użytkownika
janu5z
TDI Power
TDI Power
Posty: 60
Rejestracja: śr cze 20, 2007 18:27
Lokalizacja: PPL
Kontakt:

Post autor: janu5z » pt sie 03, 2007 20:13

damcio151 pisze:januszowczarek napisał/a:
dawka ustawiona na 3,8 brak błędów wszystko OK i mimo to kręci z 3 s żeby zapalił

sam dawkę ustawiałeś , czy tylko sprawdziłeś jaka jest :?:
sprawdź kąt wtrysku
sprawdzałem u fachowców było 4,0 dali 3,8......kąt wtrysku tak samo się sprawdza czt. Vag-iem? Za diagnozę 70 PLN to dużo?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sie 03, 2007 23:35

sprawdzałem u fachowców było 4,0 dali 3,8
szkoda , że sam nie masz dostępu do vaga ... można byłoby zrobić test ilości dawki z podłączonym boxem i bez niego
januszowczarek pisze:kąt wtrysku tak samo się sprawdza czt. Vag-iem?
tak , w TDI Timing
januszowczarek pisze:Za diagnozę 70 PLN to dużo?
dużo :P
popytaj w grupach regionalnym , może ktoś Ci zdiagnozuje autko za browarka :)



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: Czy to jest BOX?

Post autor: mirass » sob sie 04, 2007 21:05

jesli kąt i dawka zgadza sie to zapewne dawka rozruchowa jest do poprawi ->priv


www.vagtune.pl tel. 502730289

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 165 gości