Kopcenie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jarko17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr sie 01, 2007 14:31
Lokalizacja: ok. TychóVW

Kopcenie

Post autor: jarko17 » czw sie 02, 2007 11:05

Witam Kumpel ma ten sam silnik co ja 1.9 Tdi 115 KM (pompowtryski)i gdy przyspiesza auto puszcza mu "dymka". Ma przejechane o 60.000 Km wiecej od mojego czyli 130.000. Co moze byc tego powodem i jak ja mam tego uniknać w przyszłosci? Dzieki za wszystkie porady :bigok: :D



Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » czw sie 02, 2007 11:17

hehehe kopcenie kopceniu nie równe :wink: zależy jakiego koloru puszcza dyma i jak mocno. jeżeli podczas przyśpieszania na obciążeniu zostawi lekka chmurkę to spoko ale jeżeli kopci cały czas podczas przyśpieszania to nie halo. no chyba że kolega kombinował coś z softem. wszystko zależy od stylu jazdy, ale nikt nie powiedział że Twój bedzie kopcił za 60 tys km.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=66667
zajrzyj jeżeli jeszcze nie czytałeś


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

Awatar użytkownika
jarko17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr sie 01, 2007 14:31
Lokalizacja: ok. TychóVW

Post autor: jarko17 » czw sie 02, 2007 17:36

A czym to moze byc spowodowane? pompowtryskiwacze siadły? a mopze swiece do wymiany? dzieki za wszystkie opinie :bajer:


by jarko17.....

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=125871

<b>Codziennie rano staraj się czytać listę najbogatszych. Jeśli cię na niej nie ma, idź do pracy....;)</b>

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » czw sie 02, 2007 18:19

Twój tez chmurki puszcza, tylko tego nie widzisz, zalezy jak gaz sie wciska. JA jeżdze od czasu do czasu siostry A4 2004 rok 1.9 TDI 130 konną, i jak sie lekk owciska to luz, a jak mocniej, na biegach, albo przy zmianei pusci chumrke.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » ndz sie 05, 2007 12:30

Puszcza i to jest normalne.



djmolo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 09:19
Lokalizacja: Radzionków/Zabrze
Kontakt:

Post autor: djmolo » ndz sie 05, 2007 13:19

Diesel jak nie kopci to nie jedzie :p


[b]Zdrowaś muzo, bitów pełna, bass z Tobą,
błogosławionaś Ty między gatunkami i błogosławiony
owoc żywota Twojego, DJ.
Święta Techniawo, Matko Trance'u, graj nade nami głuchymi,
teraz i w godzinę lotu naszego[/b]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz sie 05, 2007 13:44

djmolo pisze:Diesel jak nie kopci to nie jedzie :p
moj nie kopci :rotfl:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

rutramk4

Post autor: rutramk4 » ndz sie 05, 2007 17:43

witam to moze mi pomozecie mam axr 74kW 90000 km przebiegu od niedawna zauwazylem (a raczej kolega który za mna jechal ) ze autko mi kopci przez caly czas jak przyspieszam tzn. od 2,5tys/obr. a i dym nie jest niebieski jest czarny siwy. jutro lub pojutrze jade zmienic pasek olej i filtry myslicie ze to moze mu pomóc.
jeszcze jedno dokladnie mam 90075km przebiegu wymiana paska przewidziana jest na 90tys km powinno cos wyskoczyc na liczniku jakis serwis czy cos

z gory dzieki za odpowiedzi



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz sie 05, 2007 18:04

rutramk4 pisze:a i dym nie jest niebieski jest czarny siwy
no i bardzo dobrze , że nie jest niebieski ...... masz za mało powietrza lub EGR Ci się zaciął :P



Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » pn sie 06, 2007 00:57

rutramk4 pisze:mam 90075km przebiegu wymiana paska przewidziana jest na 90tys km powinno cos wyskoczyc na liczniku jakis serwis czy cos
nie czekaj zanim coś wyskoczy tylko śmigaj zmienić pasek. jest serwis olejowy i inspekcja ale jezeli nie jesteś pierwszym właścicielem to nie wiesz kiedy były kasowane serwisy.
kopcenie nie oznacza kaplicy jezeli kopci intensywnie to jak pisal damcio151 ma za malo powietrza. jeżeli puszcza lekkiego dyma to calkiem normalne choć niektórzy twierdzą że nie powinien.


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

rutramk4

Post autor: rutramk4 » pn sie 13, 2007 00:05

dzieki za to co napisaliscie do tej pory. jak bylem zmienic pasek to gadalem z mechanikiem o tym kopceniu i powiedzial mi ze pewnie za delikatnie jezdze i jak zaczne lepiej deptac po gazie to po jakims czasie powinno ustapic prawda to. jeszcze jedno co to jest ten EGR i gdzie on jest z tylu za silnikiem taki z wezykami bo kiedys tak ogladalem sobie te wezyki i jeden byl przycisniety do silnika przez ten plastik (oslone) na silniku i wytopila sie dziurka obciolem ten uszkodzony kawalek zalozylem na nowo i tak jagby troszke mniej kopci. ten EGR moze sie sam odblokowac czy czeba mu jakos w tym pomuc



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 13, 2007 09:59

rutramk4 pisze:dzieki za to co napisaliscie do tej pory. jak bylem zmienic pasek to gadalem z mechanikiem o tym kopceniu i powiedzial mi ze pewnie za delikatnie jezdze i jak zaczne lepiej deptac po gazie to po jakims czasie powinno ustapic prawda to
znaczy przy wyższych obrotach ustanie , bo suszarka będzie pompować
rutramk4 pisze:jeszcze jedno co to jest ten EGR
EGR to zawór recyrkulacji spalin
rutramk4 pisze:i gdzie on jest z tylu za silnikiem
tak
Obrazek
rutramk4 pisze:ten EGR moze sie sam odblokowac czy czeba mu jakos w tym pomuc
tym steruje ECU i n18



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 127 gości