Strona 1 z 4

Moc, a w zasadzie jej brak :(

: śr sie 01, 2007 19:56
autor: aliengsm
Po pierwsze to chciałbym przywitać się ze wszystkimi :bigok:

Po drugie ...
...od pewnego czasu mam problem, a mianowicie:
Jadąc na V czy też IV biegu, gdy silnik pracuje na wyższych w miare stałych obrotach przez jakiś tam dłuższy czas, nagle coś jakby przytykało się. Naciskam pedał gazu, a samochód praktycznie nie reaguje, przyśpiesza ale bardzo bardzo powoli. W zasadzie auto nie ma przyśpieszenia, kompletnie nie zbiera się i tak jest do momentu gdy zatrzymam samochód wyłączając później silnik. Po ponownym odpaleniu wszystko jest ok chyba, ze dalej rozpędzę samochód i jak na początku pisałem silnik pracuje na wyższych, stałych obrotach przez powiedzmy około jeden km.
Dzisiaj podłączałem samochód do komputera i wyszedł mi błąd 023F ( "Ciśnienie w rurze dolot. Różnica regulacji" )
Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, to będę bardzo wdzięczny :pub:

: czw sie 02, 2007 10:31
autor: damcio151
aliengsm pisze:Po pierwsze to chciałbym przywitać się ze wszystkimi :bigok:
cześć :)
aliengsm pisze:Po drugie ...
...od pewnego czasu mam problem, a mianowicie:
Jadąc na V czy też IV biegu, gdy silnik pracuje na wyższych w miare stałych obrotach przez jakiś tam dłuższy czas, nagle coś jakby przytykało się. Naciskam pedał gazu, a samochód praktycznie nie reaguje, przyśpiesza ale bardzo bardzo powoli. W zasadzie auto nie ma przyśpieszenia, kompletnie nie zbiera się i tak jest do momentu gdy zatrzymam samochód wyłączając później silnik. Po ponownym odpaleniu wszystko jest ok chyba, ze dalej rozpędzę samochód i jak na początku pisałem silnik pracuje na wyższych, stałych obrotach przez powiedzmy około jeden km.
Dzisiaj podłączałem samochód do komputera i wyszedł mi błąd 023F ( "Ciśnienie w rurze dolot. Różnica regulacji" )
Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, to będę bardzo wdzięczny :pub:
wejdź w szukaj i wpisz "notlauf" , "przeładowanie" , "n75"

: czw sie 02, 2007 10:35
autor: cowboy
może jeszcze być nieszczelność...

czy słychać jakiś swist przy rozpędzaniu auta? czy dymi pod obciążeniem ?

jaki masz silnik 110, 115 KM?

: czw sie 02, 2007 13:25
autor: aliengsm
Silnik u mnie jest 110 konny, a co do świstania to owszem przy ruszaniu słychać takowy, natomiast dymienia nie zauważyłem. Co to może oznaczać?

: czw sie 02, 2007 14:08
autor: damcio151
zamień miejscami n75 z n18 , zobacz , czy masz szczelne wężyki od n75

: czw sie 02, 2007 14:49
autor: aliengsm
Czy ten n18 to jest ten zaraz obok n75 ?

: czw sie 02, 2007 14:53
autor: damcio151
aliengsm pisze:Czy ten n18 to jest ten zaraz obok n75 ?
jest taki sam jak n75 tylko ma inny kolor "łepka"

: czw sie 02, 2007 14:59
autor: aliengsm
Ok. Później pooglądam przewody i pozamieniam je i dam znać co i jak.
Narazie serdeczne dzięki. :pub:

: czw sie 02, 2007 22:34
autor: Kulon
aliengsm pisze:błąd 023F ( "Ciśnienie w rurze dolot. Różnica regulacji" )
u mnie przy tym błędzie była ta sama reakcja samochodu a w moim przypadku był zatkany jakimś syfem trójnik od przewodów które lecą do N75, sprzawdź te małe przewody, *#cenzura#* i jak bedziesz miał szczęscie to bedzie po kłopocie, pozdro all

: pt sie 03, 2007 00:47
autor: aw69
zapieczone kierownice w turbosprężarce obstawiam

: pt sie 03, 2007 15:01
autor: aliengsm
Kupiłem używane ( na wymówienie ) N75 a w zasadzie N18 i wstawiłem w miejesce N75, ale wyszła kiszka, ponieważ reakcja nie zmieniła się. Między czasie odnalazłem dwa przewody nieszczelne i wymieniłem je, ale również nic to nie dało. Ostatnio próbowałem jechać z podpiętym przepływomierzem i bez niego, ale nie czułem żadnej różnicy, czy to oznacza, że przepływka jest ok? Co dalej radzicie ?

: pt sie 03, 2007 15:21
autor: damcio151
aliengsm pisze:Kupiłem używane ( na wymówienie ) N75 a w zasadzie N18 i wstawiłem w miejesce N75, ale wyszła kiszka, ponieważ reakcja nie zmieniła się. Między czasie odnalazłem dwa przewody nieszczelne i wymieniłem je, ale również nic to nie dało
aw69 pisze:zapieczone kierownice w turbosprężarce obstawiam
:blush:
aliengsm pisze:Ostatnio próbowałem jechać z podpiętym przepływomierzem i bez niego, ale nie czułem żadnej różnicy, czy to oznacza, że przepływka jest ok? Co dalej radzicie ?
zobacz jak sprawdzić przepływkę za pomocą diody
wypowiedź vossa,
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... t=#1199654

: pt sie 03, 2007 16:32
autor: cowboy
aliengsm pisze:próbowałem jechać z podpiętym przepływomierzem i bez niego, ale nie czułem żadnej różnicy, czy to oznacza, że przepływka jest ok
to oznacza że przepływka jest ZEPSUTA :)

gdyby była sprawna to po wypięciu auto jest mułowate, bo ECU podstawia niską wartość domyślną (coś kole 500 mg z tego co pamiętam) i tnie dawke paliwa

[ Dodano: Pią Sie 03, 2007 16:33 ]
no chyba że u Ciebie występuje kilka problemów

polecam diagnostyke dynamiczną i wtedy bedzie wiadomo co i jak

: pt sie 03, 2007 17:02
autor: aliengsm
cowboy pisze:
aliengsm pisze:próbowałem jechać z podpiętym przepływomierzem i bez niego, ale nie czułem żadnej różnicy, czy to oznacza, że przepływka jest ok
to oznacza że przepływka jest ZEPSUTA :)

gdyby była sprawna to po wypięciu auto jest mułowate, bo ECU podstawia niską wartość domyślną (coś kole 500 mg z tego co pamiętam) i tnie dawke paliwa


[ Dodano: Pią Sie 03, 2007 16:33 ]
no chyba że u Ciebie występuje kilka problemów

polecam diagnostyke dynamiczną i wtedy bedzie wiadomo co i jak

W momenie rozpoczęcia próby silnik chodził jak powinien, czyli zbierał się, było ok. Jechałem aż do chwili kiedy przytka mi go, zrobi się mułowate i po tym, bez wyłączania motoru odłączyłem wtyczkę z przepływomierza. Samochód po ruszeniu dalej nie zbierał się, nie odczuwałem różnicy. To teraz powiedz mi czy ona jest oki, czy zepsuta, bo zgłupiałem. ](*,)

Na komputerze wykazał mi jeden błąd, a mianowicie - 023F ( "Ciśnienie w rurze dolot. Różnica regulacji" )