Strona 1 z 4
Moc, a w zasadzie jej brak :(
: śr sie 01, 2007 19:56
autor: aliengsm
Po pierwsze to chciałbym przywitać się ze wszystkimi
Po drugie ...
...od pewnego czasu mam problem, a mianowicie:
Jadąc na V czy też IV biegu, gdy silnik pracuje na wyższych w miare stałych obrotach przez jakiś tam dłuższy czas, nagle coś jakby przytykało się. Naciskam pedał gazu, a samochód praktycznie nie reaguje, przyśpiesza ale bardzo bardzo powoli. W zasadzie auto nie ma przyśpieszenia, kompletnie nie zbiera się i tak jest do momentu gdy zatrzymam samochód wyłączając później silnik. Po ponownym odpaleniu wszystko jest ok chyba, ze dalej rozpędzę samochód i jak na początku pisałem silnik pracuje na wyższych, stałych obrotach przez powiedzmy około jeden km.
Dzisiaj podłączałem samochód do komputera i wyszedł mi błąd 023F ( "Ciśnienie w rurze dolot. Różnica regulacji" )
Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, to będę bardzo wdzięczny
: czw sie 02, 2007 10:31
autor: damcio151
aliengsm pisze:Po pierwsze to chciałbym przywitać się ze wszystkimi
cześć
aliengsm pisze:Po drugie ...
...od pewnego czasu mam problem, a mianowicie:
Jadąc na V czy też IV biegu, gdy silnik pracuje na wyższych w miare stałych obrotach przez jakiś tam dłuższy czas, nagle coś jakby przytykało się. Naciskam pedał gazu, a samochód praktycznie nie reaguje, przyśpiesza ale bardzo bardzo powoli. W zasadzie auto nie ma przyśpieszenia, kompletnie nie zbiera się i tak jest do momentu gdy zatrzymam samochód wyłączając później silnik. Po ponownym odpaleniu wszystko jest ok chyba, ze dalej rozpędzę samochód i jak na początku pisałem silnik pracuje na wyższych, stałych obrotach przez powiedzmy około jeden km.
Dzisiaj podłączałem samochód do komputera i wyszedł mi błąd 023F ( "Ciśnienie w rurze dolot. Różnica regulacji" )
Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, to będę bardzo wdzięczny
wejdź w szukaj i wpisz "notlauf" , "przeładowanie" , "n75"
: czw sie 02, 2007 10:35
autor: cowboy
może jeszcze być nieszczelność...
czy słychać jakiś swist przy rozpędzaniu auta? czy dymi pod obciążeniem ?
jaki masz silnik 110, 115 KM?
: czw sie 02, 2007 13:25
autor: aliengsm
Silnik u mnie jest 110 konny, a co do świstania to owszem przy ruszaniu słychać takowy, natomiast dymienia nie zauważyłem. Co to może oznaczać?
: czw sie 02, 2007 14:08
autor: damcio151
zamień miejscami n75 z n18 , zobacz , czy masz szczelne wężyki od n75
: czw sie 02, 2007 14:49
autor: aliengsm
Czy ten n18 to jest ten zaraz obok n75 ?
: czw sie 02, 2007 14:53
autor: damcio151
aliengsm pisze:Czy ten n18 to jest ten zaraz obok n75 ?
jest taki sam jak n75 tylko ma inny kolor "łepka"
: czw sie 02, 2007 14:59
autor: aliengsm
Ok. Później pooglądam przewody i pozamieniam je i dam znać co i jak.
Narazie serdeczne dzięki.
: czw sie 02, 2007 22:34
autor: Kulon
aliengsm pisze:błąd 023F ( "Ciśnienie w rurze dolot. Różnica regulacji" )
u mnie przy tym błędzie była ta sama reakcja samochodu a w moim przypadku był zatkany jakimś syfem trójnik od przewodów które lecą do N75, sprzawdź te małe przewody, *#cenzura#* i jak bedziesz miał szczęscie to bedzie po kłopocie, pozdro all
: pt sie 03, 2007 00:47
autor: aw69
zapieczone kierownice w turbosprężarce obstawiam
: pt sie 03, 2007 15:01
autor: aliengsm
Kupiłem używane ( na wymówienie ) N75 a w zasadzie N18 i wstawiłem w miejesce N75, ale wyszła kiszka, ponieważ reakcja nie zmieniła się. Między czasie odnalazłem dwa przewody nieszczelne i wymieniłem je, ale również nic to nie dało. Ostatnio próbowałem jechać z podpiętym przepływomierzem i bez niego, ale nie czułem żadnej różnicy, czy to oznacza, że przepływka jest ok? Co dalej radzicie ?
: pt sie 03, 2007 15:21
autor: damcio151
aliengsm pisze:Kupiłem używane ( na wymówienie ) N75 a w zasadzie N18 i wstawiłem w miejesce N75, ale wyszła kiszka, ponieważ reakcja nie zmieniła się. Między czasie odnalazłem dwa przewody nieszczelne i wymieniłem je, ale również nic to nie dało
aw69 pisze:zapieczone kierownice w turbosprężarce obstawiam
aliengsm pisze:Ostatnio próbowałem jechać z podpiętym przepływomierzem i bez niego, ale nie czułem żadnej różnicy, czy to oznacza, że przepływka jest ok? Co dalej radzicie ?
zobacz jak sprawdzić przepływkę za pomocą diody
wypowiedź
vossa,
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... t=#1199654
: pt sie 03, 2007 16:32
autor: cowboy
aliengsm pisze:próbowałem jechać z podpiętym przepływomierzem i bez niego, ale nie czułem żadnej różnicy, czy to oznacza, że przepływka jest ok
to oznacza że przepływka jest ZEPSUTA
gdyby była sprawna to po wypięciu auto jest mułowate, bo ECU podstawia niską wartość domyślną (coś kole 500 mg z tego co pamiętam) i tnie dawke paliwa
[ Dodano: Pią Sie 03, 2007 16:33 ]
no chyba że u Ciebie występuje kilka problemów
polecam diagnostyke dynamiczną i wtedy bedzie wiadomo co i jak
: pt sie 03, 2007 17:02
autor: aliengsm
cowboy pisze:aliengsm pisze:próbowałem jechać z podpiętym przepływomierzem i bez niego, ale nie czułem żadnej różnicy, czy to oznacza, że przepływka jest ok
to oznacza że przepływka jest ZEPSUTA
gdyby była sprawna to po wypięciu auto jest mułowate, bo ECU podstawia niską wartość domyślną (coś kole 500 mg z tego co pamiętam) i tnie dawke paliwa
[ Dodano: Pią Sie 03, 2007 16:33 ]
no chyba że u Ciebie występuje kilka problemów
polecam diagnostyke dynamiczną i wtedy bedzie wiadomo co i jak
W momenie rozpoczęcia próby silnik chodził jak powinien, czyli zbierał się, było ok. Jechałem aż do chwili kiedy przytka mi go, zrobi się mułowate i po tym, bez wyłączania motoru odłączyłem wtyczkę z przepływomierza. Samochód po ruszeniu dalej nie zbierał się, nie odczuwałem różnicy. To teraz powiedz mi czy ona jest oki, czy zepsuta, bo zgłupiałem.
Na komputerze wykazał mi jeden błąd, a mianowicie - 023F ( "Ciśnienie w rurze dolot. Różnica regulacji" )