Strona 1 z 1

Silnik wolno schodzi z obrotów

: ndz lip 29, 2007 21:49
autor: adam16v
Witam! Silnik mam po modach z lda, spiłowanej podkładce, dużej dawce paliwa , FMIC, i MBC. Problem jest taki że gdy przygazuję go to wolno zchodzi z obrotów a przy wyższych obrotach nawet nie schodzi tylko sam idzie wyżej. Wiem że jak dam mniejszą dawkę to tak nie będzie ale wtedy traci na dynamice. Mnie się wydaje że może to być wina tego iż mam małe turbo k14 które szybko wkręca się na obroty i przy dużej dawce przy przygazówce zaczyna już ładować jakieś tam śladowe ciśnienie co znowu powoduje że LDA podaje paliwo co trzyma go na obrotach. A jak bardziej przygazuje to pewnikiem lda daje więcej paliwa ciśnienie rośnie itd i sam wchodzi na obroty...
Nie wiem czy dobrze główkuję jeśli ktoś ma inne koncepcje to proszę się tu nimi podzielić ze mną, bo chcę to zlikwidować. W najbliższych miesiącach chcę zamontować VNT a ono ładuje jescze większe ciśnienie od samego dołu więc jeśli to jest to, to może być jeszcze gorzej :grrr:

Co o tym myślicie?

[ Dodano: 29 Lip 2007 22:59 ]
Jutro spróbuję udłączyć sterowanie ciśnieniowe od lda i zobaczę czy pomogło.

: ndz lip 29, 2007 23:01
autor: pdmcyc
Masz za mocno naciągniętą linkę od gazu lub jak robiłeś GV to inaczej założyłeś to do czego przyczepia się linkę. najpierw wykręć śrubę którą reguluje się naciągnięcie linki gazu i nie powinno być problemu a jak będzie dalej to będziesz musiał zdjąć całe te sprężynki i ustawić ten trzpień co jest na frezie żeby był przekręcony delikatnie w drugą strone niż chodzi jak dodajesz gazu i wtedy wyregulujesz sobie śrubami reszte.

: pn lip 30, 2007 10:28
autor: adam16v
jak odkręcę linkę od obrotów jałowych i dam mu niższe obroty to też tak jest, może trochę ustępuje , ale tylko trochę.
pdmcyc, Nie bardzo rozumiem z tym czpieniem o co chodzi.

: pn lip 30, 2007 12:53
autor: pdmcyc
Robiłeś u siebie GV?? Nie bardzo wiem jak ci to wytłumaczyć. ja u siebie miałem tak samo że nie schodził jak zrobiłem GV. Ale zrobiłem to tak. To co na zdjęciu zaznaczyłem obkręciłem tak jak zaznaczyłem nie dużo troszeczke. jest troche zabawy z tym. ale musisz dać minimalny zapas żebyś mógł reszte śrubami wyregulować.

Obrazek

[ Dodano: Pon Lip 30, 2007 12:58 ]
Na żółto zaznaczyłem te śruby którymi masz regulować

: pn lip 30, 2007 22:29
autor: adam16v
Już kumam. Tak robiłem GV moda. Ustawiłem dziś niższe obroty jałowe i w lda zwiększyłem naprężenie sprężyny o jeden obrót tak by przy wyższym ciśnieniu dawał paliwo. Efekt jest pozytywny.
Dzięki za pomoc! Plussss