Strona 1 z 1
Przekaźniki w TD
: ndz lip 29, 2007 11:01
autor: bogoria
może ma ktoś wykaz przekaźników w td 95'. chodzi dokładnie o numery i za co odpowiadają. w książce o td na ten temat nic nie znalazłem. pozdrówka
ps. a nalepkę z logiem forum gdzie można załatwić???
: ndz lip 29, 2007 13:01
autor: inek01
Wrzuc numerki to sie zobaczy.
: ndz lip 29, 2007 13:13
autor: bogoria
dzisiaj samochód mam u mechaniora. a nie ma gdzieś takiego ogólnego wykazu? szukam rozwiązania problem u trudnego rozruchu i zanim skończę na pompie wolę posprawdzać wszystko przed.
: ndz lip 29, 2007 13:22
autor: inek01
Jest ogolny. Przewraca sie po forum. Uzyj szukajki.
Nie ma w nim dodatkowych przekaznikow powyzel tablicy.
: pn lip 30, 2007 12:24
autor: ryba_71
R1-klimatyzacja,
Znalazłem takie coś może się przyda?
R2-wycieraczki
R3-sterowanie silnikiem
R4-
R5-ogranicznik prędkości
R6światła ostrzeg. przed niebezpiecz
R7- wycieraczki reflektorów,
R8 przerywacz wycieraczek,
R9-brzęczek ostrzegawczy,
R10-mostek światła przeciwmgłowego
R11-mostek sygnału dzwiękowego,
R12-pompa paliwa+świece żarowe
: pn lip 30, 2007 13:31
autor: inek01
ryba_71 pisze:R2-wycieraczki
Dokladnie tylko tylna.
: pn lip 30, 2007 17:36
autor: bogoria
a namber 18 do czego jest(oznaczenie na przekaźniku) dokładnie to szukam przekaźnika odpowiedzialnego za automatyczne ssanie
: pn lip 30, 2007 17:48
autor: inek01
18 jest od zwolnienia linii X. Sa na niej odbiorniku czerpiace najwiecej pradu, dmuchawa, podgrz. szyby, wycieraczki... Podczas rozruchu ten przekaznik rozlacza linie X, zeby nie obciazac niepotrzebnie aku.
[ Dodano: Pon Lip 30, 2007 17:51 ]
bogoria pisze:dokładnie to szukam przekaźnika odpowiedzialnego za automatyczne ssanie
Nie wiem, czy przypadkiem za to m.in. nie odpowiada sterownik ktory znajduje sie nad przekaznikami. Taki szeroki, ma trzycyfrowe oznaczenie, 114 czy jakos tak
[ Dodano: Pon Lip 30, 2007 17:52 ]
144, zerknij w ten temat -
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=71821
: pn lip 30, 2007 19:52
autor: bogoria
jutro sprawdzę. ostatnio mam coś takiego, że jak uruchamiam silnik to nie od razu mam podniesione obroty, po ok 2 sekundach dopiero słyszę pyknięcie i obroty podnoszą się .nie wiem,czy po przekręceniu kluczyka na automacie od razu powinien pojawić się prąd. z drugiej strony też nie mogę wykluczyć wadliwego działania czujnika z zieloną opaską. niby wszystko jest oki , ale jest drobne ALE.
ps. inek01 dzięki za linka. wbrew pozorom wcale nie jest łatwo znaleźć coś na szukajce. można pytanie zadać na dziesiątki sposobów. masz u mnie punkcik. w tym linku znalazłem też coś ciekawego . otóż w moim AAZ między przewodami jest czujnik początku tłoczenia, który dochodzi też do tego 144 lub 114. nie wiem, czy awaria tego czujnika może mieć wpływ na uruchamianie silnika(skąd wziąć taki czujnik). wszystkie sugestie mile widziane
: pn lip 30, 2007 20:29
autor: Tomasz 85
jak miałem golfa w TD to tez tak miałem kiedys taki gosciu powiedział mi ze gdy wlasnie jest to pykniecie jest to wtedy rozłącza swiece żarowe tym samym jest mniejszy pobor prądy i obroty silnika sie zmieniaja mowie- powtazam to co słyszałem ja dałem se z tym spokoj i wszystko było ok
: pn lip 30, 2007 21:53
autor: bogoria
pyknięcie u mnie też było, ale po osiągnięciu określonej temperatury. po 2 sek trudno mówić o jakiejś normalnej temp.