Strona 1 z 2

TDI przerywa po rozgrzaniu na biegu jałowym

: sob lip 28, 2007 12:53
autor: papaj78
Witam,wiem że ten temat się przewijał tysiąc razy ,ale u mnie jest troszke inna sytuacja.Silnik pracuje dobrze po uruchomieniu ale jak złapie temperature po zejsciu na luz
dostaje czkawki i ma około 1000 obrotów ,a z tego co wiem powinien miec około 900-950.
Podczas jazdy nie ma zadnych przerw w pracy tylko na wolnych obrotach gubi,chociaż zdaża sie tak czasem ,że pracuje równo nawet po nagrzaniu.Silnik AHU. :crazy: :bajer: Ciśnienie sprawdziłem dobre wtryski włacznie z sterującym też dobre,błedów nie pokazuje.Co dalej pomóżcie od czego zacząć.
:goof:

: sob lip 28, 2007 21:11
autor: Grześko
Problem może być w nastawniku pompy, czyli elektronice a nie w mechanice pompy.
A jaką masz dawkę paliwa na biegu jałowym? Blok chyba 001.

Oooo. Dopiero teraz zerknąłem na miejscowość. W końcu ktoś z Tarnobrzegu. :bajer:
Jak masz klimę to włącz ją i sprawdź czy dalej szarpie silnikiem. Jak nie to masz za dużą dawkę paliwa.

: sob lip 28, 2007 22:40
autor: damcio151
1.odłącz wtyczkę od skrzyni biegów , sprawdź czy dalej wariuje
2. Sprawdź czy nie masz pęcherzyków powietrza w rurce od filtra paliwa do pompy
3.
papaj78 pisze:włacznie z sterującym też dobre
jak sprawdziłeś sterujący :?: pukałeś w niego przy 3tyś obr :?:

: sob lip 28, 2007 23:46
autor: papaj78
Damcio nie pukałem tylko sprawdziłem ciśnienie rozpylania,ale profilaktycznie poprosiłem kolege od passata z tym samym silnikem o udostępnienie na chwilke kompletu wtrysków i po zmianie był ten sam problem tak że wtryski odpadają :otepienie:

[ Dodano: 29 Lip 2007 00:24 ]
Klimy to ja nie mam ale z tą daweczką to możesz mieć racje bo kumpel w pasku miał coś takiego i dziadek z Mielca co pompki naprawia kazał mu popuscić śruby od pompy te na górze i sie pobawić i wiesz co....... sie pobawił i naprawił jeździ nie gubi obrotów całkiem inne autko do czerwca jeździłem jettą tam dawka była na śrubie ,można sie było bawić ale w tym to jeszcze nie kumam.Bardzo mnie to wk................. i dlatego was pytam.Jak wiesz to napisz,jak nie to gdzie zrobić i co to jest( Blok chyba 001. )pozdrawiam Papaj

[ Dodano: 29 Lip 2007 00:28 ]
Klimy to ja nie mam ale z tą daweczką to możesz mieć racje bo kumpel w pasku miał coś takiego i dziadek z Mielca co pompki naprawia kazał mu popuscić śruby od pompy te na górze i sie pobawić i wiesz co....... sie pobawił i naprawił jeździ nie gubi obrotów całkiem inne autko do czerwca jeździłem jettą tam dawka była na śrubie ,można sie było bawić ale w tym to jeszcze nie kumam.Bardzo mnie to wk................. i dlatego was pytam.Jak wiesz to napisz,jak nie to gdzie zrobić i co to jest( Blok chyba 001. )pozdrawiam Papaj

: ndz lip 29, 2007 07:40
autor: Grześko
Jak masz vaga to będziemy się uczyć na forum a jak nie to daj znać to kiedyś się spotkamy i podłączymy do Twojego autka moim vagiem.

: ndz lip 29, 2007 11:19
autor: papaj78
Nie mam vaga ale jak znajdziesz chwile to byłbym wdzięczny stoje co dziennie od 9 do 17 pod sklepem Sthill na prosto bramy szpitala w Tbg wstąp i poproś mechanika Piotrka. :smoke: pozdrawiam

: ndz lip 29, 2007 11:32
autor: damcio151
papaj78, odłączyłeś tą wtyczkę od skrzyni biegów :?:
Dawkę paliwa zmienia się pukając w nastawnik

: ndz lip 29, 2007 21:20
autor: Grześko
papaj78 pisze:stoje co dziennie od 9 do 17 pod sklepem Sthill na prosto bramy szpitala w Tbg
Na prosto starej bramy czyli przy stadionie koło apteki, czy naprzeciwko głównego wejścia do szpitala?
Spróbuję coś pomóc w któryś dzień najprawdopodobniej po 15-tej, lub w czwartek około 11-12. Wyślij mi na priva numer kom do siebie.

[ Dodano: 30 Lip 2007 19:43 ]
Tak jak mówiłem.
Dawka paliwa 0,2mg, programowo zjechałem na 1,0-1,2. Więcej nie da rady. Trzeba ruszyć nastawnikiem.
Ale oprócz tego walnięty czujnik temp. paliwa (pokazuje -5,4 stopnia, ma opór 9 om, a przy temp otoczenia około 20 powinien mieć koło 2-3 kom.) Kąt wtrysku oscyluje koło 95. Szkoda go regulować dopóki temp paliwa nie będzie pokazywała normalnych wartości.
Na szybkiego doradziłem wpięcie oporniczka 3 kom szeregowo z uszkodzonym czujnikiem, to przynajmniej komp nie będzie łapał błędu i możnaby kąt wtrysku ustawić.
Teraz przynajmniej nie szarpie tak bardzo, a właściwie przestał szarpać. :helm:

: wt lip 31, 2007 14:47
autor: papaj78
damcio151, wyłączyłem ,
nic się nie działo,ale Grzesko sprawdził i wyszło na ty że jest uwalony czujnik temperatury paliwa,dzieki za podpowiedź:)

[ Dodano: 31 Lip 2007 14:50 ]
Grześko, Narazie jest oki nie szarpie ale dalej mnie martwi ten czunik,po niedzieli pokombinuje z tym rezystorem :) :)
Jeszcze raz dzieki za pomoc:)

: wt lip 31, 2007 16:36
autor: Grześko
papaj78 pisze:Narazie jest oki nie szarpie ale dalej mnie martwi ten czunik,po niedzieli pokombinuje z tym rezystorem
Zastanawiam się czy takie maleńkie jak sprzedają w elektronicznych sklepach (0,125W) nie będzie miał za małej mocy. Może lepiej będzie dać taki np. 0.5Wata i oczywiście opór około 2-3kom. Zobaczę czy nie będę miał takiego u siebie w domu.

: wt lip 31, 2007 16:44
autor: cowboy
a nie lepiej wymienić ten czujnik temp paliwa ?

podałem papaj78, na PW link..

: wt lip 31, 2007 16:47
autor: Grześko
cowboy pisze:podałem papaj78, na PW link
To wrzuć może ten link też tutaj bo sam bym zobaczył jak się do niego dobrać. :bigok:
A można go kupić osobno, czy tylko wydrzeć z uszkodzonego nastawnika?

: wt lip 31, 2007 16:49
autor: cowboy
Grześko pisze:To wrzuć może ten link też tutaj bo sam bym zobaczył jak się do niego dobrać. :bigok:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... ury+paliwa

ale teraz nie działa :(

: śr sie 01, 2007 16:41
autor: papaj78
Witam ponownie widziałem ten link a czujnik z tego numeru katolowego to około 60 zł w orginale tylko jak sie do tego zabrać wie ktoś ??????
Pozdrawiam. :grin: