TDI przerywa po rozgrzaniu na biegu jałowym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
TDI przerywa po rozgrzaniu na biegu jałowym
Witam,wiem że ten temat się przewijał tysiąc razy ,ale u mnie jest troszke inna sytuacja.Silnik pracuje dobrze po uruchomieniu ale jak złapie temperature po zejsciu na luz
dostaje czkawki i ma około 1000 obrotów ,a z tego co wiem powinien miec około 900-950.
Podczas jazdy nie ma zadnych przerw w pracy tylko na wolnych obrotach gubi,chociaż zdaża sie tak czasem ,że pracuje równo nawet po nagrzaniu.Silnik AHU. Ciśnienie sprawdziłem dobre wtryski włacznie z sterującym też dobre,błedów nie pokazuje.Co dalej pomóżcie od czego zacząć.
dostaje czkawki i ma około 1000 obrotów ,a z tego co wiem powinien miec około 900-950.
Podczas jazdy nie ma zadnych przerw w pracy tylko na wolnych obrotach gubi,chociaż zdaża sie tak czasem ,że pracuje równo nawet po nagrzaniu.Silnik AHU. Ciśnienie sprawdziłem dobre wtryski włacznie z sterującym też dobre,błedów nie pokazuje.Co dalej pomóżcie od czego zacząć.
Papaj
Problem może być w nastawniku pompy, czyli elektronice a nie w mechanice pompy.
A jaką masz dawkę paliwa na biegu jałowym? Blok chyba 001.
Oooo. Dopiero teraz zerknąłem na miejscowość. W końcu ktoś z Tarnobrzegu.
Jak masz klimę to włącz ją i sprawdź czy dalej szarpie silnikiem. Jak nie to masz za dużą dawkę paliwa.
A jaką masz dawkę paliwa na biegu jałowym? Blok chyba 001.
Oooo. Dopiero teraz zerknąłem na miejscowość. W końcu ktoś z Tarnobrzegu.
Jak masz klimę to włącz ją i sprawdź czy dalej szarpie silnikiem. Jak nie to masz za dużą dawkę paliwa.
Ostatnio zmieniony sob lip 28, 2007 21:19 przez Grześko, łącznie zmieniany 2 razy.
Damcio nie pukałem tylko sprawdziłem ciśnienie rozpylania,ale profilaktycznie poprosiłem kolege od passata z tym samym silnikem o udostępnienie na chwilke kompletu wtrysków i po zmianie był ten sam problem tak że wtryski odpadają
[ Dodano: 29 Lip 2007 00:24 ]
Klimy to ja nie mam ale z tą daweczką to możesz mieć racje bo kumpel w pasku miał coś takiego i dziadek z Mielca co pompki naprawia kazał mu popuscić śruby od pompy te na górze i sie pobawić i wiesz co....... sie pobawił i naprawił jeździ nie gubi obrotów całkiem inne autko do czerwca jeździłem jettą tam dawka była na śrubie ,można sie było bawić ale w tym to jeszcze nie kumam.Bardzo mnie to wk................. i dlatego was pytam.Jak wiesz to napisz,jak nie to gdzie zrobić i co to jest( Blok chyba 001. )pozdrawiam Papaj
[ Dodano: 29 Lip 2007 00:28 ]
Klimy to ja nie mam ale z tą daweczką to możesz mieć racje bo kumpel w pasku miał coś takiego i dziadek z Mielca co pompki naprawia kazał mu popuscić śruby od pompy te na górze i sie pobawić i wiesz co....... sie pobawił i naprawił jeździ nie gubi obrotów całkiem inne autko do czerwca jeździłem jettą tam dawka była na śrubie ,można sie było bawić ale w tym to jeszcze nie kumam.Bardzo mnie to wk................. i dlatego was pytam.Jak wiesz to napisz,jak nie to gdzie zrobić i co to jest( Blok chyba 001. )pozdrawiam Papaj
[ Dodano: 29 Lip 2007 00:24 ]
Klimy to ja nie mam ale z tą daweczką to możesz mieć racje bo kumpel w pasku miał coś takiego i dziadek z Mielca co pompki naprawia kazał mu popuscić śruby od pompy te na górze i sie pobawić i wiesz co....... sie pobawił i naprawił jeździ nie gubi obrotów całkiem inne autko do czerwca jeździłem jettą tam dawka była na śrubie ,można sie było bawić ale w tym to jeszcze nie kumam.Bardzo mnie to wk................. i dlatego was pytam.Jak wiesz to napisz,jak nie to gdzie zrobić i co to jest( Blok chyba 001. )pozdrawiam Papaj
[ Dodano: 29 Lip 2007 00:28 ]
Klimy to ja nie mam ale z tą daweczką to możesz mieć racje bo kumpel w pasku miał coś takiego i dziadek z Mielca co pompki naprawia kazał mu popuscić śruby od pompy te na górze i sie pobawić i wiesz co....... sie pobawił i naprawił jeździ nie gubi obrotów całkiem inne autko do czerwca jeździłem jettą tam dawka była na śrubie ,można sie było bawić ale w tym to jeszcze nie kumam.Bardzo mnie to wk................. i dlatego was pytam.Jak wiesz to napisz,jak nie to gdzie zrobić i co to jest( Blok chyba 001. )pozdrawiam Papaj
Papaj
Na prosto starej bramy czyli przy stadionie koło apteki, czy naprzeciwko głównego wejścia do szpitala?papaj78 pisze:stoje co dziennie od 9 do 17 pod sklepem Sthill na prosto bramy szpitala w Tbg
Spróbuję coś pomóc w któryś dzień najprawdopodobniej po 15-tej, lub w czwartek około 11-12. Wyślij mi na priva numer kom do siebie.
[ Dodano: 30 Lip 2007 19:43 ]
Tak jak mówiłem.
Dawka paliwa 0,2mg, programowo zjechałem na 1,0-1,2. Więcej nie da rady. Trzeba ruszyć nastawnikiem.
Ale oprócz tego walnięty czujnik temp. paliwa (pokazuje -5,4 stopnia, ma opór 9 om, a przy temp otoczenia około 20 powinien mieć koło 2-3 kom.) Kąt wtrysku oscyluje koło 95. Szkoda go regulować dopóki temp paliwa nie będzie pokazywała normalnych wartości.
Na szybkiego doradziłem wpięcie oporniczka 3 kom szeregowo z uszkodzonym czujnikiem, to przynajmniej komp nie będzie łapał błędu i możnaby kąt wtrysku ustawić.
Teraz przynajmniej nie szarpie tak bardzo, a właściwie przestał szarpać.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
damcio151, wyłączyłem ,
nic się nie działo,ale Grzesko sprawdził i wyszło na ty że jest uwalony czujnik temperatury paliwa,dzieki za podpowiedź:)
[ Dodano: 31 Lip 2007 14:50 ]
Grześko, Narazie jest oki nie szarpie ale dalej mnie martwi ten czunik,po niedzieli pokombinuje z tym rezystorem
Jeszcze raz dzieki za pomoc:)
nic się nie działo,ale Grzesko sprawdził i wyszło na ty że jest uwalony czujnik temperatury paliwa,dzieki za podpowiedź:)
[ Dodano: 31 Lip 2007 14:50 ]
Grześko, Narazie jest oki nie szarpie ale dalej mnie martwi ten czunik,po niedzieli pokombinuje z tym rezystorem
Jeszcze raz dzieki za pomoc:)
Papaj
Zastanawiam się czy takie maleńkie jak sprzedają w elektronicznych sklepach (0,125W) nie będzie miał za małej mocy. Może lepiej będzie dać taki np. 0.5Wata i oczywiście opór około 2-3kom. Zobaczę czy nie będę miał takiego u siebie w domu.papaj78 pisze:Narazie jest oki nie szarpie ale dalej mnie martwi ten czunik,po niedzieli pokombinuje z tym rezystorem
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
To wrzuć może ten link też tutaj bo sam bym zobaczył jak się do niego dobrać.cowboy pisze:podałem papaj78, na PW link
A można go kupić osobno, czy tylko wydrzeć z uszkodzonego nastawnika?
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 16:49 przez Grześko, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... ury+paliwaGrześko pisze:To wrzuć może ten link też tutaj bo sam bym zobaczył jak się do niego dobrać.
ale teraz nie działa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 171 gości