problem z odpalaniem i nie tylko
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z odpalaniem i nie tylko
witam
mam problem w golfiku mk 3 1.9 tdi 1z
problem polega na odpalaniu
-nie chce odpalac dopiero przy podtrzymaniu rozruchu i nacisniecia gazu
-jak juz odpali okropnie pracuje tzn nierowno
-moge zmienic swiece o dlugosci 97 mm wczesniej byly 92 mm nic sie nie stanie?
mam problem w golfiku mk 3 1.9 tdi 1z
problem polega na odpalaniu
-nie chce odpalac dopiero przy podtrzymaniu rozruchu i nacisniecia gazu
-jak juz odpali okropnie pracuje tzn nierowno
-moge zmienic swiece o dlugosci 97 mm wczesniej byly 92 mm nic sie nie stanie?
pisałem już Ci
to nie ma nic do rzeczy , ponieważ pedał gazu jest nieaktywnyrafiw3 pisze:i nacisniecia gazu
nie zmieniaj świec , bo to nie ich wina ...... one w tych temp. nie są załączanerafiw3 pisze:moge zmienic swiece o dlugosci 97 mm wczesniej byly 92 mm nic sie nie stanie?
wyjmij wtyczkę od czujnika temp płynu chłodzącego i spróbuj odpalićrafiw3 pisze:jak juz odpali okropnie pracuje tzn nierowno
Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2007 23:24 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
ecu bedzie probowal przyspieszy kat ( zacznie sterowac zaworkiem N108) zaraz po zakonczeniu rozruchu tzn od ~500 obr. silnikacowboy pisze:w jakim czasie po odpaleniu ECU przyspieszy kąt wtrysku ?
ale czy cisnienie w pompie bedzie wystarczajace zeby ten kat przestawic to juz inna sprawa.
pozdr.
voss
voss
no własnie, u mnie się opóźnił kąt wtrysku po założeniu wydajniejszych wtrysków 216 (końcówki z AHY 2.5 TDI 151KM) - co wydaje się logiczne...voss pisze: ale czy cisnienie w pompie bedzie wystarczajace zeby ten kat przestawic to juz inna sprawa.
miałem 49-51 a teraz jeśli dobrze pamiętam 28-30 ( w granicach tolerancji na TDI Timing)... póki co pali z półobrotu ale jest lekki biały dymek - przed zimą ustawię sobie na 51

dzięki za pomoc - Voss na Ciebie zawsze można liczyć !! ciesze się że zagościłeś na naszym forum

nie grzeją, świece grzeją poniżej 6 st. C (lub coś koło tego)ktos mnie tu sklamal ze swiece nie grzeja w tych temperaturach.wlasnie grzeja
podłącz komputer jeszcze raz, wejdź w engine => basic settings, wybierz grupę 000 (bedzie domyślnie) i nacisnij klawisz "go" potem napisz jaką wartość miałeś na 2 pozycji od lewejkomputer wskazal brak bledow
ps. po naciśnieciu go - zacznie Ci mrugać kontrolka świec żarowych
ps.ps. możesz tesz nacisnąć przycski TDI Timing i na wykresie zobaczyć jak wygląda statyczny kąt wtrysku
Mogę się z Tobą założyć, że grzeją bo mam odczyt napięcia na aku i po rozruchu np dzisiaj rano przez jakąś minutę pobiera duży prąd, a potem pstryka jakiś przekaźniczek i prąd o wiele maleje.cowboy pisze:nie grzeją, świece grzeją poniżej 6 st. C (lub coś koło tego

Nie wiem co poza świecami mogłoby zaraz po rozruchu chodzić przez minutę i później się wyłączać.

Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
To nie musza być świece rozruchowe, tylko świece od podgrzewania płynu chłodzącego. Byc może uszkodzony jest czujnik, który załacza je i dlatego masz duży pobór prądu. Choć skoro słyszysz pstryknicie przekaźnika, prawdopodobnie to jednak ten rozruchowy, gdyż od podrzewacza jest w komorze silnika i jego nie słyszałbyś. Posłuchaj porady kolegi VOSSA
Octavia III -1.4 DSG ---[/i]
Nie mam świec podgrzewających płyn chłodzący. Czujnik raczej w porządku bo powyżej 20 stopni już się świece nie załączają.
Powiedzcie gdzie ewentualnie montowane są świece podgrzewające płyn chłodzący?
Który czujnik odpowiada za włączanie świec żarowych? Jest do niego podgląd z Vaga? Bo pod Vagiem wszystkie czujniki mają jednakowy odczyt jak silnik jest zimny (tzn paliwa, chłodzący, powietrza dolotowego).
Powiedzcie gdzie ewentualnie montowane są świece podgrzewające płyn chłodzący?
Który czujnik odpowiada za włączanie świec żarowych? Jest do niego podgląd z Vaga? Bo pod Vagiem wszystkie czujniki mają jednakowy odczyt jak silnik jest zimny (tzn paliwa, chłodzący, powietrza dolotowego).
wszystko gra
wystarczylo zmienic swiece bo co sie okazalo grzala tylko jedna
obalam twierdzenie ze w tych temp.niegrzeja
przekonalem sie na wlasnej skorze


Ostatnio zmieniony śr sie 22, 2007 18:38 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości