Strona 1 z 2

Wskaznik doładowania, a dlugosc wezyka...

: śr lip 25, 2007 12:29
autor: Lagier
Witam

Zamontowałem ostatnio wskaźnik doładowania w swoim mk3. Pod maska siedzi juz turbinka K24. Dawka paliwa zwiekszona ale autko nie kopci praktycznie wogóle... pomyslałem że ciśnienie doładowania jest wysokie i wszystko jest spalane. Jednak wskaźnik pokazuje że turbinka laduje jedynie 0,6/0,7 bar? I tak się zastanawiam czy długość wężyka łączącego kolektor z pompą a potem w końcu wzkaźnik z trójnikiem nie ma wpływu na dokładność pomiaru? Cisnienie przeciez powinno byc raczej takie samo w jednym i drugim koncu weza...

A co do samej dawki paliwa jest ustawiona na granicy wysokich obrotow jezeli ja zwieksze zwiekszaja sie obroty na biegu jalowym do okolo 2000 rpm i niestety nie da sie juz ich obnizyc ponieważ wajha od zmiany kata wtrysku opiera sie juz na blokadzie wiec wykrecanie sruby jednej i drugiej w pompie nic nie zmienia.

pozdrooVWki :)
Lagier

: śr lip 25, 2007 12:41
autor: cowboy
Lagier pisze:czy długość wężyka łączącego kolektor z pompą a potem w końcu wzkaźnik z trójnikiem nie ma wpływu na dokładność pomiaru
moim zdaniem wpływ jest pomijalny - biorąc pod uwagę średnicę tego węzyka i jego pojemność w stosunku do pojemności całego dolotu...

: śr lip 25, 2007 12:44
autor: Lagier
cowboy pisze:
Lagier pisze:czy długość wężyka łączącego kolektor z pompą a potem w końcu wzkaźnik z trójnikiem nie ma wpływu na dokładność pomiaru
moim zdaniem wpływ jest pomijalny - biorąc pod uwagę średnicę tego węzyka i jego pojemność w stosunku do pojemności całego dolotu...
dokladnie tak samo mysle chciałem się upewnić :)

czyli jedyna opcja jeszcze to sprawdzić na innym wskaźniku czy obecny który poisadam nie jest uszkodzony

pozdrawiam

: śr lip 25, 2007 13:04
autor: cowboy
Lagier pisze:czyli jedyna opcja jeszcze to sprawdzić na innym wskaźniku czy obecny który poisadam nie jest uszkodzony
w TD nie ma innego wyjścia... w TDI można sprawdzić wskazania z danymi z VAG-a zczytanymi z MAP sensora

jako wzorzeć możesz na chwile podłączyć jakiś wskaźnik przemysłowy np z bańki hydrofora itp urządzęń, nawet na jakieś druty taśmy i się przejechać :)

: śr lip 25, 2007 13:08
autor: Lagier
cowboy pisze:
Lagier pisze:czyli jedyna opcja jeszcze to sprawdzić na innym wskaźniku czy obecny który poisadam nie jest uszkodzony
w TD nie ma innego wyjścia... w TDI można sprawdzić wskazania z danymi z VAG-a zczytanymi z MAP sensora

jako wzorzeć możesz na chwile podłączyć jakiś wskaźnik przemysłowy np z bańki hydrofora itp urządzęń, nawet na jakieś druty taśmy i się przejechać :)
hehehe :D podjade do chlopakow od VW u mnie i zlookam ;] wolalbym sie upewnic. Dziwi mnie fakt dlaczego mimo zwiekszania dawki paliwa nie pokazuje sie dymek konkretniejszy tylko jakis taki minimalny ;]

: śr lip 25, 2007 13:17
autor: cowboy
Lagier pisze:Dziwi mnie fakt dlaczego mimo zwiekszania dawki paliwa
musi za mało jeszcze zwiększyłeś :P

: śr lip 25, 2007 13:21
autor: Lagier
cowboy pisze:
Lagier pisze:Dziwi mnie fakt dlaczego mimo zwiekszania dawki paliwa
musi za mało jeszcze zwiększyłeś :P
z checia bym zapodal wiecej tylko tak jak mowie problem z obrotami na biegu jalowym jest ;]

w sobote rozkrece pompe i biore sie za moda pina regulujacego dawke

: śr lip 25, 2007 13:23
autor: cowboy
Lagier pisze:z checia bym zapodal wiecej tylko tak jak mowie problem z obrotami na biegu jalowym jest ;]
ano to ja juz nic nie doradze bo sie nie znam na tych gov modach w TD...

jak juz będzie ostro dymił to wtedy zwiększaj doładowanie... skoro nie dymi to na razie nie ma potrzeby robić świstaka :P

: śr lip 25, 2007 13:32
autor: zaprzal
zrob boost pina porzadnego i mozliwe, ze nic juz nie musisz zwiekszac, moze nawet dawka za duza bedzie ;)

: śr lip 25, 2007 14:19
autor: euglen
zaprzal pisze:zrob boost pina porzadnego
Lagier, W razie czego zapraszam :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111739

: śr lip 25, 2007 15:37
autor: Lagier
spokojnie panowie pierwsze wolne popoludnie i pomecze pina w pompie :D a jak cos sfanzole to Euglen masz to jak w banku ze sie zglosze :P

: śr lip 25, 2007 16:09
autor: souler
Lagier ty sie nia baw w regulacje na srubie, bo bedziesz mial pupa nie efekt. masz lda to wsadz pina od 1.6 i bedzie chodzil dobrze. sruba to moge sobie ja krecic.

: śr lip 25, 2007 16:11
autor: Lagier
SouleR pisze:Lagier ty sie nia baw w regulacje na srubie, bo bedziesz mial pupa nie efekt. masz lda to wsadz pina od 1.6 i bedzie chodzil dobrze. sruba to moge sobie ja krecic.
wiadome ale mowie furke odebralem w poniedzialek do domku wracam wieczorem nie mam kiedy sie za to wziac a na wariata robic to bezsensu... w sobote zapewne bede modzil. Na poczatek chce zeszlifowac i spolerowac powierzchnie pina oryginalnego zobaczymy jaki efekt bedzie

: śr lip 25, 2007 16:30
autor: zaprzal
Lagier pisze:zobaczymy jaki efekt bedzie
sprzeglo odleci