Strona 1 z 2

6000 obrotow w dieslu na wykresie

: śr lip 25, 2007 09:04
autor: zaprzal
dla niedowiarkow
wynik bardzo przecietny ale ladnie pokazuje jak wysoko TD moze trzymac moment :)
mk1 1.6TD JR k24 1,2bar gov mod, bylejakość ;)
wynik w kW nie w KM

kliknij zeby powiekszyc

Obrazek
Obrazek

: śr lip 25, 2007 09:15
autor: cowboy
zaprzal pisze:pokazuje jak wysoko TD moze trzymac moment :)
120 NM przy 6000 rpm... ale z drugiej strony do 3000 rpm to auto nie jedzie :P

czyli użyteczny zakres obrotów przy ściganiu 3400-5400... w TDI kręconym też bedzie to 2000 rpm np. 2500-4500

: śr lip 25, 2007 09:18
autor: zaprzal
cowboy pisze:
zaprzal pisze:pokazuje jak wysoko TD moze trzymac moment :)
120 NM przy 6000 rpm... ale z drugiej strony do 3000 rpm to auto nie jedzie :P

czyli użyteczny zakres obrotów przy ściganiu 3400-5400... w TDI kręconym też bedzie to 2000 rpm np. 2500-4500
kwestia chu*** turbawki, do wykresu byl seryjny maluśki wydeszek itp, to wszystko sie da poprawic, poza tym lepiej jechac na nizszym biegu niz ten sam zakres ale na wyzszym

[ Dodano: Sro Lip 25, 2007 9:20 am ]
cowboy pisze:120 NM przy 6000 rpm
120nm przy 6tys ale tylko 160nm max czyli raczej niewielki spadek, jak wiadomo przy tych obrotach moc jest wieksza :)

ale nie patrz na wartosci tylko na przebieg linii, ten setup jest praktycznie seryjny stad niskie wartosci

: śr lip 25, 2007 09:21
autor: rob555
Podoba mi sie to :bigok:

: śr lip 25, 2007 09:41
autor: zaprzal
ten stary 300turbo tez jest ciekawy, tak obnizona kompresja, ze az ledwo pracuje na wolnych obrotach :) max obroty to ma takie, ze nie powiem bo nikt mi w to nie uwierzy (prawdziwy hardcore) ale pompa juz nie jest taka jak w vw tylko rzedowa - nieco inne mozliwosci, skladana przez specow z Finlandii, niestety skrzynia biegow jest pochrzaniona i auto zaczyna ruszac przy zbyt wysokich obrotach, dlatego az 12,3 ET :helm:

ach te stare diesle :) z wrazenia az swojego rozbilem :D

: czw lip 26, 2007 19:15
autor: BENITO
Gratuluję wytrwałości, może kiedyś i ja spróbuję, ale najpierw lepsza uszczelkę pod głowicą muszę zapodać.

: czw lip 26, 2007 20:04
autor: dawid018
mam nadzieje że niedlugo i mój wykres sie tu znajdzie.
co do hamowania na tak wysokich obrotach to długo trzeba tak trzymać??bo nie chciał bym żeby przy 6000 obr wysralo mi uszczelke.

: czw lip 26, 2007 20:07
autor: andrew19_86
właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem mesia W124 300TD w automacie,zobaczymy co to potrafi :satan: :satan:

: czw lip 26, 2007 20:17
autor: Krzysiek W.
andrew19_86 pisze:właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem mesia W124 300TD w automacie,zobaczymy co to potrafi :satan: :satan:
Czyżby jakiś projekt? :bajer:

: czw lip 26, 2007 20:32
autor: zaprzal
andrew19_86 pisze:właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem mesia W124 300TD w automacie,zobaczymy co to potrafi :satan: :satan:
silnik jest masakryczny kozak :bajer: gratuluje :bigok:

[ Dodano: Czw Lip 26, 2007 8:32 pm ]
dawid018 pisze:mam nadzieje że niedlugo i mój wykres sie tu znajdzie.
co do hamowania na tak wysokich obrotach to długo trzeba tak trzymać??bo nie chciał bym żeby przy 6000 obr wysralo mi uszczelke.
watpie zebys dal rade sie wkrecic na 6tys bez modow :p sam sie tez tak wysoko nie wkrecam
a uszczelke mozna i przy 2tys wysrac

: czw lip 26, 2007 20:43
autor: andrew19_86
zaprzal pisze:andrew19_86 napisał/a:
właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem mesia W124 300TD w automacie,zobaczymy co to potrafi :satan: :satan:


silnik jest masakryczny kozak :bajer: gratuluje :bigok:
przy laczku w podłodze,odklejam żołądek od oparcia fotela...mam go dopiero od 9:00 rano,a zrobiłem już z 200km i cieszę się,że dokonałem tego zakupu :bigok:
Krzysiek W. pisze:andrew19_86 napisał/a:
właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem mesia W124 300TD w automacie,zobaczymy co to potrafi :satan: :satan:


Czyżby jakiś projekt? :bajer:
pewnie będę grzebał w nim , ale jeszcze nie teraz , na razie trzeba się trochę rozeznać co można,a czego nie :bajer:

: czw lip 26, 2007 20:58
autor: zaprzal
przy laczku w podłodze,odklejam żołądek od oparcia fotela.
e tam seria to mół bagienny :)
andrew19_86 pisze:co można,a czego nie
mozna zrobic prawdziwa masakre na kilkaset koni. jest cholernie podatny na modyfikacje. musisz miec tylko $$$

: czw lip 26, 2007 21:06
autor: andrew19_86
zaprzal pisze:Cytat:
przy laczku w podłodze,odklejam żołądek od oparcia fotela.


e tam seria to mół bagienny :)
zaprzał,przez ponad 2 miechy jeździłem mk3 1Y rodziców,więc dla mnie przesiadka na 3 litrowego wychuchanego,zadbanego turbo diesla jest całkiem niezłym przeżyciem hehe,w serii to ma chyba 150 kucy jak mnie pamięć nie myli?,ale dobra nie o tym temat

;)