6000 obrotow w dieslu na wykresie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

6000 obrotow w dieslu na wykresie

Post autor: zaprzal » śr lip 25, 2007 09:04

dla niedowiarkow
wynik bardzo przecietny ale ladnie pokazuje jak wysoko TD moze trzymac moment :)
mk1 1.6TD JR k24 1,2bar gov mod, bylejakość ;)
wynik w kW nie w KM

kliknij zeby powiekszyc

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2007 14:16 przez zaprzal, łącznie zmieniany 2 razy.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lip 25, 2007 09:15

zaprzal pisze:pokazuje jak wysoko TD moze trzymac moment :)
120 NM przy 6000 rpm... ale z drugiej strony do 3000 rpm to auto nie jedzie :P

czyli użyteczny zakres obrotów przy ściganiu 3400-5400... w TDI kręconym też bedzie to 2000 rpm np. 2500-4500



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lip 25, 2007 09:18

cowboy pisze:
zaprzal pisze:pokazuje jak wysoko TD moze trzymac moment :)
120 NM przy 6000 rpm... ale z drugiej strony do 3000 rpm to auto nie jedzie :P

czyli użyteczny zakres obrotów przy ściganiu 3400-5400... w TDI kręconym też bedzie to 2000 rpm np. 2500-4500
kwestia chu*** turbawki, do wykresu byl seryjny maluśki wydeszek itp, to wszystko sie da poprawic, poza tym lepiej jechac na nizszym biegu niz ten sam zakres ale na wyzszym

[ Dodano: Sro Lip 25, 2007 9:20 am ]
cowboy pisze:120 NM przy 6000 rpm
120nm przy 6tys ale tylko 160nm max czyli raczej niewielki spadek, jak wiadomo przy tych obrotach moc jest wieksza :)

ale nie patrz na wartosci tylko na przebieg linii, ten setup jest praktycznie seryjny stad niskie wartosci


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » śr lip 25, 2007 09:21

Podoba mi sie to :bigok:


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lip 25, 2007 09:41

ten stary 300turbo tez jest ciekawy, tak obnizona kompresja, ze az ledwo pracuje na wolnych obrotach :) max obroty to ma takie, ze nie powiem bo nikt mi w to nie uwierzy (prawdziwy hardcore) ale pompa juz nie jest taka jak w vw tylko rzedowa - nieco inne mozliwosci, skladana przez specow z Finlandii, niestety skrzynia biegow jest pochrzaniona i auto zaczyna ruszac przy zbyt wysokich obrotach, dlatego az 12,3 ET :helm:

ach te stare diesle :) z wrazenia az swojego rozbilem :D


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » czw lip 26, 2007 19:15

Gratuluję wytrwałości, może kiedyś i ja spróbuję, ale najpierw lepsza uszczelkę pod głowicą muszę zapodać.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » czw lip 26, 2007 20:04

mam nadzieje że niedlugo i mój wykres sie tu znajdzie.
co do hamowania na tak wysokich obrotach to długo trzeba tak trzymać??bo nie chciał bym żeby przy 6000 obr wysralo mi uszczelke.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » czw lip 26, 2007 20:07

właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem mesia W124 300TD w automacie,zobaczymy co to potrafi :satan: :satan:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » czw lip 26, 2007 20:17

andrew19_86 pisze:właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem mesia W124 300TD w automacie,zobaczymy co to potrafi :satan: :satan:
Czyżby jakiś projekt? :bajer:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 26, 2007 20:32

andrew19_86 pisze:właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem mesia W124 300TD w automacie,zobaczymy co to potrafi :satan: :satan:
silnik jest masakryczny kozak :bajer: gratuluje :bigok:

[ Dodano: Czw Lip 26, 2007 8:32 pm ]
dawid018 pisze:mam nadzieje że niedlugo i mój wykres sie tu znajdzie.
co do hamowania na tak wysokich obrotach to długo trzeba tak trzymać??bo nie chciał bym żeby przy 6000 obr wysralo mi uszczelke.
watpie zebys dal rade sie wkrecic na 6tys bez modow :p sam sie tez tak wysoko nie wkrecam
a uszczelke mozna i przy 2tys wysrac


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » czw lip 26, 2007 20:43

zaprzal pisze:andrew19_86 napisał/a:
właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem mesia W124 300TD w automacie,zobaczymy co to potrafi :satan: :satan:


silnik jest masakryczny kozak :bajer: gratuluje :bigok:
przy laczku w podłodze,odklejam żołądek od oparcia fotela...mam go dopiero od 9:00 rano,a zrobiłem już z 200km i cieszę się,że dokonałem tego zakupu :bigok:
Krzysiek W. pisze:andrew19_86 napisał/a:
właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem mesia W124 300TD w automacie,zobaczymy co to potrafi :satan: :satan:


Czyżby jakiś projekt? :bajer:
pewnie będę grzebał w nim , ale jeszcze nie teraz , na razie trzeba się trochę rozeznać co można,a czego nie :bajer:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 26, 2007 20:58

przy laczku w podłodze,odklejam żołądek od oparcia fotela.
e tam seria to mół bagienny :)
andrew19_86 pisze:co można,a czego nie
mozna zrobic prawdziwa masakre na kilkaset koni. jest cholernie podatny na modyfikacje. musisz miec tylko $$$


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » czw lip 26, 2007 21:06

zaprzal pisze:Cytat:
przy laczku w podłodze,odklejam żołądek od oparcia fotela.


e tam seria to mół bagienny :)
zaprzał,przez ponad 2 miechy jeździłem mk3 1Y rodziców,więc dla mnie przesiadka na 3 litrowego wychuchanego,zadbanego turbo diesla jest całkiem niezłym przeżyciem hehe,w serii to ma chyba 150 kucy jak mnie pamięć nie myli?,ale dobra nie o tym temat

;)


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 218 gości