Problemy z turbiną

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Krisgj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:32
Lokalizacja: Mały Płock

Problemy z turbiną

Post autor: Krisgj » ndz lip 22, 2007 20:02

Witam wszystkich. Jeżdżę Golfem IV 1.9 TDI i mam problem z turbiną. Odcina mi turbinę przy większej prędkości lub obrotach. Nie mam pojęcia ocb. Mechanicy robili to już kilka razy i tylko bez przerwy zmniejszają mi moc, ale nie o to mi chodzi. Może ktoś z Was spotkał się z takim przypadkiem, bo może to któryś ze sterowników lub przepływomierz...wiecie może jak to dokładnie zdiagnozować? Jeżeli ktoś orientuje się w tym temacie proszę o pomoc. Pozdrawiam ;D




|< R | S



Awatar użytkownika
marcin3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pt mar 02, 2007 19:55
Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚL.
Kontakt:

Post autor: marcin3 » ndz lip 22, 2007 20:32

Kolego uzyj ,,szukajki,, bylo setki razy,lapie blad tzw. notlauf posprawdzaj zaworek n75, gruszke turbo czy chodzi plynnie, i wszystkie przewody gumowe.


sprzedam sprezyny seryjne - tdi 1,9 97r GG 3871925 ok 100 zl

Krisgj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:32
Lokalizacja: Mały Płock

Post autor: Krisgj » ndz lip 22, 2007 20:51

Sorki, ale w szukajce nie mogłem znaleźć :) nie jestem z tych co piszą tematy nie sprawdzając, czy wcześniej ktoś tego nie napisał ;) może źle sprawdziłem :) także sorki i ogromne dzięki :) jak najszybciej postaram się to zrobić

[ Dodano: 22 Lip 2007 21:13 ]
Jeszcze mam pytanko. W którym miejscu znajdują się zaworek n75 i gruszka turbo, no nie wiem za co to odopowiada i gdzie tego szukać. Z góry dziękuję za pomoc.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lip 22, 2007 21:25

gruszka jest przy turbinie n-75 to czarny zawor z bialym lebkiem


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Krisgj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:32
Lokalizacja: Mały Płock

Post autor: Krisgj » ndz lip 22, 2007 21:38

Dziękuję bardzo za pomoc... no cóż będę działał :) 3mcie się



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lip 22, 2007 22:10

szukaj hasel notlauf i kierownice spalin

no i jaki masz silnik? oznaczenie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

SowaBezOka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:01
Lokalizacja: Pomorskie
Kontakt:

Post autor: SowaBezOka » ndz lip 22, 2007 22:37

Chcialbym podpiac sie do w/w tematu.W moim ASV po kolizji mechanik majstrowal przy rzewodach podcisnieniowych ,ktore steruja min. gruszka przy turbo.Mam pytanie,czy ma ktos z forumowiczow etke badz jakas serwisowke,w ktorej jest rysunek jak powinny byc podlaczone przewody podcisnienia? w szczegolnosci otyczy to gruszki,n75,bańki (vacu).Z gory dziejuje i czekam.



Krisgj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:32
Lokalizacja: Mały Płock

Post autor: Krisgj » pn lip 23, 2007 21:49

Hmmm dzięki za rady. Dziwne, podpiąłem się pod VAGa, usunęli mi błędy i dzisiaj mi się turbina nie wyłączała O_O...hm zobaczę co dalej.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 164 gości