Strona 1 z 1
Dłużej kręci po dłuższym postoju.
: pt lip 20, 2007 15:04
autor: szatanek
Witam , panowie mam do was pytanie. A mianowicie kolega ma problem z tdi-kiem w pasku B4. Jak samochówd postoi mu przez noc to trzeba długo kręcic rozrusznikiem zanim odpali, wygląda to tak jakby cofało sie paliwo z pompy. Jak myslicie czy to moze byc to ? Bo jest w pompie jakis zaworek zwrotny z to odpowiedzialny, gdzie sie on konkretnie znajduje, cieżko go wymienic, i jaki to koszt jesli to wogóle to?? dzieki za odpowied. pozdrawiam.
: pt lip 20, 2007 15:24
autor: voss
szatanek,
mysle ze dobrze kombinujesz ze to powietrze.
Zaworka zwrotnego, odpowiedzialnego za zapowietrzanie jako tako nie ma, poprostu caly uklad musi byc szczelny.
A wiec zaczni od przewodow przelewowych, tych od wtrysku do wtrysku i do pompy itd.
Nastepny kandydat to filtr paliwa + ten podgrzewacz na filtrze ( roznie jest to rozwiazane w roznych modelach, ale prawdopodobnie u ciebie jest taki zakladany z O-Ringiem ).
Najepiej zalozyc sobie przezroczyste wezyki paliwowe ( jesli ich jeszcze nie ma ) i poobserwowac z rana przed i w czasie palenia.
: pt lip 20, 2007 15:33
autor: szatanek
Hmm zapowietrzenie to jedno a cofanie paliwa drugie, wydawało mi sie ze w pompie jest cos takiego jak zaworek zwrotny za to odpowiedzialy ??
: pt lip 20, 2007 15:52
autor: voss
szatanek,
pomysl, paliwo moze sie cofnoc jedynie wtedy kiedy cos innego sia tam dostanie ( zazwyczaj powietrze ) proznia sie tam niewytworzy
: pt lip 20, 2007 19:25
autor: szatanek
Zauwazyłem ze w przewodzie są pęcherzyki powietrza, ale wszystkie węzyki są suche, przy filtrze takze. Nie wiem ktorędy moze sie to zapowietrzac ??
: pt lip 20, 2007 19:32
autor: damcio151
szatanek pisze:Zauwazyłem ze w przewodzie są pęcherzyki powietrza, ale wszystkie węzyki są suche, przy filtrze takze. Nie wiem ktorędy moze sie to zapowietrzac ??
zmień zaciski na wężykach przy filtrze
może też się zapowietrzać gdzieś przy baku