Strona 1 z 3

Całkowite odłaczenie przepływomierza??

: śr lip 18, 2007 16:21
autor: asdef2
WItam!! :bigok: chciałbym sie dowiedziec czy mozna to w jakis sposob zrobic ?? slyszalem ze podobno jakoś sie da ?? i ze ponoc bedzie troche kopcił po czyms takim .

: śr lip 18, 2007 18:07
autor: marcin999
wyciagasz wtyczke i juz. A po co to chcesz robic silnik nie bedzie mial wtedy parametrow. Będzie kopcil i to bardzo

: śr lip 18, 2007 18:57
autor: damcio151
silnik będzie kopcił i będziesz miał takiego muła jak zwykły D

: śr lip 18, 2007 21:52
autor: souler
a nie bedzie tak, ze silnik ustawi jakies parametry stale i bedzie jechal tak sobie, ale obetnie dawke i kopcenie bedzie znikome?

: śr lip 18, 2007 23:29
autor: damcio151
SouleR pisze:a nie bedzie tak, ze silnik ustawi jakies parametry stale i bedzie jechal tak sobie, ale obetnie dawke i kopcenie bedzie znikome?
kurcze już nie pamiętam jak było po odłączeniu przepływki dokładnie ,ale wiem jedno ..... muł był niesamowity , nawet chyba 1Y by go objechał

: czw lip 19, 2007 09:38
autor: asdef2
poprostu chodzi mi o to zeby silnik mial wiekszy dolot powietrza od filtra a w przepływce go troche blokuje !! juz probowałem wyciagnac cały i pojechałem sprawdzic czy chodzi ale niestety kopcił i nie jechało mi auto wogole !

: czw lip 19, 2007 10:13
autor: damcio151
asdef2 pisze:poprostu chodzi mi o to zeby silnik mial wiekszy dolot powietrza od filtra a w przepływce go troche blokuje !! juz probowałem wyciagnac cały i pojechałem sprawdzic czy chodzi ale niestety kopcił i nie jechało mi auto wogole !
przecież to traci sens w silniku z turbo , jeżeli i tak turbo będzie to powietrze pompować , a jak przeładuje , to ECU odetnie nadmiar powietrza

: czw lip 19, 2007 11:58
autor: Corvax
asdef2 pisze:poprostu chodzi mi o to zeby silnik mial wiekszy dolot powietrza od filtra a w przepływce go troche blokuje !!
Matko Boska :bigok:

skad sie biorą takie teorie :panna:

: czw lip 19, 2007 12:19
autor: cowboy
Corvax pisze:asdef2 napisał/a:
poprostu chodzi mi o to zeby silnik mial wiekszy dolot powietrza od filtra a w przepływce go troche blokuje !!


Matko Boska :bigok:

skad sie biorą takie teorie :panna:
jeden z mocniejszych textów jakie czytałem na forum :)

chociaż podkręcenie śrubką doładowanie w TDI niewiele mu ustępuje :)

: czw lip 19, 2007 12:22
autor: Corvax
prawda? :bigok:

jakiś wysyp dzisiaj... jak grzyby po deszczu, a wystarczy poswięcic godzinke i przejrzeć forum pod kątem interesującego tematu, to by sie głupot nie wypisywało.

: czw lip 19, 2007 12:23
autor: homsky
cowboy pisze:jeden z mocniejszych textów jakie czytałem na forum

chociaż podkręcenie śrubką doładowanie w TDI niewiele mu ustępuje
No, dwa niezłe tematy sie trafiły dzisiaj - ale to pewnie przez upał :helm:

: czw lip 19, 2007 14:44
autor: Cinek
asdef2, gdybym cie nie znał to był pomyślał że nieźle ci przygrzało :bajer:

: czw lip 19, 2007 14:48
autor: bizak
asdef2 pisze:poprostu chodzi mi o to zeby silnik mial wiekszy dolot powietrza od filtra a w przepływce go troche blokuje !! juz probowałem wyciagnac cały i pojechałem sprawdzic czy chodzi ale niestety kopcił i nie jechało mi auto wogole !
ale to powinienes zaczac od wyjecia na stale filtra powietrza, bo to on zatrzymuje wicej powietrza niz przeplywka, tylko ze nie wiem co by na to powiedziala turbina jakby jakis konkretny syf zaciagnela ;)

a juz konkretnie do tematu jesli chcesz odlaczyc calkowicie przeplywke (ale to bez sensu bo czy ona by miala srednice 5cm czy 5m to i tak to nie ma znaczenia) to podlacz pod wtyczke diode (ale nie taka swiecaca) zamiast przeplywki, jak odlaczysz przeplywke i nie podlaczysz diody to bedziesz mial cos w stylu 1.6D

: czw lip 19, 2007 14:55
autor: szpac
Może chodzi koledze o wyeliminowanie przepływomierza przy zachowaniu wszystkich parametrów silnika?? Otóż da się tak zrobić żeby nie było przepływki a silnik normalnie pracował i nie kopcił!!