stracił moc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

nautil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 11:54
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

stracił moc

Post autor: nautil » wt lip 17, 2007 00:14

mam glofa 3 z 92 rokuTD wszytko było ok do dzis wyjedzałem z pracy i stracił moc strasznie sie muli jedzi ale kiepsko jak sie zatrzymałem to silnik ledwo chodzi na wolnych jak myslicie? paliwko sobie załatwaim zawsze było ok wiec mysle ze to nie powod paliwa nie weim czy dymi jutro spr (dzis za ciemno) jesli tak to moze turbina??czy mogł moze przeszkoczyc rozrzad??
jak myslicie co moze byc przyczyna??? wydaj mi sie ze troche głosnij zaczoł chodzic ale to moze byc tylko złudzenie prosze o porade co to moze byc????
Dzieki



Ropet1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt lip 10, 2007 08:48
Lokalizacja: KArtuzy

Post autor: Ropet1 » wt lip 17, 2007 07:50

Też kiedyś "załatwiałem" paliwo a potem musiałem regenerować pompę paliwa bo zrobił się wyciek i strasznie głośno chodziła. Nie mówię że twój problem jest to od paliwa ale nigdy więcej lewej wachy :otepienie:



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt lip 17, 2007 08:54

Tak na szybko to sprawdź filtr paliwa.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

nautil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 11:54
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: nautil » wt lip 17, 2007 10:45

jak by ktos miał jeszcze jakies sugestie to psac dzienks



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt lip 17, 2007 13:19

nautil pisze:jak by ktos miał jeszcze jakies sugestie to psac dzienks
daj więcej objawów, silnik stuka??? Kopci przy odpalaniu??? Giba Ci sie dolne koło pasowe???? , szarpie???



martitazwwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt lip 17, 2007 16:49
Lokalizacja: Warszawa Targówek

Post autor: martitazwwa » wt lip 17, 2007 18:07

a może ci dymi albo jak podniesiesz maskę słyszysz taki świst powietrza?



Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » wt lip 17, 2007 21:35

martitazwwa pisze:a może ci dymi albo jak podniesiesz maskę słyszysz taki świst powietrza?
:chytry:


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

martitazwwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt lip 17, 2007 16:49
Lokalizacja: Warszawa Targówek

Post autor: martitazwwa » wt lip 17, 2007 22:11

:chytry:

co to za minka??;>
Ostatnio zmieniony wt lip 17, 2007 22:12 przez martitazwwa, łącznie zmieniany 1 raz.



nautil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 11:54
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: nautil » wt lip 17, 2007 22:28

jak go dzis odpaliłem to strasznie kulał i leciał białay dym z wydechu zaraz wyłaczyłem zeby sie nic gorzej nie zrobiło, ale startował bez problemu stan oleju w silniku jest tez dobry nic nie ubyło



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt lip 17, 2007 22:31

pasek przeskoczyl?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » wt lip 17, 2007 22:36

jak go dzis odpaliłem to strasznie kulał i leciał białay dym z wydechu zaraz wyłaczyłem zeby sie nic gorzej nie zrobiło, ale startował bez problemu stan oleju w silniku jest tez dobry nic nie ubyło
stawiam na uszczelke pod głowica/peknieta głowice. Jak biały dym to to bedzie raczej to :bajer: zobacz cy Ci węże nie puchna od wody i ile masz płynu.


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

nautil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 11:54
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: nautil » wt lip 17, 2007 22:46

nie sprawdzałem bo nie bardzo wiem jak ma byc rozrzd ustwaiony ale tak sobie pomyslałem ze mogł przeskoczyc nawet sie pytałem takiego mechanika i powiedział ze to jest mozliwe jak by tylko to to nie było by draki z kosztami ;] jutro ma to zobaczyc fachowiec



martitazwwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt lip 17, 2007 16:49
Lokalizacja: Warszawa Targówek

Post autor: martitazwwa » wt lip 17, 2007 23:36

stawiam na uszczelke pod głowica/peknieta głowice. Jak biały dym to to bedzie raczej to :bajer: zobacz cy Ci węże nie puchna od wody i ile masz płynu.

Więc ja na tą uszczelkę to bardziej szary w ciemny dym bym postawiła.(miałam nieszczelną uszczelkę i żadnego dymu nie było)

Upieram się że to co się stało u ciebie w aucie to na 99% poszła turbina. Masz szczęście że nie zalała tobie IC bo by auto stanęło w miejscu i raczej byś nie pojechał:) No i właśnie szalejące obroty itd to objaw tego że poszła turbinka.. Sprawdź za jakiś czas poziom oleju bo zacznie szybko spalać jak pojeździsz. Teraz jak nie ruszałeś to nie ma opcji żeby spaliło ale jak pojeździsz bez turbiny to zobaczysz.

Szary ciemny a nawet czarny dym to dziura od róry S kształtnej która doprowadza ciepłe powietrze do IC.

[ Dodano: 17 Lip 2007 23:38 ]
No i pasek rozrządu.. Też może na to wskazywać objaw dymku.. Jest tego troszkę:) :bajer:



arek wójcik123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lip 17, 2007 14:03
Lokalizacja: GŁOGÓW

Post autor: arek wójcik123 » śr lip 18, 2007 19:03

siema moje auto tez straciło moc mam golfa 4,1.9TDI 110KM-NIE MA WOGoLE PRZYSPIESZENIA co to moze byc?????/



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 158 gości