Brak wysokich obrotów, przekłamania komputera
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak wysokich obrotów, przekłamania komputera
Witam. W niedawno zakupionym pasku 1,9 tdi, 110km AFN 1998r. brak jest dynamiki. Silnik rozkręca się max do 2200 obr. i to tylko na niższych biegach. Na wyższych jest jeszce gorzej choć da się rozbujać do 170km (więcej nie próbowałem). Vag wsazuje 90% sprawności turbo, przepływomierz wymieniony na nowy (przed wymianą było jeszcze gorzej). Czy przyczyną tego może być zaworek N75?. Drugą rzecza są przekłamania komp. w/g którego średnie spalanie to ok 10 lit. a w/g moich pomiarów wychodzi 5,5 lit. Panowie proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony pn lip 16, 2007 10:10 przez agn, łącznie zmieniany 1 raz.
bo to dieselPiszę o tym rozrządzie bo silnik głośno pracuje i strasznie klekocze.

jakbyś miał przestawiony rozrząd to auto by nie równo pracowało , kopciło itpagn pisze:Czy przestawiony rozrząd- najprawdopodobniej na pompie może mieć na to wpływ?
bardzo niskie , podłącz go pod vag-com i zobacz czy nie ma błędów ..... obroty zmalały tak z dnia na dzieńagn pisze:Auto ma na bigu jałowym niskie obroty ok. 500-600.

Gdy go sprowadziłem( mam go 2 tyg.) też miał takie niskie obroty i był strasznie zamulony, ale pracował znacznie ciszej. Wymieniony był rozrząd (nie przeze mnie, nie znam się aż tak dobrze) i przepływomierz. Dynamika troche sie poprawiła (ale dalej to nie jest to), ale silnik znacznie głośnij zaczął pracować.
na vagu są takie same obroty jakie pokazuje wskaźnik w zegarachGdy go sprowadziłem( mam go 2 tyg.) też miał takie niskie obroty i był strasznie zamulony, ale pracował znacznie ciszej. Wymieniony był rozrząd (nie przeze mnie, nie znam się aż tak dobrze) i przepływomierz. Dynamika troche sie poprawiła (ale dalej to nie jest to), ale silnik znacznie głośnij zaczął pracować.

agn, koles ktory sprawdzal ci vagiem powinien ci rowniez powiedziec czy kat wtrysku jest prawidlowy (tzn rozrzad dobrze ustwiony) dziwie sie ze tego nie "zdiagnozowal"
przestawiony kat wtrysku ma jaknajbardziej wplyw na glosna prace silnika (klekotanie), silnik pracuje twardo i wydaje metaliczne stuki (to oczywiscie zalezy w ktora strone jest przestawiony i jak mocno), no i oczywiscie moze miec bardzo duzy wplyw na dynamike...jedz jeszcze raz do tego kolesia i niech ci sprawdzi ustawienie kata wtrysku (zaplon) i ewentualnie skoryguje, choc koretke kata wtrysku powinien ci zrobic ten mechanik co wymienial rozrzad...
przestawiony kat wtrysku ma jaknajbardziej wplyw na glosna prace silnika (klekotanie), silnik pracuje twardo i wydaje metaliczne stuki (to oczywiscie zalezy w ktora strone jest przestawiony i jak mocno), no i oczywiscie moze miec bardzo duzy wplyw na dynamike...jedz jeszcze raz do tego kolesia i niech ci sprawdzi ustawienie kata wtrysku (zaplon) i ewentualnie skoryguje, choc koretke kata wtrysku powinien ci zrobic ten mechanik co wymienial rozrzad...
Ostatnio zmieniony pn lip 16, 2007 16:22 przez bizak, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Bizak
Rozrząd i analizę vagiem robił mi ten sam koleś. Polecili mi go jako fachowca. Zreszta tak jak pisałem już przed wymianą rozrządu miał niskie obroty. Po wymianie roz. zaczął właśnie klekotać i twardo pracować. Słyszałem ze głośna praca po wymianie rozrządu to najprawdopodobnij przyspieszony zapłon na pompie. Ale te niskie obroty? 3000 obr. są dla niego nieosiągalne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości