Strona 1 z 3
problem z uruchomieniem cieplego silnika
: ndz lip 15, 2007 23:06
autor: 93003
witam. mam passata b4 1,9 tdi. 110 ps, o przebiegu 110 km . problem polega na tym, ze:
gdy auto jest zimne, pali bez problemu, ale gdy juz go odpale i zgasze to.. juz jest taki problem ze zeby go ponownie odpalic to juz musze krecic rozrusznikiem okolo 5 sekund. zapowietrzenie ukladu paliwowego wykluczam poniewaz jak pisalem, zimny pali odrazu. pozatym popuszczalem sruby na wtryskiwaczach i gdy krece rozrusznikiem to paliwo pojawia sie tam odrazu. wymieniony filtr paliwa tez nie pomogl. byc moze jakis czujnik jest uszkodzony? moze ktos moze mi pomoc? jakas rada, co sprawdzic, co ewentualnie moze byc przyczyna. dziekuje.
: ndz lip 15, 2007 23:14
autor: damcio151
93003 pisze:byc moze jakis czujnik jest uszkodzony?
dokładnie , masz uszkodzony czujnik temp. paliwa
: ndz lip 15, 2007 23:19
autor: mular
DAMCIO151 a nie mrugala by mu kontrolka swiec zarowych?
: ndz lip 15, 2007 23:19
autor: 93003
ja przepraszam za glupie pytanie, i wiem ze nie powinienem pytac o to zalogi tej strony, ale odwaze sie i spytam czy ten czujnik jest gdzies przy pompie wtryskowej???? pytam, zebym wiedzial gdzie go szukac!!
[ Dodano: 15 Lip 2007 23:20 ]
no wlasnie ze kontrolka zapali sie i po chwili zgasnie.. wiec swiece zarowe raczej sa ok...
: ndz lip 15, 2007 23:21
autor: damcio151
mular pisze:DAMCIO151 a nie mrugala by mu kontrolka swiec zarowych?
może nie mrugać
93003 pisze:ja przepraszam za glupie pytanie, i wiem ze nie powinienem pytac o to zalogi tej strony,
czy ten czujnik jest gdzies przy pompie wtryskowej???
jest w nastawniku
[ Dodano: Nie Lip 15, 2007 23:22 ]
no wlasnie ze kontrolka zapali sie i po chwili zgasnie.. wiec swiece zarowe raczej sa ok...
świece żarowe w tych temp nie są nawet załączane
: ndz lip 15, 2007 23:23
autor: 93003
a ten caly nastawnik?? jest przy pompie czy musze go szukac gdzies indziej?? ja troche jestem nie kumaty w temacie
: ndz lip 15, 2007 23:25
autor: damcio151
a ten caly nastawnik?? jest przy pompie czy musze go szukac gdzies indziej??
nastawnik jest na pompie ...... taka puszka z dużą wtyczką
ale na początek odłącz wtyczkę od czujnika temp cieczy chłodzącej , może to jego wina , zobacz jak będzie na rozgrzanym silniku
: ndz lip 15, 2007 23:29
autor: 93003
damcio151 pisze:a ten caly nastawnik?? jest przy pompie czy musze go szukac gdzies indziej??
nastawnik jest na pompie ...... taka puszka z dużą wtyczką
ale na początek odłącz wtyczkę od czujnika temp cieczy chłodzącej , może to jego wina , zobacz jak będzie na rozgrzanym silniku
http://images27.fotosik.pl/26/33654393f444069bmed.jpg
mozna na podstawie tego zdjecia okreslic dokladniej gdzie jest ten nastawnik? jhak on wyglada???
: ndz lip 15, 2007 23:30
autor: mular
A auto kupiles teraz czy dlugo go masz tylko teraz to ci sie tak robi.I czy kontrolka od swiec zarowych nigdy nie mrugala podczas jazdy?
: ndz lip 15, 2007 23:31
autor: damcio151
93003 pisze:mozna na podstawie tego zdjecia okreslic dokladniej gdzie jest ten nastawnik? jhak on wyglada???
to jest nastawnik ..... ta pucha cała , z czarną wtyczką ...... zobacz najpierw co z czujnikiem temp cieczy chłodzącej .... wiesz gdzie się znajduje
: ndz lip 15, 2007 23:32
autor: 93003
mular pisze:A auto kupiles teraz czy dlugo go masz tylko teraz to ci sie tak robi.I czy kontrolka od swiec zarowych nigdy nie mrugala podczas jazdy?
kupilem przed 3 dniami z austrii no i od poczatku mam z tym problem.. od 3 dni
[ Dodano: 15 Lip 2007 23:34 ]
damcio151 pisze:93003 pisze:mozna na podstawie tego zdjecia okreslic dokladniej gdzie jest ten nastawnik? jhak on wyglada???
to jest nastawnik ..... ta pucha cała , z czarną wtyczką ...... zobacz najpierw co z czujnikiem temp cieczy chłodzącej .... wiesz gdzie się znajduje
http://images28.fotosik.pl/26/10a98941e4a4ee59med.jpg tutaj??
: ndz lip 15, 2007 23:35
autor: damcio151
93003 pisze:http://images28.fotosik.p...e4a4ee59med.jpg tutaj??
tak , jak nagrzejesz silnik to wyjmij tą wtyczkę tylko i spróbuj odpalić
: ndz lip 15, 2007 23:37
autor: 93003
tak , jak nagrzejesz silnik to wyjmij tą wtyczkę tylko i spróbuj odpalić
_________________
ok! tak tez zrobie... a teraz panowie puki co to dziekuje za rady.. jutro sie okaze czy byly one trafne.. pozdrawiam.
: ndz lip 15, 2007 23:37
autor: mular
Pociesze Cie moj brat kupil A3 z silnikiem AHF 110km z Austri ma go od miesiaca to samo co u Ciebie jak zimny pali na dotyk jak cieply to 5 sek kreci bul na vagu i zadnych bledow moze to cos z mapa zaplonu?