Silnik nie chce odpalic

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ossol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 20:18
Lokalizacja: Szczecin

Silnik nie chce odpalic

Post autor: ossol » ndz lip 15, 2007 17:15

Wczoraj wieczorem normalnie auto jezdzilo, dzisiaj rano jak odpalalem to silnik sam wskoczyl na 2500obr, spadl znowu troche obroty skoczyly i zgasl! No i nie chce odpalic!
Dodam ze mialem wczesnmiej problem z nastawnikiem troszeczke szarpalo! Ominalem filtr paliwa i odkrecilem przewody od wtryskow i paliwo wogole tam nie leci!! VAG wywalil dwa bledy 1268- dostosowanie dawki i 00542- czujnik uniesienia igły G80 CO to moze byc?? POMÓŻCIE
Ostatnio zmieniony ndz lip 15, 2007 22:56 przez ossol, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lip 15, 2007 17:20

ossol pisze:1268- dostosowanie dawki
nastawnik totalnie zawalony .... wyczyść go
ossol pisze:00542- czujnik uniesienia igły G80
wtrysk sterujący do wymiany niestety ..... odłącz wtyczkę od wtrysku i spróbuj odpalić
Ostatnio zmieniony ndz lip 15, 2007 17:33 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



ossol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 20:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ossol » ndz lip 15, 2007 18:39

Ok!
Biore sie za czyszczenie nastawnika! Tylko problem w tym ze ja nie zczytam 2 wartosc w bloku pierwszym bo to mozna zrobic tylko na odpalonym silniku! A jak krece rozrusznikiem to ta wartosc wynosi 51,0:)
Dodam jeszcze ze po skasowaniu tych bledow nie wyskakuja one ponownie!



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lip 15, 2007 18:44

ossol pisze:Biore sie za czyszczenie nastawnika! Tylko problem w tym ze ja nie zczytam 2 wartosc w bloku pierwszym bo to mozna zrobic tylko na odpalonym silniku! A jak krece rozrusznikiem to ta wartosc wynosi 51,0:)
Ty musisz zczytać tylko wartość podaną w Voltach w trzeciej wartości w bloku 1 na początek , dopiero potem ustawiasz dawkę paliwa
Masz instrukcję czyszczenia nastawnika :?:

[ Dodano: Nie Lip 15, 2007 18:47 ]
Dodam jeszcze ze po skasowaniu tych bledow nie wyskakuja one ponownie!
to spróbuj odpalić silnik i sprawdź ponownie błędy
Ostatnio zmieniony ndz lip 15, 2007 18:46 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



ossol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 20:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ossol » ndz lip 15, 2007 19:11

no z nastawnikiem juz wszysko wiem!
Bledy nie wyskakuja po tym jak krece rozrusznikiem!
A teraz jeszcze jedno pytanie: moze to elektrozawór padł??? prad do niego dochodzi!
Jak rozpoznac czy on nie padl???



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lip 15, 2007 19:15

ossol pisze:moze to elektrozawór padł??? prad do niego dochodzi!
Jak rozpoznac czy on nie padl???
komputer pokazałby inny błąd , ale jest to możliwe

tu masz jak go wyczyścić
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113603
Ostatnio zmieniony ndz lip 15, 2007 19:16 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lip 15, 2007 19:27

w najgorszym wypadku tak jak rozmawialismy siadla pompa

[ Dodano: Nie Lip 15, 2007 7:29 pm ]
ps Damcio kolega pisal mi na gg ze mial podblad gdzie serwisowka mowi o uszkodzeniu pompy lub przerwie w przewodach


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lip 15, 2007 19:34

Adamm pisze:ps Damcio kolega pisal mi na gg ze mial podblad gdzie serwisowka mowi o uszkodzeniu pompy lub przerwie w przewodach
no z pompą to już Ty się męcz i myśl :P jesteś w tym mistrzem :bigok:
Tylko jeszcze jest problem z wtryskiem sterującym



ossol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 20:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ossol » ndz lip 15, 2007 20:21

przeczyscilem go i slychac jak chodzi ale silnik dalej nie pali
czy to mozliwe ze nastawnik sie az tak zabrudzil ze wogole ropy nie przepuszcza???



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lip 15, 2007 20:52

raczej malo mozliewe

widzialem juz roznie zabrudzone nastawniki a przyjezdzaly, moze pompa po prostu siadla i tyle


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lip 15, 2007 22:11

ossol, odłączyłeś wtyczkę od wtrysku sterującego i próbowałeś odpalić :?:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lip 15, 2007 22:22

probowal i nadal nic

wnioskuje ze pompa, dawka paliwa wg Vaga podczas krecenia to 51 a wiem ze przy ok 30 jest juz problem z odpaleniem


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lip 15, 2007 22:23

Adamm pisze:wnioskuje ze pompa, dawka paliwa wg Vaga podczas krecenia to 51 a wiem ze przy ok 30 jest juz problem z odpaleniem
czyli elektrozawór też można wykluczyć :?:



ossol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 20:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ossol » ndz lip 15, 2007 23:25

wszystko wskazuje na pompe.... ale czy to mozliwe tak z dnia na dzien?? auto jezdzilo jak szalone! wczoraj dosyc duzo sie scigalem i mam zlozony opornik 470ohm! Dodam ze w tyle zostal focus tdCI 125KM i eclipsa 150KM(ale chyba jakas zajechana byla). Mam wstawiony oporniczek i wydech przelotowy ze strumiennica! Takze ciezko mi uwierzyc ze taka "dobra" pompa padla!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości