Szarpie na niskich obrotach od 3-go biegu wzwyż
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpie na niskich obrotach od 3-go biegu wzwyż
Witam
Macie może pojęcie co powoduje szarpanie auta na niskich obrotach?
Otóż sprawa wygląda tak:
1,2 bieg, wszystko jest ok, wrzucam 3 bieg przy 2200RPM i zaczyna szarpać. Mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje oczywiście zdecydowaną reakcję czyli przyspieszenie oraz przestaje szarpać. Przy ok. 2200RPM wrzucam 4 czy 5 bieg i dalej szarpie, trochę przyspieszę i przestaje. Gdy ciągnę auto powiedzmy do 2600RPM i wyżej to szarpanie nie występuje.
Mogę wyeliminować wtryski (na tych z 1Z i z AFN dokładnie to samo), kąt wtrysku jest idealny, przepływomierz mam nowiutki fabryczny, komputer mam zawirusowany, N75 też mam 2-3 miesięczny.
Naprawdę zaczynam się tym irytować bo auto ma sporo mocy ale muszę za każdym razem porządnie wciskać gaz żeby nie szarpało (szarpie tak że aż wszystko w bagażniku słyszę jak się rusza).
Macie może pojęcie co powoduje szarpanie auta na niskich obrotach?
Otóż sprawa wygląda tak:
1,2 bieg, wszystko jest ok, wrzucam 3 bieg przy 2200RPM i zaczyna szarpać. Mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje oczywiście zdecydowaną reakcję czyli przyspieszenie oraz przestaje szarpać. Przy ok. 2200RPM wrzucam 4 czy 5 bieg i dalej szarpie, trochę przyspieszę i przestaje. Gdy ciągnę auto powiedzmy do 2600RPM i wyżej to szarpanie nie występuje.
Mogę wyeliminować wtryski (na tych z 1Z i z AFN dokładnie to samo), kąt wtrysku jest idealny, przepływomierz mam nowiutki fabryczny, komputer mam zawirusowany, N75 też mam 2-3 miesięczny.
Naprawdę zaczynam się tym irytować bo auto ma sporo mocy ale muszę za każdym razem porządnie wciskać gaz żeby nie szarpało (szarpie tak że aż wszystko w bagażniku słyszę jak się rusza).
będzie to oznaka zabrudzonego nastawnikaklekocix pisze:A jeśli odłączę i przestanie szarpać? Będzie to oznaka uszkodzonego prędkościomierza, uszkodzonej skrzyni biegów a może jeszcze czegoś innego ?
Ostatnio zmieniony pt lip 13, 2007 22:44 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
a to bym się nie obawiał , że to nastawnikklekocix pisze:Czyścił mi go Adamm, specjalista od pomp
Nie czyścił go dokładnie mi tylko poprzedniemu właścicielowi Goferka ale też klubowiczowi od obydwu kolegów dostałem potwierdzenie że ta czynność była wykonana na aucie.

teraz tylko trzeba myśleć co to ..... nie wtrysk , to może dostaje Ci się lewe powietrze gdzieś

Ostatnio zmieniony pt lip 13, 2007 22:57 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
nieszczelność w układzie paliwowymklekocix pisze:Niedawno miałem nieszczelność na jednej z rur idących do intercoolera. Co ciekawe nie było słychać że ssie lewe powietrze ale okazało się że rura tak już była zmęczona że pękła w rękach przez co nie pompowało wogóle turbo.
Rura już wymieniona i dalej szarpie

Tu też dziwna sprawa, bo auto na zmienionym komputerze i wtryskach z AFN-a pali 5.5-6L w mieście a przy mocniejszym ciśnięciu max 7L więc raczej bardzo przyzwoicie... Zresztą nie pachnie nigdzie ON-em, pod samochodem ani w silniku nie jest nic mokre czy ubrudzone nad przeciętną...
Wygląda to tak że wszystko jest idealnie poza tym szarpaniem... A może być to wina zawirusowanego kompa?
Wygląda to tak że wszystko jest idealnie poza tym szarpaniem... A może być to wina zawirusowanego kompa?
ale to nie o to chodzi ile pali ...... zobacz na rurki które łączą filtr paliwa z pompą , czy tam nie ma jakichś pęcherzyków powietrza , przy dodaniu gazu ...... najlepiej jakbyś to obserwował , a ktoś inny dodawał gazuklekocix pisze:Tu też dziwna sprawa, bo auto na zmienionym komputerze i wtryskach z AFN-a pali 5.5-6L w mieście a przy mocniejszym ciśnięciu max 7L więc raczej bardzo przyzwoicie... Zresztą nie pachnie nigdzie ON-em, pod samochodem ani w silniku nie jest nic mokre czy ubrudzone nad przeciętną...
możeklekocix pisze:A może być to wina zawirusowanego kompa?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości