Nie chce odpalić z rozrusznika - z holu wystarczy 1 metr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marcinmaja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
Kontakt:

Nie chce odpalić z rozrusznika - z holu wystarczy 1 metr

Post autor: marcinmaja » pt lip 13, 2007 20:45

Panowie
Pomóżcie bo mój golf już mnie wykańcza :-(
Nie chce odpalać z rozrusznika (po wymianie głowicy) z pociągu wystarczy mu dosłownie 1metr.Kręci w sumie normalnie tzn.w miare szybko itd ale odpaloć nie chce
(Nawet troche nie łapie)
Nowe świece żarowe (sprawne)
Kostka w stacyjce też OK (sprawna)
Rozrząd na 100% dobrze.
Gdy już odpali chodzi OK
POMOCY
Wiem,że Wy dacie rade
;-)
Ostatnio zmieniony pt lip 13, 2007 21:19 przez marcinmaja, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Waluch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2567
Rejestracja: czw lip 06, 2006 12:28
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Waluch » pt lip 13, 2007 21:00

na litość boską, NIE ODPALAJ GO NA TZW 'PYCH' !!!



marcinmaja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
Kontakt:

Post autor: marcinmaja » pt lip 13, 2007 21:06

Wiem o tym,że z dieslem nie ma żartów ale niestety inaczej nie daje rady.


KUPIĘ KATALIZATORY - ATRAKCYJNE CENY.
TEL 517-034-061 GG 5136571

g_siekierda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lut 10, 2006 19:08
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: g_siekierda » sob lip 14, 2007 12:07

to może bezpiecznik świec żarowych (blaszka na scianie ogniowej w komorze silnika w kwadratowym plastikowym opakowaniu 2x2cm - koszt ok2zł)



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob lip 14, 2007 12:16

g_siekierda pisze:to może bezpiecznik świec żarowych (blaszka na scianie ogniowej w komorze silnika w kwadratowym plastikowym opakowaniu 2x2cm - koszt ok2zł)
Jezeli by był to bezpiecznik to kontrolka grzania świec mryga i informuje o awarji systemu grzania świec, tak jest w TD i D. Poza tym w skrzynce bezpieczników jest jeszcze jeden duży bezpiecznik 50A ( czerwony na górze ) od systemu grzania świec. Może byc ze moduł komfortu-grzanie przez otwarcie drzwi sie zepsuł i nie działa. A czy po odpaleniu na pych- co jest masakra dla silnika ( jezeli chcesz zmasakrowac klin na wale lub zeby przeskoczył Ci pasek ) silnik od razu rónwo chodzi, czy lekko kuleje i sie napedza??? Moze zawór na pompie nie obija???. A jak się rozgrzeje jak pali??? Bo jak na ciepło dobrze to podejrzewam moduł i system gzrania świec, a jak na ciepło tak samo to problem tkwi w czyms innym.



Awatar użytkownika
bemo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob lip 14, 2007 12:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nie chce odpalić z rozrusznika - z holu wystarczy 1 metr

Post autor: bemo » sob lip 14, 2007 13:14

marcinmaja pisze:Panowie
Pomóżcie bo mój golf już mnie wykańcza :-(
Nie chce odpalać z rozrusznika (po wymianie głowicy) z pociągu wystarczy mu dosłownie 1metr.Kręci w sumie normalnie tzn.w miare szybko itd ale odpaloć nie chce
(Nawet troche nie łapie)
Nowe świece żarowe (sprawne)
Kostka w stacyjce też OK (sprawna)
Rozrząd na 100% dobrze.
Gdy już odpali chodzi OK
POMOCY
Wiem,że Wy dacie rade
;-)

zobacz czy idzie prąd na pompe......


Brak podpisu club

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob lip 14, 2007 13:56

moze wystarczy akumulator wymienic na nowy, albo naprawic rozrusznik :) A na powaznie myle ze cos z rozrzadem i nie pisz ze wszystko ok tylko daj do sprawdzenia auto komus kto sie naprawde na tym zna, a nie tym co tylko udaja ze sie znają. Widze okolice warszawy skontaktuj sie z Rogalottim - Warszawa ul. Mineralna 26 tel. 694046807
Ostatnio zmieniony sob lip 14, 2007 13:58 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » sob lip 14, 2007 15:42

mi tam nie migala ta kontrolka, a kupilem fure w takim stanie jak kolega wyzej pisze,odpalala po 1 metrze,a bylo -10 , rozrusznikiem krecilem nawet 20 sek i tak ciagle,i pupa,okazalo sie wlasnie ze ten bezpiecznik poszedl, koszt 1,3zl,i jakis kabelek przy skrzybce bezpiecznikow niedomagal,pierw oczywiscie na krotko sprawdzilem czy swiece sie grzeje i czy wtedy odpala,odpalil,wyjasnilo sie,wiem ze nie mozna na pych ale okzaja byla i nie bylo wyjscia



marcinmaja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
Kontakt:

Post autor: marcinmaja » sob lip 14, 2007 23:05

Dzięki wszystkim za podpowiedzi
W poniedziałek zacznę dalej sprawdzać i działać
Pozdrawiam
;-)

[ Dodano: 15 Lip 2007 18:48 ]
Problem rzeczywiście tkwi w świecach
Kontrolka się pali i nic nie miga ale świece niestety nie grzeją
Podłączyłem zasilanie na krótko (tak w celu sprawdzenia) i odpalił OK
Gdzię są te bezpieczniki i przekażnik ???
Teraz mam problem aby uruchomić auto gdy jest ciepłe-podejrzewam,że traci kompresje (na zimnym ma od 32 do 38) ciepły wogóle nie zagada
:-(


KUPIĘ KATALIZATORY - ATRAKCYJNE CENY.
TEL 517-034-061 GG 5136571

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz lip 15, 2007 21:05

spotkałem się z taką usterką rozrusznik zbiera i niema prądu na elektrozaworze w momencie zapalania



marcinmaja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
Kontakt:

Post autor: marcinmaja » ndz lip 15, 2007 22:43

Prąd na elektrozaworze nie ginie a autko i tak nie odpala


KUPIĘ KATALIZATORY - ATRAKCYJNE CENY.
TEL 517-034-061 GG 5136571

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn lip 16, 2007 19:07

Moim zdaniem, a raczej mojego zaufanego mechanika to jest na pewno brak kompresji na ciepłym silniku. Prawdopodobnie coś z pierścieniami na tłokach, zapieczone albo cóś:)

W rozgrzanym silniku metal się rozszerza i może wtedy traci gdzieś kompresje, może i na pierścieniach.

Pozdrawiam.



marcinmaja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
Kontakt:

Post autor: marcinmaja » pn lip 16, 2007 19:19

Dzięki
Jutro sprawdze kompresje na ciepłym silniku
Na zimnym jest od 32 do 38
Czekamy do jutra na sprawdzenie


KUPIĘ KATALIZATORY - ATRAKCYJNE CENY.
TEL 517-034-061 GG 5136571

bogoria
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: pt sty 26, 2007 21:33
Lokalizacja: legnica

Post autor: bogoria » wt lip 17, 2007 17:52

może i ja wcisnę się z pytankiem
na zimno pali elegancko. ciepły nagle przestał palić. trzeba włączyć zapłon, odczekać kilka minut i jest duża szansa, że zapali. Pink Floyd coś wspominał o zaworze, który nie odbija(gdzie on jest). może ktoś coś doradzi bo szkoda mi silnika. przed tą usterką miałem problem z migającą kontrolką temperatury(mimo własciwego poziomu)- usterka samoczynnie ustała, to pojawiła się następna
ps. jak uda się uruchomić, to silnik pracuje równo, nie kopci i nie wydaję mi się żeby stracił na mocy
Ostatnio zmieniony wt lip 17, 2007 17:55 przez bogoria, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości