Strona 1 z 2

wysokie obroty zaraz po odpaleniu

: czw lip 12, 2007 21:16
autor: jaszczur
jak w temacie do dzisiaj rana wszystko było oki,wchodzę do auta kręcę go a on mi dosłownie na chwilkę wskakuje na wyższe obroty ok 2,5 tys i spada na swoja normę (880-920)co ciekawe vag nie wykazał mi nic,co może być tego przyczyną,a jeszcze zapomniałem dodać,iż później odpalał normalnie a teraz zaś zaczął świrować,przekopałem forum znalazłem to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... f235406a82
lecz nic ciekawego nie można sie dowiedzieć

: czw lip 12, 2007 21:42
autor: Gitner
Dodam na prosbe autora, ze skok obrotow wystepuje tylko na nagrzanym silniku, na zimnym problemu takiego nie ma.

Gitner

: czw lip 12, 2007 22:15
autor: damcio151
jaszczur, z tego co wiem , to nie dawno czyściłeś nastawnik :?: , może zrobiłeś jak ja ( miałem podobne objawy ) , czyli źle przylutowałeś jeden z pręcików w nastawniku ...

: czw lip 12, 2007 22:23
autor: jaszczur
damcio151, tu było robione dośc dawno hulało bez zarzutu do dzisiaj,teraz jak do roboty szedłem odpaliłem go jak zimny był wsio oki zagrzał się i powtórka z rozrywki

: czw lip 12, 2007 22:25
autor: damcio151
jaszczur pisze:damcio151, tu było robione dośc dawno hulało bez zarzutu do dzisiaj,teraz jak do roboty szedłem odpaliłem go jak zimny był wsio oki zagrzał się i potórka z rozrywki
u mnie się spieprzyło dopiero po około 6 miesiącach :P

[ Dodano: Czw Lip 12, 2007 22:26 ]
jaszczur, zdejmij tylko pokrywę od nastawnika i zobacz jak się to trzyma ...

: pt lip 13, 2007 00:31
autor: meverick
jaszczur, pogadaj z homskym lub macientyvw z grupy "dolny sląsk" , homsky miał ten sam problem co Ty i jakos z Mackiem to naprawili, nie pamiętam jak ale jak zapytasz to Oni Ci powiedzą :bigok:

: pt lip 13, 2007 09:31
autor: voss
jaszczur,

sprawdz ty najpierw temp. vag. w block 007 na zimny i na nagrzanym silniku
moze masz problem z ktoryms z czujnikow temp. i to wszystko.


pozdr.
voss

: pt lip 13, 2007 11:47
autor: jaszczur
voss pisze:sprawdz ty najpierw temp. vag. w block 007 na zimny i na nagrzanym silniku
moze masz problem z ktoryms z czujnikow temp. i to wszystko.
czytałes 1 posta do końca :bajer: cyt"co ciekawe vag nie wykazał mi nic"

: pt lip 13, 2007 12:22
autor: DANIEL LHR
vag moze nie wykryc złego funkcjonowania czujnika temp.
Najlepiej podczas odpalania silnika sprawdz na vagu jak zachowuje sie temperatura czy nie jest podejrzanie za niska

: pt lip 13, 2007 16:22
autor: homsky
Rozmawialem z jaszczur'em przez telefon i ma on pewnie ten sam mały problem który ja mialem oraz rafał, rozwiązanie kłopotu jest tutaj : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104408&start=0

jaszczur, daj znac czy pomógł zabieg o którym mówilem

: śr lip 18, 2007 00:47
autor: jaszczur
więc tak panowie,temat powrócił,podmieniony został czujnik temp.i lipa dalej po podpieciu pod vag(któryś raz z kolei) wyszło to telem zrobione nie wyraźne

trochęObrazek
generalnie zawór n109,więc nie wiele myśląc podmieniłem z 2 auta od kolegi majka (ukłony w jego stronę za poświęcenie czasu)i co i okazała sie tez lipa,a jak wypne kostkę z czujnika temp to wsio gra i o co ty biega?

: śr lip 18, 2007 11:52
autor: DANIEL LHR
posprawdzaj jeszcze dokładnie kabelki od zaworu n 109 i zobacz czy jes tam cały czas 12-13v

: śr lip 18, 2007 11:57
autor: damcio151
DANIEL LHR pisze:posprawdzaj jeszcze dokładnie kabelki od zaworu n 109
dokładnie ..... masz przerwę w obwodzie , lub zwarcie do masy

: czw lip 19, 2007 18:23
autor: jaszczur
już po problemie,elektryk mi tak przewody polutował przy tej okrągłej wtyczce,iż 2 były ze sobą połączone a tak to pięknie zostało zrobione,że małemu swojemu jak lutownice bym dał to by lepiej zrobił,przywróciłem wszystko do pierwotnego stanu i gra gitara :bigok: