wysokie obroty zaraz po odpaleniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

wysokie obroty zaraz po odpaleniu

Post autor: jaszczur » czw lip 12, 2007 21:16

jak w temacie do dzisiaj rana wszystko było oki,wchodzę do auta kręcę go a on mi dosłownie na chwilkę wskakuje na wyższe obroty ok 2,5 tys i spada na swoja normę (880-920)co ciekawe vag nie wykazał mi nic,co może być tego przyczyną,a jeszcze zapomniałem dodać,iż później odpalał normalnie a teraz zaś zaczął świrować,przekopałem forum znalazłem to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... f235406a82
lecz nic ciekawego nie można sie dowiedzieć
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 21:17 przez jaszczur, łącznie zmieniany 1 raz.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw lip 12, 2007 21:42

Dodam na prosbe autora, ze skok obrotow wystepuje tylko na nagrzanym silniku, na zimnym problemu takiego nie ma.

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw lip 12, 2007 22:15

jaszczur, z tego co wiem , to nie dawno czyściłeś nastawnik :?: , może zrobiłeś jak ja ( miałem podobne objawy ) , czyli źle przylutowałeś jeden z pręcików w nastawniku ...



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » czw lip 12, 2007 22:23

damcio151, tu było robione dośc dawno hulało bez zarzutu do dzisiaj,teraz jak do roboty szedłem odpaliłem go jak zimny był wsio oki zagrzał się i powtórka z rozrywki
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 22:24 przez jaszczur, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw lip 12, 2007 22:25

jaszczur pisze:damcio151, tu było robione dośc dawno hulało bez zarzutu do dzisiaj,teraz jak do roboty szedłem odpaliłem go jak zimny był wsio oki zagrzał się i potórka z rozrywki
u mnie się spieprzyło dopiero po około 6 miesiącach :P

[ Dodano: Czw Lip 12, 2007 22:26 ]
jaszczur, zdejmij tylko pokrywę od nastawnika i zobacz jak się to trzyma ...



Awatar użytkownika
meverick
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: meverick » pt lip 13, 2007 00:31

jaszczur, pogadaj z homskym lub macientyvw z grupy "dolny sląsk" , homsky miał ten sam problem co Ty i jakos z Mackiem to naprawili, nie pamiętam jak ale jak zapytasz to Oni Ci powiedzą :bigok:


www.jettaclub.pl

voss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
Lokalizacja: Obertshausen

Post autor: voss » pt lip 13, 2007 09:31

jaszczur,

sprawdz ty najpierw temp. vag. w block 007 na zimny i na nagrzanym silniku
moze masz problem z ktoryms z czujnikow temp. i to wszystko.


pozdr.
voss


pozdr.
voss

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt lip 13, 2007 11:47

voss pisze:sprawdz ty najpierw temp. vag. w block 007 na zimny i na nagrzanym silniku
moze masz problem z ktoryms z czujnikow temp. i to wszystko.
czytałes 1 posta do końca :bajer: cyt"co ciekawe vag nie wykazał mi nic"



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » pt lip 13, 2007 12:22

vag moze nie wykryc złego funkcjonowania czujnika temp.
Najlepiej podczas odpalania silnika sprawdz na vagu jak zachowuje sie temperatura czy nie jest podejrzanie za niska



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt lip 13, 2007 16:22

Rozmawialem z jaszczur'em przez telefon i ma on pewnie ten sam mały problem który ja mialem oraz rafał, rozwiązanie kłopotu jest tutaj : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104408&start=0

jaszczur, daj znac czy pomógł zabieg o którym mówilem


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » śr lip 18, 2007 00:47

więc tak panowie,temat powrócił,podmieniony został czujnik temp.i lipa dalej po podpieciu pod vag(któryś raz z kolei) wyszło to telem zrobione nie wyraźne

trochęObrazek
generalnie zawór n109,więc nie wiele myśląc podmieniłem z 2 auta od kolegi majka (ukłony w jego stronę za poświęcenie czasu)i co i okazała sie tez lipa,a jak wypne kostkę z czujnika temp to wsio gra i o co ty biega?
Ostatnio zmieniony śr lip 18, 2007 00:48 przez jaszczur, łącznie zmieniany 1 raz.



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » śr lip 18, 2007 11:52

posprawdzaj jeszcze dokładnie kabelki od zaworu n 109 i zobacz czy jes tam cały czas 12-13v



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr lip 18, 2007 11:57

DANIEL LHR pisze:posprawdzaj jeszcze dokładnie kabelki od zaworu n 109
dokładnie ..... masz przerwę w obwodzie , lub zwarcie do masy



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » czw lip 19, 2007 18:23

już po problemie,elektryk mi tak przewody polutował przy tej okrągłej wtyczce,iż 2 były ze sobą połączone a tak to pięknie zostało zrobione,że małemu swojemu jak lutownice bym dał to by lepiej zrobił,przywróciłem wszystko do pierwotnego stanu i gra gitara :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 114 gości