Strona 1 z 2
pytanie o gorny martwy punkt w silniku ahu
: pn lip 09, 2007 22:56
autor: ronuch
witam! mam taka sprawe chce wymienic pasek rozrzadu w audi a4 u mojego ojca - bo juz mu sie nalezy (200kkm) i mam problem jak ustawic gorny martwy punkt. chodzi i konkretnie o znaczek 0 na kole zamachowym. w mk2 jest dokladnie zaznaczone gdzie ma sie znalezc wyciecie na kole zamchowym a tu nic takiego nie widze. prosil bym o jakies dokladnie zdjecie albo rysunek bo jak sami wiecie to wazna sprawa

: pn lip 09, 2007 23:19
autor: euglen
: wt lip 10, 2007 21:25
autor: diaz34
jesli nie ma na kole dwumasowym to musisz sciagnac gorna pokrywe i tak jak na powyzszym obrazku zablokowac plaskownikiem
[ Dodano: 10 Lip 2007 21:25 ]
jesli nie ma na kole dwumasowym to musisz sciagnac gorna pokrywe i tak jak na powyzszym obrazku zablokowac plaskownikiem. jaki masz wogule silnik?
: wt lip 10, 2007 22:36
autor: euglen
diaz34, mylisz się musi być znak na kole zamachowym, a pokrywę i tak trzeba sciągać.
: śr lip 11, 2007 13:49
autor: ronuch
no wlasnie mi chodzi o wymiene paska wiec musze wszystko rozebrac - na dodatek tam silnik jest wzdluznie i nawet lampy i zderzak trzeba sciagac. jak pompe zablokowac wiem rozrzad tez tylko caly czas martwi mnie ten gorny martwy punkt. Na kole dwu masowym jest znak 0 i o ok 1,5cm wczesniej jest kreska na tym kole. i chodzi mi o to czy mam ustwaic do kreski czy do zera a ze skanu wynika ze do zera czy tak?? Dzieki euglen za skany!!!
: śr lip 11, 2007 14:55
autor: diaz34
nie kazdy sciaga pokrywe przy wymianie rozrzadu,ja np. niee bo jak sobie zaznacze to i tak mi nic nie ucieknie i nie ma prawa po zalozeniu paska i tak sprawdzam czy wszystko sie zgadza,nie we wszystkich modelach jest znak na kole zamachowym wtedy sie sugerujesz walkiem rozrzadu

: czw lip 12, 2007 14:59
autor: ronuch
a ty diaz34 jaki masz silnik ja mam ahu. mozesz zrobic zdjecie tego okienka na kole dwumasowym jak bedziesz mial ustawiony gorny martwy punkt?
: czw lip 12, 2007 18:22
autor: diaz34
Postaram sie zrobic choc nie mam za bardzo klucza 19 dwunastokatnego zeby ruszyc walem ale cos wymysle moze i dam znac
: pt lip 13, 2007 15:09
autor: ronuch
podnies jedno kolo do gory wrzuc 5 i poprostu mozesz nim krecic. mechanizm roznicowy nie powinien mieszac bo u mnie tak sie dalo
: pt lip 13, 2007 16:43
autor: diaz34
: pt lip 13, 2007 22:35
autor: ronuch
a u ciebie wyglada to zupelnie inaczej! ja zamiast tej kreski mam 0 chociarz kerska tez jest ale wczesniej o jakies 1,5cm
: sob lip 14, 2007 14:05
autor: diaz34
u mnie nie ma zera
: sob lip 14, 2007 17:37
autor: DANIEL LHR
z tego co sie orientuje to na zero sa ustawiane silniki z automatycznymi skrzyniami biegów. Powinno byc widoczne tylko pol zera a jego lewa strona schowana za okienko w skrzyni
: sob lip 14, 2007 23:13
autor: mular
Zdejmij pokrywe z zaworow i obracaj tak walem zeby wlozyc plaskownik w walek rozrzadu wtedy zerknij na okienko i zobacz czy wychodzi ci na kreske czy na zero i jak do tej pory chodzil dobrze to tak ustaw,potem sprawdz na vagu kat wtrysku czy ok