Strona 1 z 1

Sterowanie turbo z nadciśnieniowego na podciśnieniowe

: pt lip 06, 2007 12:22
autor: Fido_dido
Hej słuchajcie okazało sie ze nie mam AFNa tylko AHU i traz pytanie podejdzie do tego turbo z awx bo ja mam chyba sterowanie nadcisnieniowe a potrzeba podcisnieniowego da rade to jakos przerobic

co potrzeba ?? moze ktos ma jakis schemat albo fotki :crazy:

moze ktos sie orientuje albo mieszka niedaleko mnie i by pomogł to ogarnac :(

sprawa dołująca ze tak powiem
:(
benda plusiki za pomoc

: pt lip 06, 2007 12:37
autor: cowboy
jedź do uysego

zaworek N18 (podciśnieniowy ten od EGR) przerobi Ci w programie na n75

a stary n75 możesz wyrzucić

tu masz kontakt

http://www.g-lab.pl/

robił już takie myki - powiedz że Cie przysłał cowboy

[ Dodano: Pią Lip 06, 2007 12:38 ]
bezinwestycyjne to zrobisz ;)

EGR oczywiście OUT :)

oj stary chyba z 5 plusików powinieneś mi dać :P

: pt lip 06, 2007 12:43
autor: Fido_dido
jeszcze raz co mam zabrać co to jest ten n18 jak to wygląda bo ja nie wiem a ja jestem z pomorza dokladnie z Elbląga a Usy pewnie na drugim końcu polski da rade to załatwic jakoś poczta czy cuś

w ogole jak to sie robi bo ja jestem nie za bardzo jeszcze w tych tematach ogarniety :pub:

Cowboy ratuj :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

: pt lip 06, 2007 12:55
autor: cowboy
Fido_dido pisze:ja jestem z pomorza dokladnie z Elbląga a Usy pewnie na drugim końcu polsk
uysy przyjmuje pacjentów w Łodzi - wiec nie masz tak daleko...

zaworek N75 wygląda tak:

http://www.allegro.pl/item209265475_zaw ... ginal.html

a zaworek N18 ma czarną tą głowiczkę - szukaj węzyka od EGR, który jest w kolektorze i musi iśc on do EGR

jeśli go nie masz kup po prostu zaworek N75 i po kłopocie :)

jeden koniec do VACUM pompy, drugi do turbiny a trzeci idzie do filtra powietrza :)

yusy Ci to ogarnie w 5 minut... a program na taki setup ma już dobry - mój :P

[ Dodano: Pią Lip 06, 2007 12:56 ]
zaworki n18 i n75 mają prawie identyczną ch-tykę pracy i n18 spokojnie wysteruje twoją turbinkę AWX

: pt lip 06, 2007 13:00
autor: Fido_dido
czyli juz wiem coś wiecej

tylko trzeba najpierw do usego dojechac

ale raczej pojade gdzie indziej na strojenie blizej

no nic musze gdzies poszukac jakiegos poradnika z fotkami krok po kroku bo te podcisnienia to dla mnie czarna magia

:(

: pt lip 06, 2007 13:03
autor: cowboy
Fido_dido pisze:no nic musze gdzies poszukac jakiegos poradnika z fotkami krok po kroku bo te podcisnienia to dla mnie czarna magia
do roberta możesz podjechać bez podcisnienia - pojedziesz na zerowym doładowaniu - to się spokojnie turbinka dotrze :P

musisz mieć zaworek 1H0 906 627 A z kwadratową wtyczką
http://www.allegro.pl/item209676087_zaw ... 6627a.html

ale jak kupisz ten 1J0 - to wystarczy dorobić wtyczke

powodzenia !!

: pt lip 06, 2007 13:10
autor: Fido_dido
to kupuje to tak ??

http://www.allegro.pl/ite...1h0906627a.html

i wsio podłaczam i bedzie grało ??

a o jakiej wtyczce mowisz ?? :blush:

: pt lip 06, 2007 13:53
autor: cowboy
a o jakiej wtyczce mowisz ?? :blush:
o tej wtyczce gdzie się podpina kabelek :)

w starszych 1H0 XXX XXX jest kwadratowa wtyczka

w nowszych N75 (po 1998 roku - mk4, octwia itd) jest zaworek 1J0 XXX XXX i wyczka owalna

: pt lip 06, 2007 14:06
autor: Fido_dido
okejjj cos sie wymysli jak cos to pojade bez turbo do madrzejrszych
:grin: :grin: