Sterowanie turbo z nadciśnieniowego na podciśnieniowe

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Sterowanie turbo z nadciśnieniowego na podciśnieniowe

Post autor: Fido_dido » pt lip 06, 2007 12:22

Hej słuchajcie okazało sie ze nie mam AFNa tylko AHU i traz pytanie podejdzie do tego turbo z awx bo ja mam chyba sterowanie nadcisnieniowe a potrzeba podcisnieniowego da rade to jakos przerobic

co potrzeba ?? moze ktos ma jakis schemat albo fotki :crazy:

moze ktos sie orientuje albo mieszka niedaleko mnie i by pomogł to ogarnac :(

sprawa dołująca ze tak powiem
:(
benda plusiki za pomoc
Ostatnio zmieniony pt lip 06, 2007 12:28 przez Fido_dido, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 06, 2007 12:37

jedź do uysego

zaworek N18 (podciśnieniowy ten od EGR) przerobi Ci w programie na n75

a stary n75 możesz wyrzucić

tu masz kontakt

http://www.g-lab.pl/

robił już takie myki - powiedz że Cie przysłał cowboy

[ Dodano: Pią Lip 06, 2007 12:38 ]
bezinwestycyjne to zrobisz ;)

EGR oczywiście OUT :)

oj stary chyba z 5 plusików powinieneś mi dać :P



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » pt lip 06, 2007 12:43

jeszcze raz co mam zabrać co to jest ten n18 jak to wygląda bo ja nie wiem a ja jestem z pomorza dokladnie z Elbląga a Usy pewnie na drugim końcu polski da rade to załatwic jakoś poczta czy cuś

w ogole jak to sie robi bo ja jestem nie za bardzo jeszcze w tych tematach ogarniety :pub:

Cowboy ratuj :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Ostatnio zmieniony pt lip 06, 2007 12:44 przez Fido_dido, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 06, 2007 12:55

Fido_dido pisze:ja jestem z pomorza dokladnie z Elbląga a Usy pewnie na drugim końcu polsk
uysy przyjmuje pacjentów w Łodzi - wiec nie masz tak daleko...

zaworek N75 wygląda tak:

http://www.allegro.pl/item209265475_zaw ... ginal.html

a zaworek N18 ma czarną tą głowiczkę - szukaj węzyka od EGR, który jest w kolektorze i musi iśc on do EGR

jeśli go nie masz kup po prostu zaworek N75 i po kłopocie :)

jeden koniec do VACUM pompy, drugi do turbiny a trzeci idzie do filtra powietrza :)

yusy Ci to ogarnie w 5 minut... a program na taki setup ma już dobry - mój :P

[ Dodano: Pią Lip 06, 2007 12:56 ]
zaworki n18 i n75 mają prawie identyczną ch-tykę pracy i n18 spokojnie wysteruje twoją turbinkę AWX



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » pt lip 06, 2007 13:00

czyli juz wiem coś wiecej

tylko trzeba najpierw do usego dojechac

ale raczej pojade gdzie indziej na strojenie blizej

no nic musze gdzies poszukac jakiegos poradnika z fotkami krok po kroku bo te podcisnienia to dla mnie czarna magia

:(


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 06, 2007 13:03

Fido_dido pisze:no nic musze gdzies poszukac jakiegos poradnika z fotkami krok po kroku bo te podcisnienia to dla mnie czarna magia
do roberta możesz podjechać bez podcisnienia - pojedziesz na zerowym doładowaniu - to się spokojnie turbinka dotrze :P

musisz mieć zaworek 1H0 906 627 A z kwadratową wtyczką
http://www.allegro.pl/item209676087_zaw ... 6627a.html

ale jak kupisz ten 1J0 - to wystarczy dorobić wtyczke

powodzenia !!



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » pt lip 06, 2007 13:10

to kupuje to tak ??

http://www.allegro.pl/ite...1h0906627a.html

i wsio podłaczam i bedzie grało ??

a o jakiej wtyczce mowisz ?? :blush:


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 06, 2007 13:53

a o jakiej wtyczce mowisz ?? :blush:
o tej wtyczce gdzie się podpina kabelek :)

w starszych 1H0 XXX XXX jest kwadratowa wtyczka

w nowszych N75 (po 1998 roku - mk4, octwia itd) jest zaworek 1J0 XXX XXX i wyczka owalna



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » pt lip 06, 2007 14:06

okejjj cos sie wymysli jak cos to pojade bez turbo do madrzejrszych
:grin: :grin:


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości