Szybkozlaczki IC ARL

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Szybkozlaczki IC ARL

Post autor: olozwirski » czw lip 05, 2007 16:55

Planuje wlozyc taki IC do siebie do golfa i potrzebuje szybkozlaczek ktore by mi podpasowaly. Oryginalne zlaczki a ASO sa bardzo drogie i przede wszystkim nie potrzebuje kompletnego orurowania tylko samych koncowek. Od czego mozna by dopasowac?
Obrazek
Shot at 2007-07-05



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » czw lip 05, 2007 17:28

Od wszystkiego co śmiga na płycie podłogowej Golfa V lub Passata B6 i ma silniki 1.9, 2.0 TDI lub 1.8,2.0 TFSI :smoke:
Ze starszych to tylko ARL miał ten IC.
Ostatnio zmieniony czw lip 05, 2007 17:29 przez jaro4444, łącznie zmieniany 2 razy.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: Szybkozlaczki IC ARL

Post autor: mirass » pt lip 06, 2007 08:22

olozwirski pisze:Planuje wlozyc taki IC do siebie do golfa i potrzebuje szybkozlaczek ktore by mi podpasowaly. Oryginalne zlaczki a ASO sa bardzo drogie i przede wszystkim nie potrzebuje kompletnego orurowania tylko samych koncowek. Od czego mozna by dopasowac?
[url=http://img54.imageshack.us/img54/6753/icak7.jpg]Obrazek[/URL]
Shot at 2007-07-05
obetnij te szybkozłaczki, kup waż fi 60 i dalej rob redukcje - najtańszą i sprawdzona metoda bo nigdy jeszcze nie spotkałem sie z tym elementem osobno leżącym za grosze


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pt lip 06, 2007 09:18

jaro4444 pisze:Od wszystkiego co śmiga na płycie podłogowej Golfa V lub Passata B6 i ma silniki 1.9, 2.0 TDI lub 1.8,2.0 TFSI :smoke:
Ze starszych to tylko ARL miał ten IC.
O taka odp. mi chodzilo!
mirass pisze: obetnij te szybkozłaczki, kup waż fi 60 i dalej rob redukcje - najtańszą i sprawdzona metoda bo nigdy jeszcze nie spotkałem sie z tym elementem osobno leżącym za grosze
Tez dobry pomysl, nie bedzie mi wezy zrzucac?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 06, 2007 09:41

zdarzają się te rurki na Allegro w cenie około 100 PLN

potrzebujesz 1 rurki z dwoma złączkami

tniesz na poł i od razu drugi koniec gumowy zakładasz na rure z kwasa...

aha powiedz jaka musi być średnica tej złaczki - 60mm

bo wiem kto ma :)

ja chciałem kupić do turbiny ale tam jest fi 50

potrzebujesz pewnie takie jak z lewej strony :)

Obrazek

moge załatwić po taniości :)

[ Dodano: Pią Lip 06, 2007 16:52 ]
Olo daj znać czy coś załatwiłeś ? - gadałes z kolesiem ?
Ostatnio zmieniony pt lip 06, 2007 16:53 przez cowboy, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości