Strona 1 z 1
Wyciek z zaworu ukladu recyrkulacji spalin
: wt lip 03, 2007 20:14
autor: MartinBianco
Od nie dawno zauwazylem ze w moim samochodzie na dluzysz trasach Zawor Ukladu Recyrkulacji Spalin z pod uszczelek leci mi olej Mechanik moj stwierdzil ze nie ma uszczelek do tego i trzeba go calego wymienic i czy tak napewno jest Prosze`o odpisanie
: wt lip 03, 2007 20:23
autor: lokmen
napisz kolego jaki samochod i jaki silnik.
: wt lip 03, 2007 20:34
autor: MartinBianco
lokmen pisze:napisz kolego jaki samochod i jaki silnik.
GOLF 4 TDI 90konny VARIANT 2000r. a i jeszcze mam pytanko nie chce nowego posta zakladac Przy jakich obrotach uzyskuje max moment obrotowy i
moc mojego samochodzika np.powyzej 2000tys Jestem nowym uzytkownikiem DISIELAKA Dzieki z gory
: wt lip 03, 2007 20:40
autor: Gitner
MartinBianco pisze:jeszcze mam pytanko nie chce nowego posta zakladac
Jakbys zalozyl nowy temat to bylby skasowany !!! Nie pytaj o kazda *#cenzura#* w nowym temacie, tylko zapytaj o jak najwiecej rzeczy w jednym..
Przy jakich obrotach uzyskuje max moment obrotowy i moc
U ciebie najlepszy moment 210Nm jest przy 1900obr.. a moc max pewnie ok 3500obr..
Gitner
: wt lip 03, 2007 20:59
autor: michal0604
W kolektorze ssącym zebrało się dużo nagaru musiał byś go całego zdemontować i wymyć od środka. Wiem że na zdrowy rozum to nie ma nic do rzeczy, ale wierz mi w 90% pomaga, i olej z EGR-u przestaje lecieć. Może jest to spowodowane tym, że przy czystym kolektorze olej który może wyrzucić turbo spływa do silnika i jest spalony, a jak jest pełno nagaru to się gromadzi , i wypływa przez EGR. Sam to robiłem koledze w Passacie bo miał taki problem, i pomogło. W Oplu Vectrze 2.0DTH też pomogło. Musieli być zadowoleni bo potem...
: wt lip 03, 2007 21:03
autor: lokmen
Jestem nowym uzytkownikiem DISIELAKA Dzieki
Koniecznie przeczytaj dzial dotyczacy obslugi diesla gdyz poprzez nieumiejetne poslugiwanie sie mozesz tylko narazic sie na koszta i to spore...
Jak jezdzic dieslem /porady/
A na temat slusznosci tego zaworu poczytaj
TUTAJ <------------- klick--klick----|
: wt lip 03, 2007 21:19
autor: MartinBianco
Wlasnie juz sobie przeczytalem i juz wiem co i jak ale na dal sie zastanawiam czy dobrze zmieniam biegi przy 2100tys
[ Dodano: 03 Lip 2007 21:26 ]
To czyli jednym slowem jutro czyszcze ta rure ktora prowadzi w dol ktora jest przymocowana do EGR a tak wogole dowiem sie czy sa te uszczelki do EGR i czy przy tym czyszczeniu tej rury nie bede potrzebowal jakis nowych uszczelek Dzieki wiekie za odpowiedzi
: wt lip 03, 2007 21:29
autor: lokmen
Widzisz kolego musiales nieuwaznie czytac bo gdybys uwazal to z 10 przykazania dowiedzialbys sie co nastepuje:
10. Unikać należy jak ognia częstego PSJ (czyli ******* Stylu Jazdy) ;
Na czym to polega i czym szkodzi - prosta odpowiedź jak ruszasz powoli
prawie bez gazu, zmieniasz szybko biegi przy 2000obr. nie dajesz silnikowi
osiągnąć swojego momentu obr. ani mocy i jeździsz czesto na 5biegu 60km/h po
mieście unikając przyśpieszeń to znaczy że uprawiasz PSJ. Czym to szkodzi?-
Niespalona sadza ze spalin zapieka się w kierowniczkach powietrza w turbinie
zmiennej geometrii. Nie jest korygowane ciśnienie turbina pompuje absurdalne
ciśnienia co komputer odczytuje jako błędne i przechodzi w tryb pracy
awaryjnej co się objawia spadkiem mocy. Najlepiej jeździć stosując się do
punktu 18 wyrabiając sobie przy tym własną taktykę na czas zmiany biegów. i
od czasu do czasu trzeba przycisnąć silniczek każde TDi musi wnętrzności
przewietrzyć.
: wt lip 03, 2007 21:38
autor: MartinBianco
[quote="lokmen"]Widzisz kolego musiales nieuwaznie czytac bo gdybys uwazal to z 10 przykazania dowiedzialbys sie co nastepuje:
Szczerze to dzis sie dopiero zajerestrowalem i od dzis wiem jak sie jezdzi DISELKIEM ale napewno nie zmienialem 5biegu przy 50km tylko przy 80 ale faktem jest to ze wszystkie biegi zmienialem przy 2100tys obr.